  • 171. Data: 2019-02-19 12:18:03
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 12:08, Kviat pisze:

    > PREZESA

    > "Zaznaczył jednocześnie, że "nie potrafi powiedzieć, czy prezes był przy
    > jej podpisaniu, ale był przy jej tworzeniu"."
    >
    > PREZES

    Nie wiadomo, czy prezes był przy podpisywaniu umowy, czy nie był. Za to
    na pewno nie było Austriaka, skoro nie wie, czy był tam prezes.

    > Prawdopodobnie jesteś upośledzony.

    Bez związku, poza tym, że kończą ci się argumenty.

    > Byli ci, co podpisywali umowę.

    Jeśli w ogóle umowa była. Tego nie wiemy.

    > Prokuratura ruszyła dupę i prezesa zrobiła świadkiem?

    Na razie przesłuchuje Austriaka, który nic nie wie.

    --
    Liwiusz

  • 172. Data: 2019-02-19 12:18:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 12:06, Olin pisze:

    > Koncertowo powielasz nowogrodzki przekaz dnia, że nic się stało i nie
    > wiadomo, o co chodzi.
    > Partia tego nie zapomni, tylko nie zapomnij wystawić faktury.

    Czyli umowy brak, cbdu.

    --
    Liwiusz

  • 173. Data: 2019-02-19 12:58:29
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > te Bańcer, Austriak pisze się z dużej litery, poducz się Bańcer:)

    Czyli ty napiszesz "W Londynie (jakiś) Polak zamordował staruszkę"?

    W niektórych znaczeniach austriak nie zasługuje na pisanie z dużej
    litery w innych jak najbardziej [np. (prawie każdy) Austriak].

    --
    A. Filip

  • 174. Data: 2019-02-19 13:17:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Koncertowo powielasz nowogrodzki przekaz dnia, że nic się stało i nie
    > wiadomo, o co chodzi.
    > Partia tego nie zapomni, tylko nie zapomnij wystawić faktury.

    A ty rozróżniasz w dochodzeniu w sprawie karnej twierdzenia jednej
    strony "do sprawdzenia" w śledztwie od twierdzenia nadającego się do
    uznania przez prokuraturę/sąd za *procesowo dowiedziony* fakt?
    Wiara GW w wersje jednej ze stron postępowania nie jest jeszcze *sama*
    dowodem w sądzie a winę oskarżonego, *mam nadzieje* .

    Austriak zeznał pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych
    zeznań i pod takim rygorem poręczył za złożone dokumenty. Zignorować
    tego się nie da, uznać tego co twierdzi za fakt bez dodatkowych
    sprawdzeń też nie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Audiatur_et_altera_par

    --
    A. Filip

  • 175. Data: 2019-02-19 13:18:49
    Od: Kviat

    W dniu 2019-02-19 o 12:18, Liwiusz pisze:

    > Nie wiadomo, czy prezes był przy podpisywaniu umowy, czy nie był. Za to
    > na pewno nie było Austriaka, skoro nie wie, czy był tam prezes.

    ADWOKAT "Zaznaczył jednocześnie, że "nie potrafi powiedzieć, czy prezes..."

    ADWOKAT nie potrafi powiedzieć.
    Z tego również nie wynika, że nie wie. Może po prostu na potrzeby tej
    rozmowy z dziennikarzem nie chciał powiedzieć.

    > Bez związku, poza tym, że kończą ci się argumenty.

    Nie wiem przy jakich ty umowach byłeś podczas podpisywania, chyba tylko
    na składanie długopisów, albo na trollowanie w sieci, bo chyba nigdy na
    oczy nie widziałeś poważnej umowy, którą musi podpisać ileś tam osób.

    Więc ci wytłumaczę, że to nie zawsze jest tak, że kilka osób
    równocześnie siada przy biurku i przekazują sobie długopis z rąk do rąk.

    > Jeśli w ogóle umowa była. Tego nie wiemy.

    Adwokat powiedział, że jest umowa.
    Zgadnij, kto jest bardziej wiarygodny: ty czy on?

    > Na razie przesłuchuje Austriaka, który nic nie wie.

    Ogarnij się. To był link do rozmowy z adwokatem.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 176. Data: 2019-02-19 13:27:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-19 o 13:18, Kviat pisze:

> [...]
    > Z tego również nie wynika, że nie wie. Może po prostu na potrzeby tej
    > rozmowy z dziennikarzem nie chciał powiedzieć.

    Ooo, to teraz nawet adwokaci stron są świadkami w sprawie? Słuszną linię
    ma nasza wyborcza.

    > Nie wiem przy jakich ty umowach byłeś podczas podpisywania, chyba tylko
    > na składanie długopisów, albo na trollowanie w sieci, bo chyba nigdy na
    > oczy nie widziałeś poważnej umowy, którą musi podpisać ileś tam osób.

    Na razie nic nie wiemy o żadnej umowie, więc nie używaj fejkowych
    argumentów.

    > Adwokat powiedział, że jest umowa.
    > Zgadnij, kto jest bardziej wiarygodny: ty czy on?

    To nie jest kwestia wiarygodności, tylko istnienia dowodów. Jeśli
    adwokat strony mówi, że jest umowa, a umowy nie pokazuje, to oczywiście
    nie tworzy to żadnego domniemania istnienia umowy.

    > Ogarnij się. To był link do rozmowy z adwokatem.

    A co mnie papuga Austriaka obchodzi?

    --
    Liwiusz

  • 177. Data: 2019-02-19 14:14:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 12:58, A. Flip pisze:

    > Czyli ty napiszesz "W Londynie (jakiś) Polak zamordował staruszkę"?
    >
    > W niektórych znaczeniach austriak nie zasługuje na pisanie z dużej
    > litery w innych jak najbardziej [np. (prawie każdy) Austriak].

    jednak ty Flap:))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 178. Data: 2019-02-19 14:19:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 19 Feb 2019 13:17:54 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Austriak zeznał pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych
    > zeznań i pod takim rygorem poręczył za złożone dokumenty.

    Co ciekawe, choć w przypadku mafijnej zmiany oczywiste, ziobrotura
    próbowała skłonić go do zmiany zeznań:

    ",,Wysyłamy dzisiaj wniosek o wyłączenie prokurator prowadzącej postępowanie
    sprawdzające w sprawie zawiadomienia odnoszącego się do Jarosława
    Kaczyńskiego. Uzasadnieniem wniosku są działania podejmowane na ostatnim
    przesłuchaniu, które: były próbą zapisania zeznań, które nie zostały
    wypowiedziane przez świadka, próbą utrwalenia w protokole tak zapisanych
    zeznań pomimo sprzeciwu świadka i jego pełnomocników, wynikającą z tego
    faktu wielogodzinną zwłoką w postępowaniu, która przedłużyła zakończenie
    zeznań Geralda Birgfellnera.

    W wysłanym dzisiaj wniosku domagamy się zmiany prokurator prowadzącej
    sprawę. Ze względu na specyfikę postępowania dotyczącego jednej z
    najważniejszych osób w Państwie proponuję, aby nowego prokuratora wyznaczyć
    w drodze losowania, w którym będą mogli wziąć udział pełnomocnicy
    zawiadamiającego. Nadto domagamy się niezwłocznego wszczęcia śledztwa w
    sprawie".

    http://wyborcza.pl/7,75398,24471096,tasmy-kaczynskie
    go-adwokaci-austriackiego-biznesmena-chca-odsuniecia
    .html#sortBy:Popularity-Desc

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 179. Data: 2019-02-19 14:44:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2019 o 14:19, Olin pisze:

    > Co ciekawe, choć w przypadku mafijnej zmiany oczywiste, ziobrotura
    > próbowała skłonić go do zmiany zeznań:

    taaa, typowe zagrania gangsterskie, ciągle pozwy, przeciw-pozwy,
    anty-pozwy, itp itd, mecenasiki się cieszą, mają frajerów do dojenia,
    niezależnie od wyniku pozwów:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 180. Data: 2019-02-19 14:44:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > sprawie".
    >
    > http://wyborcza.pl/7,75398,24471096,tasmy-kaczynskie
    go-adwokaci-austriackiego-biznesmena-chca-odsuniecia

    Tak jak to opisali MOŻE (przykładowo) znaczyć że świadek nie chciał złożyć
    przysięgi pod "wersją dla mediów", nieprawdaż? Ja już przestałem wierzyć
    że to co "krąży po mediach" musi być tym co zeznał pod przysięgą
    (pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań).

    IMHO Mecenas Giertych nadaje się na nauczyciela cynizmu nawet
    (nieco) bardziej niż większość skutecznych adwokatów.

    --
    A. Filip