  • 1. Data: 2021-05-17 21:25:27
    Temat: Biegly
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/ekspert-po
    dkomisji-smolenskiej-macierewicza-jaroslaw-b-podejrz
    any-o-falszerstwa/h945dr1,79cfc278

    "
    Prof. Jarosław B. to specjalista z łódzkiego Zakładu Medycyny Sądowej,
    który dla podkomisji Antoniego Macierewicza wydał opinię w sprawie
    katastrofy smoleńskiej. Zdaniem podkomisji, potwierdza ona hipotezę o
    zamachu. Jako biegły Jarosław B. wydał także opinię w sprawie śmierci
    Igora Stachowiaka.

    Zarzuty dla profesora Jarosława B. dotyczą jego działalności w
    Zakładzie Medycyny Sądowej w Łodzi, którym do niedawna kierował.
    Prokuratura podejrzewa go o 10 przestępstw

    Zdaniem śledczych, medyk sądowy z Łodzi był nieuczciwy. Przez kilka
    lat miał przekraczać uprawnienia, aby zarobić kosztem kilkudziesięciu
    innych biegłych. Jest podejrzany także o fałszowanie dokumentów

    Prof. Jarosław B. nie przyznaje się do zarzutów. Uważa, że padł ofiarą
    nagonki. Swoich kłopotów upatruje w rzekomej zemście Zbigniewa Ziobry.
    Przygotował bowiem opinię w głośnej sprawie śmierci ojca obecnego
    ministra sprawiedliwości "

    Takie tam zwykle dzialania kontrolne, czy faktycznie nagonka.
    A moze walki frakcyjne?

    Ale na nagonke ... czy nie za pozno?

    J.

  • 2. Data: 2021-05-17 23:44:36
    Temat: Re: Biegly
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2021 o 21:25, J.F pisze:
    > Zdaniem podkomisji, potwierdza ona hipotezę o zamachu.

    Jak można na podstawie sekcji zwłok wywieść zamach? Nawet, jeśli
    założyć, że Rosjanie doprowadzili do katastrofy, to niby czym różnią się
    zwłoki ofiary samolotu, który uległ katastrofie na skutek błędu pilota
    od zwłok pasażera, który uległ katastrofie na skutek celowego działania
    kontrolerów?

    Tam wiele rzeczy robiono na szybkiego i "po łepkach", więc wynalezienie
    tego, co można było zrobić lepiej pewnie trudne nie jest. Ale jaki to ma
    związek z przyczyną katastrofy?

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-05-18 06:16:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zwłoki ofiary samolotu, który uległ katastrofie na skutek błędu pilota
    > od zwłok pasażera, który uległ katastrofie na skutek celowego działania

    W powyższym pewnie niczym, ale jakby to miały być owe słynne wybuchy, to
    jakby się ktoś na wybuch załapał to chyba już owszem.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2021-05-18 11:24:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 May 2021 23:44:36 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zwłoki ofiary samolotu, który uległ katastrofie na skutek błędu pilota
    > od zwłok pasażera, który uległ katastrofie na skutek celowego działania

    ale sa jeszcze charakterystyczne obrazenia po wybuchu bomby i slady
    trotylu na zwlokach :-)

    > Tam wiele rzeczy robiono na szybkiego i "po łepkach", więc wynalezienie
    > tego, co można było zrobić lepiej pewnie trudne nie jest. Ale jaki to ma
    > związek z przyczyną katastrofy?

    Na razie ciekawe jest to, ze on popiera Macierewicza, a Ziobro dobiera
    mu sie do tylka :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-05-18 12:04:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 May 2021 11:24:47 +0200, J.F napisał(a):

    > Na razie ciekawe jest to, ze on popiera Macierewicza, a Ziobro dobiera
    > mu sie do tylka :-)

    No ale ponoć podpisał się pod opinią, że ojciec Mniej niż Zera jednak nie
    był nieśmiertelny i po prostu zmarł, a nie został zamordowany przez
    lekarzy.
    Swoją drogą, z artykułu wynika, że trafił swój na swego, bo ów biegły to
    dość odrażająca persona.

    Ziobro i Święczkowski ścigają nawet internautów za komentarze na ich temat
    pod artykułem w GW - co ciekawe, o ściganiu czytelników "Wyborczej" - co
    dowodzi, że, wzorem kucharek, są niezwykle wrażliwi na punkcie swej
    godności.
    https://wyborcza.pl/7,75398,27094773,prokuratura-sci
    ga-kolejnych-czytelnikow-wyborczej-znow-urazili.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-05-18 16:25:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > W powyższym pewnie niczym, ale jakby to miały być owe słynne wybuchy, to
    > jakby się ktoś na wybuch załapał to chyba już owszem.

    Ależ w wielu katastrofach lotniczych są wybuchy - choć paliwa. Tam
    dodatkowo była amunicja strzelecka, która w pożarze pewnie też detonowała.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-05-23 03:14:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-18, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ależ w wielu katastrofach lotniczych są wybuchy - choć paliwa. Tam
    > dodatkowo była amunicja strzelecka, która w pożarze pewnie też detonowała.

    No ale Maciarewicz i jakieś Gmyzie coś o trotylach i parówkach. Da się
    odróżnić od amunicji i paliwa.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-05-23 13:32:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No ale Maciarewicz i jakieś Gmyzie coś o trotylach i parówkach. Da się
    > odróżnić od amunicji i paliwa.

    Od paliwa tak. Co do amunicji strzeleckiej, to z mojej wiedzy wynika, że
    niekoniecznie :-) Kwestia tego, jak to ktoś bada.

    --
    Robert Tomasik