eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Subject: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <3hm6ogx5clmf.117ameutug513$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <q4ei09$neu$1@node2.news.atman.pl>
    <psjd4l703i5.4aeh30wp8u7g$.dlg@40tude.net>
    <q4eje3$o64$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6ad2c4$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eq45$v1m$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6afcce$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4eveb$49n$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6b0881$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4f3ve$8dq$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6b1cca$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gb4k$c74$2@node2.news.atman.pl>
    <5c6bbddf$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gfna$gj5$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6bcbdc$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4gica$ja3$1@node2.news.atman.pl>
    <5c6be3bf$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <q4j1s7$tuo$1@node2.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 20 Feb 2019 12:30:06 +0100

    W dniu 2019-02-20 o 09:07, kosmos pisze:

    > Wspaniale prowadzisz dyskusję. Szkoda, bo początkowo wydawało się, że
    > masz coś ciekawego i sensownego do powiedzenia.

    Za to wyznawcy mają do powiedzenia same ciekawe i sensowne rzeczy.
    Ile można słuchać, nie tracąc cierpliwości, tego bredzenia o
    kryształowych funkcjonariuszach w partii pis? Wszystkiego czego dotkną,
    to spieprzą. Upolityczniają sądy i prokuraturę, kręcą na boku lody
    wykorzystując pełnione funkcje państwowe na skalę dotąd niespotykaną, od
    szczebla lokalnego aż do samej góry, rozwalają nam państwo, posługują
    się najgorszego rodzaju propagandą, zakłamaniem i manipulacją, a ty się
    przychrzaniłeś do mnie, bo nazwałem rzecz po imieniu?
    Serio?

    > Nie mogę się nadziwić, że obrażasz ludzi

    A ja nie mogę się nadziwić ludziom, którzy nie reagują na głupotę, ale
    próbują uczyć kultury tych, którzy reagują.

    To tak jakbyś do człowieka protestującego przeciwko łamaniu Konstytucji,
    albo protestującemu przeciwko faszyzmowi powiedział, że brakuje mu
    kultury, bo nie dał się skopać i krzyczał do faszystów: "wypierdalać".
    Nie jest ważne, że się faszyści coraz bardziej panoszą, ważniejsze jest
    jest, że ktoś kultury nie zachował i użył brzydkiego słowa.

    I stał się cud. To nie faszysta jest zły, tylko ten, który obraża faszystę.
    I stał się cud. Nie jest zły ten, który łamie Konstytucję, lecz ten, co
    koszulkę na pomnik założył.

    > jednocześnie nie przyjmując do
    > wiadomości, że to co mówi adwokat nie zawsze jest całą prawdą, a czasami
    > nawet w ogóle nie jest prawdą.

    Oczywiście.
    Nagrania z Kaczyńskim w roli biznesmena też pewnie sobie wymyślili.

    > Wydaje się, że dla Ciebie dowody w tym przypadku w ogóle nie są do
    > niczego potrzebne, bo przecież pan adwokat się w temacie wypowiedział.

    Te dowody rzeczywiście nie są potrzebne, żeby stwierdzić, że poseł na
    sejm zajmuje się nie tym, czym powinien. I to jest istota i sedno
    problemu, a nie prywatne rozrachunki pomiędzy biznesmenami i kompletnie
    nieistotne dywagacje, czy faktura została wystawiona na czerpanym
    papierze czy na toaletowym.

    Pozdrawiam
    Piotr