  • 1. Data: 2010-07-12 07:15:18
    Temat: kolejny raz mBank łamie prawo nie przyjmując reklamacji
    Od: "max" <l...@a...pl>

    Nie chce sądownie przepychać się z bankiem w utarczkach.
    Może mi ktoś podpowiedzieć gdzie można wnieść skargę/zażalenie na bank?
    Bank po zamknięciu rachunku nie chce mi wydać ostatniego zestawienia
    miesięcznego operacji na koncie.
    Na chwile obecną wysłałem sprawę także do KNF.
    Ktoś ma jeszcze jakies pomysły ?

  • 2. Data: 2010-07-12 15:21:50
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 07/12/2010 09:15 AM, max wrote:
> [...]
    > miesięcznego operacji na koncie.
    > Na chwile obecną wysłałem sprawę także do KNF.

    UOKiK ?

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d- s: a- C ULB++++$ P+ L++++$ E- W++ K- N++ DI+

  • 3. Data: 2010-07-12 17:30:00
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>

    > UOKiK ?

    Chyba nie bardzo bo konto firmowe było.

  • 4. Data: 2010-07-12 18:40:50
    Od: Robert Jaroszuk <z...@n...iq.pl>

    On 07/12/2010 07:30 PM, Bartosz wrote:

    > Chyba nie bardzo bo konto firmowe było.

    Hm, to nie wiem.
    Pozostaje chyba tylko KNF ze swoim nadzorem nad prawem bankowym.

  • 5. Data: 2010-09-10 11:15:41
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl>