  • 21. Data: 2021-05-27 12:04:34
    Temat: Re: Czy Białoruś już walczy z terroryzmem na miarę UK? :-)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2021 06:39:41 +0200, Wiesiaczek wrote:

    > jeden z nich (Grek) leciał do Mińska przez Wilno, więc miał okazję, by
    > skrócić podróż.

    A co z bagazem? Nie mial, rozladowali wszystko ... przy bombie to w
    koncu uzasadnione, czy poczeka az mu doslą ?

    >Inni też zostali dobrowolnie, ale nie wiem, czy byli agentami?

    Gdzies tam pada, ze przy okazji dziewczyne Prosiewicza zatrzymano -
    Sofija Sapega. Czy ona sie miesci w tej 4 ?

    Ale to obywatelka Rosji ... zaraz ... a moze agentka? :-)

    J.

  • 22. Data: 2021-05-27 12:20:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 May 2021 12:04:34 +0200, J.F napisał(a):

    > Gdzies tam pada, ze przy okazji dziewczyne Prosiewicza zatrzymano -
    > Sofija Sapega. Czy ona sie miesci w tej 4 ?
    >
    > Ale to obywatelka Rosji ... zaraz ... a moze agentka? :-)

    Tak, jest agentką imperialistów, a jak trzeba, to przyzna się również, że
    japońskim szpiegiem.
    Na razie przyznała się do wszystkiego, czego życzył sobie ciepły człowiek,
    czyli do "organizacji zamieszek, w trakcie których doszło do przemocy oraz
    organizacji grupowych działań sprzecznych z żądaniami przedstawicieli
    władzy."
    To niezmiernie ciekawe, ale Vlad Truciciel nie grzmi i zupełnie nie upomina
    się o swą rodaczkę porwaną przez współczłonka ZBiR-u.
    Nie traćmy jednak nadzieji; Karczewski na pewno nie zasypia gruszek w
    popiele i zakulisowo działa, wykorzystując swe braterskie relacje z
    Łukaszenką.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2021-05-27 12:56:02
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > A co z bagazem? Nie mial, rozladowali wszystko ... przy bombie to w
    > koncu uzasadnione, czy poczeka az mu doslą ?

    Na zdjęciach rozłożyli bagaże na płycie lotniska i obwąchiwali psami
    (pod zapachy materiałów wybuchowych?). Wy towarzyszu myślicie że
    łukaszka tej "bomby" nie szukał w miarę porządnie żeby porządek w
    papierach był? Wy sądzicie innych po własnym "niechlujstwie"? :-)

    > Gdzies tam pada, ze przy okazji dziewczyne Prosiewicza zatrzymano -
    > Sofija Sapega. Czy ona sie miesci w tej 4 ?
    >
    > Ale to obywatelka Rosji ... zaraz ... a moze agentka? :-)

    AFAIR Ją według dyplomatów Rosji zatrzymano na Białorusi (na razie) na 72h.

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2021-05-27 13:20:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2021 12:20:17 +0200, Olin wrote:

    > Tak, jest agentką imperialistów, a jak trzeba, to przyzna się również, że

    No, nie chcialbym bezpodstawnie dziewczynie nic zarzucac, ale nasze UB
    podstawialo tez dziewczyny, zony, kochanki ...

> [...]
    > To niezmiernie ciekawe, ale Vlad Truciciel nie grzmi i zupełnie nie upomina
    > się o swą rodaczkę porwaną przez współczłonka ZBiR-u.

    A po co mu taka nieprawomyslna obywatelka?
    Odsiedzi u batii, moze cos zrozumie :-)

    J.

  • 25. Data: 2021-05-27 13:23:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2021 12:56:02 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

> [...]
    > łukaszka tej "bomby" nie szukał w miarę porządnie żeby porządek w
    > papierach był? Wy sądzicie innych po własnym "niechlujstwie"? :-)

    No ale rozlozyli i spakowali, czy pozwolili wybrac "swoj" ?

    Oprocz wachania to bym jeszcze skanowanie zrobil ... bylo, nie bylo,
    zapomnieli, psy lepsze?

    W sumie ... moze i nieglupie byloby najpierw poprosic pasazerow o
    wskazanie swojego bagazu, moze by sie znalazlo cos podejrzanego ..

    ale to jest 2+4, czy 2+3=1+4 ?

    J.

  • 26. Data: 2021-05-27 14:02:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 27 May 2021 13:23:51 +0200, J.F napisał(a):

    > W sumie ... moze i nieglupie byloby najpierw poprosic pasazerow o
    > wskazanie swojego bagazu, moze by sie znalazlo cos podejrzanego ..

    Do bagażu rejestrowanego jest przecie przytwierdzone takie cosik z
    nazwiskiem pasażera i kodem kreskowym, więc nie trzeba znowu aż tak
    wyrafinowanych podstępów.

  • 27. Data: 2021-05-27 14:13:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2021 14:02:23 +0200, Olin wrote:

    > Do bagażu rejestrowanego jest przecie przytwierdzone takie cosik z
    > nazwiskiem pasażera i kodem kreskowym, więc nie trzeba znowu aż tak
    > wyrafinowanych podstępów.

    No to saper podzieli przy rozkladaniu, potem sie porowna z pasazerami
    i moze jeszcze zapyta czy to wsystko ich ...

    J.