  • 1. Data: 2010-07-12 07:38:26
    Temat: Czeka nas pozwolenie na... klimatyzację?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jedyni słuszni eksperci z wiadomych kręgów ;-) przygotowują kolejne
    uszczęśliwianie obywateli. Krótka cycata:
    "... osoby prywatne korzystające z urządzeń klimatyzacyjnych będą
    musieli je regularnie serwisować i prowadzić dokumentację ekologiczną"
    http://biznes.onet.pl/klimatyzacja-bedzie-drozsza,18
    572,3321131,1,prasa-detal

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2010-07-12 07:45:33
    Temat: Re: Czeka nas pozwolenie na... klimatyzację?
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

> [...]
    > "... osoby prywatne korzystające z urządzeń klimatyzacyjnych będą
    > musieli je regularnie serwisować i prowadzić dokumentację ekologiczną"

    W aucie też? :)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2010-07-12 09:01:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-12 09:38, Zbynek Ltd. pisze:
    > Jedyni słuszni eksperci z wiadomych kręgów ;-) przygotowują kolejne
    > uszczęśliwianie obywateli.

    POdziękujmy wyborcom.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-07-12 09:53:46
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Wyborca zwykle głosuje na partię łapówkarzy, złodziei, kłamców i krętaczy.
    Na absolutnie każdym szczeblu władzy.
    W myśl zasady "to może teraz szwagier mi coś załatwi" czy "tym razem ja będe
    jedynym autoryzowanym licencjonowanym punktem serwisującym klimatyzację".
    Uczciwi ludzie nie mają w jakichkolwiek wyborach do jakichkolwiek szczebli
    wyborach ŻADNYCH szans.
    Prawda stara jak swiat, PZPR nie zmuszała obywateli pistoletem do udziału w
    wyborach ani do "wstępowania w szeregi", podobnie jest w Rosji, na Białorusi,
    we Włoszech (rzadko na świecie pojawia się taki złodziej jak Berlusconi), we
    Francji (znacie większego krętacza niż Sarkozy?), w Europie (kto to w ogóle
    jest ta bezpłciowa menda vanRompuy czy doświadczona przez urodę inaczej
    komisarka Ashton od tzw. polityki tzw. zagranicznej???), częściwo w Polsce (a
    czym tak NAPRAWDĘ róznią się kandydaci?).

    -----

  • 5. Data: 2010-07-12 10:00:14
    Temat: W oparach globalnego ocipienia, czyli czym jeszcze przyp... PL?
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Obywatele to byli podczas Rewolucji Francuskiej, teraz są obydwacwele.
    [url]www.polskatimes.pl/stronaglowna/280770,zamiast-
    wydawac-na-elektrownie-
    lepiej-zainwestowac-w,id,t.html[/url]

    -----

  • 6. Data: 2010-07-12 10:01:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    666 pisze:

    > we Włoszech (rzadko na świecie pojawia się taki złodziej jak Berlusconi), we

    Jest jeszcze drugie dno - na ile wyborca wybiera, a na ile ma mózg
    wyprany przez media. Zwłaszcza jeśli chodzi o Berlusconiego - złodziej,
    jakich mało, ale posiadanie stacji telewizyjnych - pralni mózgów - daje
    mu wygraną. Świadczy to tylko o tym, że w obecnych czasach tradycyjna
    demokracja nie sprawdza się.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-07-12 10:16:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > POdziękujmy wyborcom.

    Która partia uzyskała najwięcej głosów w wyborach *DO BRUKSELI*?
    (nie, nie pamiętam :))

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2010-07-12 15:17:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Która partia uzyskała najwięcej głosów w wyborach *DO BRUKSELI*?
    > (nie, nie pamiętam :))

    Co za różnica, skoro EU jest z definicji złem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-07-12 15:42:52
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 07/12/2010 11:01 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > POdziękujmy wyborcom.

    A co ma do tego POdziękowanie ?
    O ile dobrze pamiętam, to przystąpienie do Unii nastąpiło w wyniku
    referendum z 2003 r., a nie decyzją jakigoś klubu parlamentarnego ;-)
    Swoją, drogą, za wejściem było 77.45%.
    Czy Ty byłeś w tych pozostałych 23%?

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+

  • 10. Data: 2010-07-12 15:43:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Jaroszuk pisze:

    > Czy Ty byłeś w tych pozostałych 23%?