  • 21. Data: 2010-07-12 19:00:30
    Temat: Re: Czeka nas pozwolenie na... klimatyzację?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek w <news:i1fnvl$69t$1@news.onet.pl>:

    > A coś się tak dosrał do tego PO?

    POdziękowanie POsłowie POlitycy

    Jedbym słowem -- Tristan...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2010-07-12 19:01:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:100712.203757.psp.259@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Czyli nawet nie potrafiłeś zagłosować i jesteś jedną ze 126194 osób, która
    > oddała głos nieważny...
    > ... czy sie "wstrzymałeś"?
    Po pierwsze informuję, że wybory są tajne.
    Po drugie niektórzy lansują debilną tezę, że jak ktoś wstrzymał sie od głosu
    (czyli nie głosował, a nie oddał głos nieważny), to nie ma prawa się
    wypowiadać.
    To idioci.
    Jedni idą do burdelu i zarażają się tylko kiłą, bo im ktoś polecił rzekomo
    zdrową dziwkę albo mieli szczęście. Inni nie mając tej cudownej informacji
    (albo szczęścia) łapią AIDS.
    I co? Ktoś kto nie poszedł na kurwy, bo nie chciał, nie musiał i w ogóle się
    brzydził więc się powstrzymał, nie mógłby klientów burdeli nazwać i
    łachudrami i diotami?
    Otóż spokojnie może, przecież oni nimi są.
    I kurwy nazywać kurwami też może.
    A zarażeni mogą się tylko pienić w bezsilnej złości.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2010-07-12 19:25:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jotte w <news:i1fop5$3eu$1@news.dialog.net.pl>:

    > W wiadomości news:100712.203757.psp.259@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'

    > Po pierwsze informuję, że wybory są tajne.

    No popatrz, te pool exit robią w takim razie bezprawnie

    > Po drugie niektórzy lansują debilną tezę, że jak ktoś wstrzymał sie od głosu
    > (czyli nie głosował, a nie oddał głos nieważny), to nie ma prawa się
    > wypowiadać.

    I dlatego...

    > A zarażeni mogą się tylko pienić w bezsilnej złości.

    ...robisz to co robisz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 24. Data: 2010-07-12 20:12:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:100712.212552.psp.261@int.dyndns.org.invalid 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > No popatrz, te pool exit robią w takim razie bezprawnie
    Czy ja to powiedziałem?

    > I dlatego...
    Nie dlatego - co mi tam zdanie bałwanów po prostu...

    > ...robisz to co robisz?
    Pewnie.
    Ale nie w burdelu tylko z własną kobietą.
    Zresztą - robię (w obu poruszanych materiach :)), co mi się spodoba i co
    uważam za słuszne.
    Przed nikim się nie tłumaczę.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2010-07-13 14:00:11
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    Jesli ktos oglądał film BRAZIL ..to noprmalnie jakby on się spełniał :D
    Nielegalna naprawa klimatyzacji :D

    pozdrawiam.

  • 26. Data: 2010-07-14 09:00:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Co za różnica, skoro EU jest z definicji złem?

    Mnie nie interesuje w pytaniu opinia o .eu, mnie interesuje
    dlaczego poprzednik zaczął tekst od "PO" (akurat).
    Tak z czystej ciekawości interesuje mnie nie meritum,
    a forma. Albo - jak kto woli - czy autor wie o czym pisze.
    Czy wyraziłem się jasno? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2010-07-14 10:57:00
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik tygryseek napisał:
    > Jesli ktos oglądał film BRAZIL ..to noprmalnie jakby on się spełniał :D
    > Nielegalna naprawa klimatyzacji :D

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Brazil_%28film%29
    Masz na myśli ten film?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 28. Data: 2010-07-14 13:01:17
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Brazil_%28film%29
    > Masz na myśli ten film?

    Tak to jest ten film.
    Scena walki o biurko :D

  • 29. Data: 2010-07-14 14:43:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > mnie interesuje
    > dlaczego poprzednik zaczął tekst od "PO" (akurat).

    Bo obecnie wyborcy wybrali PO zamiast antyunijnej opcji?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek