  • 1. Data: 2021-05-18 07:28:55
    Temat: Zgromadzenie jednoososobowe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pod kolumną zygmunta wystąpił "perektly normal fenomena" w postaci
    jednoosobowego zgromadzenia. Zgromadzonego zabrano na komisariat w celu
    ustalenie tożsamości, mimo że w innych filmach są już na "panie zbyszku"
    z kulsonem przeprowadzającym czynności, bo kulson jest na etacie ciecia
    od schodów i ze wszystkimi zainteresowanymi jest już praktycznie na ty.
    Czuję się w obywatelskim obowiązku ułatwić pracę kulsonerii - ten pan to
    Zbigniew Komasa. Dla porządku dodam, że podejmujący czynności to
    podkomisarz Radosław Sroczyński (o dziwo imiennik nosi - reszta nie).

    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/policja-
    zatrzymala-mezczyzne-ktory-sam-pikietowal-na-placu-z
    amkowym/e4b3g0j,79cfc278

    Uważajcie, nie gromadźcie się jednoosobowo. Po mieście przemykajcie
    chyłkiem i nie rzucajcie się w oczy, żeby nie atakować pasywnie
    kulsonów. Chyba że wcześniej uzyskacie zgodę na zgromadzenie i ustalicie
    trasę. Do pracy najlepiej chyba zgromadzenie cykliczne wpisać...

    Kulson to jednak stan umysłu. Od dawna mówiłem, że zakładam, że skoro
    jest jakaś selekcja, to oni nie są tacy na wejściu tylko służba im
    psychikę uszkadza. Może i lepiej że na emkę wcześniej idą...

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-05-18 12:10:18
    Temat: Re: Zgromadzenie jednoososobowe
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 May 2021 07:28:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kulson to jednak stan umysłu. Od dawna mówiłem, że zakładam, że skoro
    > jest jakaś selekcja, to oni nie są tacy na wejściu tylko służba im
    > psychikę uszkadza. Może i lepiej że na emkę wcześniej idą...

    No ale na ich miejsce przychodzą inni. Można się zastanawiać, czy dla
    społeczeństwa lepiej kiedy jest mniej ekskulsonów o większym stopniu
    upośledzenia, czy więcej zaburzonych w mniejszym stopniu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-05-18 12:54:15
    Temat: Sam pikietował a dla tvnu powiedział że podeszli do nas policjanci ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 4. Data: 2021-05-18 13:18:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Schizofrenia czy królewskie "My"? :-)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-05-20 14:16:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ależ co Ty Szrek pier....sz.
    Mnie pobitemu stójkowi kazali czytać kodeks cywilny, więc pewnie chodzą z Kodeksem
    Spółek.

    -----

  • 6. Data: 2021-05-20 14:18:37
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to i w wielu innych gównianych instytucjach: US, PKP, PO, PSL, IFJ, ...

    -----

  • 7. Data: 2021-05-20 14:23:59
    Od: rAzor <"he' he' he'"@he he he he.il>

    A. Filip pisze:
    > Schizofrenia czy królewskie "My"? :-)

    Kurwiu jeden, stał na schodach pod kolumną Zygmunta? To se sam odpowiedz
    kurwiu na swój temat

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

  • 8. Data: 2021-05-20 15:12:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 May 2021 14:23:59 +0200, rAzor napisał(a):

    > Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

    Żeby nie to lewactwo, to byś przygłupie do dziś zapierdalał 16 godzin na
    dobę w robocie. O ile byś ją miał.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 9. Data: 2021-05-20 16:29:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Żeby nie to lewactwo, to byś przygłupie do dziś zapierdalał 16 godzin na
    > dobę w robocie. O ile byś ją miał.

    No przecież dobrzy kapitaliści by sami dali bez żadnego wymuszania tylko
    ich sumienie powoli ruszało ;-)

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2021-05-20 18:30:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2021 o 14:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ależ co Ty Szrek pier....sz.
    > Mnie pobitemu stójkowi kazali czytać kodeks cywilny, więc pewnie chodzą
    > z Kodeksem Spółek.

    Przeprasza, ale nie do końca zrozumiałem sens twojej wypowiedzi;)

    --
    Shrek