  • 181. Data: 2019-02-19 14:55:48
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-19 o 13:27, Liwiusz pisze:

    > To nie jest kwestia wiarygodności, tylko istnienia dowodów.

    Jedyne co udowodniłeś do tej pory to to, że próbujesz dyskutować o
    czymś, o czym nie masz zielonego pojęcia.
    Nawet krótkiego tekstu nie chciało ci się przeczytać i posłuchać
    wypowiedzi adwokata, a potem bajdurzysz, bo ci się uroiło, że to cytaty
    z wypowiedzi Austriaka. Nawet Austriaka z Kaczyńskim pomyliłeś.
    Z litości nie wspomnę o twojej "znajomości" podstaw księgowości i
    "doświadczenia" w podpisywaniu umów.
    No ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 182. Data: 2019-02-19 15:21:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 14:55, Kviat pisze:

    > No ręce opadają.

    Ziew. Nadal nie ma linka do umowy.

    --
    Liwiusz

  • 183. Data: 2019-02-20 06:04:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 10:26, Kviat pisze:
> [...]

    "-trzy dobre
    -przeciez to to samo
    -ale jak brzmi
    "

    >Przede wszystkim wynika z tego, że Austriaka nie było na podpisaniu
    >umowy (prawdopodobnie dlatego, że takiej umowy w ogóle nie ma). Skoro
    >go nie było na podpisaniu, to nie może wiedzieć, kto był na
    >podpisaniu umowy. To znaczy ktoś mu mógł powiedzieć, ale wówczas to
    >już nie jest jego wiedza jako świadka.

    A taki zyciowy przypadek - jest na podpisaniu prezes/ka Kujda, jest
    moze ktos inny z zarzadu, i kreci sie jeszcze pare osob - chocby
    sekretarka.
    Jesli bylo wiecej rozmow, to mozna zapomniec czy przy tym sam Pan
    Prezes byl czy nie.

    J.

  • 184. Data: 2019-02-20 06:11:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-02-18 o 20:01, Liwiusz pisze:

    >"Zaznaczył jednocześnie, że "nie potrafi powiedzieć, czy prezes był
    >przy jej podpisaniu, ale był przy jej tworzeniu". - Była ona
    >wypracowana przez międzynarodową kancelarię adwokacką, pan prezes
    >stale kontrolował postęp prac i jego spotkania z moim klientem były z
    >częstotliwością około tygodnia - wskazywał."
    >Ta wielkość czcionki wystarczy, czy mam ci powiększyć?

    No i gdzie ta umowa ?
    Tzn gdzie publikacja, kopii sobie nie zrobili przed zlozeniem do
    prokuratury ?

    A jesli jest pisemna umowa, to i wynagrodzenie dla pana B powinno byc
    tam okreslone ...

    J.

  • 185. Data: 2019-02-20 06:18:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
    [...]
    >Za "coś tam musi śmierdzieć" sądy w Polsce już skazują w procesach
    >karnych porzucając zasadę rozstrzygania wątpliwości na korzyść
    >oskarżanego?

    A to akurat od dawna.

    >Mecenas Giertych złożył do prokuratury zawiadomienie z zakresu prawa
    >_karnego_ , o złożonych pozwach cywilnych w tej sprawie ja nie
    >słyszałem.

    Przyjmijmy ze mecenas wie co robi, ale zeby to sie kwalifikowalo na
    sprawe karna, a nie cywilna, to musza byc spelnione inne przeslanki.

    No chyba ze mecenas wie co robi, i dobrze ocenia, ze w biezacej
    sytuacji politycznej umorzenie sprawy zaszkodzi bardziej niz jej
    ciagniecie,
    a ciagniecie tez zaszkodzi, wiec moze strony sie dogadaja bez
    prokuratora :-)

    J.

  • 186. Data: 2019-02-20 06:23:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2019-02-18 o 16:36, Liwiusz pisze:

    >https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/tasmy-kac
    zynskiego-dubois-o-przesluchaniu-birgfellnera-i-budo
    wie-wiezowca,908787.html

    To ta sama wspaniala pani prokurator, o ktorej zmiane wnioskuje
    wlasnie Giertych ?

    Tylko ja tu czegos nie rozumiem - spolka Srebrna powołuje spolke
    Nuneaton,
    ktora potem wystawia Srebrnej faktury, a Srebrna nie placi ... to
    gdzie tu jest szkoda jakiegos Austryjaka ...

    J.

  • 187. Data: 2019-02-20 09:07:33
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-02-19 o 12:08, Kviat pisze:

    > Prawdopodobnie jesteś upośledzony.

    Wspaniale prowadzisz dyskusję. Szkoda, bo początkowo wydawało się, że
    masz coś ciekawego i sensownego do powiedzenia.

    > Wyśpij się, kliknij w link, wysłuchaj co adwokat powiedział, przeczytaj
    > tekst. Kilka razy skoro potrzebujesz.

    Nie mogę się nadziwić, że obrażasz ludzi jednocześnie nie przyjmując do
    wiadomości, że to co mówi adwokat nie zawsze jest całą prawdą, a czasami
    nawet w ogóle nie jest prawdą.
    Wydaje się, że dla Ciebie dowody w tym przypadku w ogóle nie są do
    niczego potrzebne, bo przecież pan adwokat się w temacie wypowiedział.

  • 188. Data: 2019-02-20 12:30:06
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-20 o 09:07, kosmos pisze:

    > Wspaniale prowadzisz dyskusję. Szkoda, bo początkowo wydawało się, że
    > masz coś ciekawego i sensownego do powiedzenia.

    Za to wyznawcy mają do powiedzenia same ciekawe i sensowne rzeczy.
    Ile można słuchać, nie tracąc cierpliwości, tego bredzenia o
    kryształowych funkcjonariuszach w partii pis? Wszystkiego czego dotkną,
    to spieprzą. Upolityczniają sądy i prokuraturę, kręcą na boku lody
    wykorzystując pełnione funkcje państwowe na skalę dotąd niespotykaną, od
    szczebla lokalnego aż do samej góry, rozwalają nam państwo, posługują
    się najgorszego rodzaju propagandą, zakłamaniem i manipulacją, a ty się
    przychrzaniłeś do mnie, bo nazwałem rzecz po imieniu?
    Serio?

    > Nie mogę się nadziwić, że obrażasz ludzi

    A ja nie mogę się nadziwić ludziom, którzy nie reagują na głupotę, ale
    próbują uczyć kultury tych, którzy reagują.

    To tak jakbyś do człowieka protestującego przeciwko łamaniu Konstytucji,
    albo protestującemu przeciwko faszyzmowi powiedział, że brakuje mu
    kultury, bo nie dał się skopać i krzyczał do faszystów: "wypierdalać".
    Nie jest ważne, że się faszyści coraz bardziej panoszą, ważniejsze jest
    jest, że ktoś kultury nie zachował i użył brzydkiego słowa.

    I stał się cud. To nie faszysta jest zły, tylko ten, który obraża faszystę.
    I stał się cud. Nie jest zły ten, który łamie Konstytucję, lecz ten, co
    koszulkę na pomnik założył.

    > jednocześnie nie przyjmując do
    > wiadomości, że to co mówi adwokat nie zawsze jest całą prawdą, a czasami
    > nawet w ogóle nie jest prawdą.

    Oczywiście.
    Nagrania z Kaczyńskim w roli biznesmena też pewnie sobie wymyślili.

    > Wydaje się, że dla Ciebie dowody w tym przypadku w ogóle nie są do
    > niczego potrzebne, bo przecież pan adwokat się w temacie wypowiedział.

    Te dowody rzeczywiście nie są potrzebne, żeby stwierdzić, że poseł na
    sejm zajmuje się nie tym, czym powinien. I to jest istota i sedno
    problemu, a nie prywatne rozrachunki pomiędzy biznesmenami i kompletnie
    nieistotne dywagacje, czy faktura została wystawiona na czerpanym
    papierze czy na toaletowym.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 189. Data: 2019-02-20 12:41:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 20.02.2019 o 12:30, Kviat pisze:
> [...]
    > się najgorszego rodzaju propagandą, zakłamaniem i manipulacją, a ty się
    > przychrzaniłeś do mnie, bo nazwałem rzecz po imieniu?

    kwiatek żyje w matriksie, pewnikiem jego stara z SB nie dostaje już tych
    naście tysiaków tylko 1700 PLN, to kwiatka wkurza:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 190. Data: 2019-02-20 13:09:11
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
> [...]
    >
    > I stał się cud. To nie faszysta jest zły, tylko ten, który obraża faszystę.
    > I stał się cud. Nie jest zły ten, który łamie Konstytucję, lecz ten,

    Ale komunista (lub "komunista") jest dobry, zły jest ten kto do niego
    krzyknie "wypierdalać"? A jak tak krzyknie na kogoś podobnego do
    walecznego profesora majora Baumana to jeszcze w dodatku antysemita?

    --
    A. Filip