  • 1. Data: 2010-07-11 19:01:22
    Temat: Zasiłek pogrzebowy w KRUS
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Bardzo proszę o pomoc. Sprawa wygląda następująco:

    Mój brat kawaler został śmiertelnie potrącony na drodze krajowej i nie był
    ubezpieczony. Pokryłam koszty pogrzebu. Reguluje rachunki, t.j. : za prąd,
    ubezpieczenie budynków i podatek gruntowy budynku, w którym mieszkał. Zajmuję
    się także zaopatrzeniem w żywność, pranie, sprzątanie. Sama jestem
    ubezpieczona w KRUS ale nie mieszkałam z nim, ponieważ mam swoją rodzinę w
    innej miejscowości ale w tej samej gminie. Jakie dokumenty muszę przedstawić
    aby otrzymać zasiłek pogrzebowy? Proszę serdecznie o jak najszybszą odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Sara

  • 2. Data: 2010-07-11 20:16:24
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy w KRUS
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    s...@W...gazeta.pl pisze:

    > Zajmuję się także zaopatrzeniem w żywność,

    A niby kogo skoro brat kawaler nie żyje ??

    > Jakie dokumenty muszę przedstawić
    > aby otrzymać zasiłek pogrzebowy? Proszę serdecznie o jak najszybszą odpowiedź.

    Poszukaj sonie na stronie ZUS

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2010-07-11 22:02:54
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Johnson napisal:
    > A niby kogo skoro brat kawaler nie żyje ??

    Zwierząt gospodarskich?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-07-11 22:23:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek_P pisze:
    :

    > ZwierzÄ?t gospodarskich?

    Czemu gospodarskich :) ?
    Przy gospodarskich byłaby pasza ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-07-12 06:26:14
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > A niby kogo skoro brat kawaler nie żyje ??

    > .
    > >

    > Poszukaj sonie na stronie ZUS

    "Poszukaj sobie..." to żaden problem. ale skoro zamieszczam na tym forum to
    znaczy, że chodzi mi o ten konkretny przypadek. A ZUS nic do tego nie ma.

  • 6. Data: 2010-07-12 11:32:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-12 08:26, s...@N...gazeta.pl pisze:

    > "Poszukaj sobie..." to żaden problem. ale skoro zamieszczam na tym forum to
    > znaczy, że chodzi mi o ten konkretny przypadek. A ZUS nic do tego nie ma.

    http://www.krus.gov.pl/ue/wnioskowanie-o-swiadczenia
    -w-ue/zasilek-pogrzebowy-po-smierci-emeryta-krus-821
    1-na-tle-przepisow-unijnych/

    animka

  • 7. Data: 2010-07-12 11:58:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-12 13:32, Animka pisze:

    > http://www.krus.gov.pl/ue/wnioskowanie-o-swiadczenia
    -w-ue/zasilek-pogrzebowy-po-smierci-emeryta-krus-821
    1-na-tle-przepisow-unijnych/

    Sorry, drugi raz wkleił mi się ten sam link. Teraz podaję właściwy:

    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=krus+z
    asi%C5%82ek+pogrzebowy+2010&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=Krus
    +zasi%C5%82ek+pogrzebowy&gs_rfai=&gs_upl=10259%2C192
    2%2C22%2C1%2C75%2C206%2C21%2C0%2C1

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-07-12 12:02:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    s...@N...gazeta.pl pisze:

    > A ZUS nic do tego nie ma.

    A kto według ciebie wypłaca zasiłki pogrzebowe ?
    Jestem leniem .... napisz tak 100 razy.

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2010-07-13 08:13:10
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 13:58:02 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    1-na-tle-przepisow-unijnych/
    asi%C5%82ek+pogrzebowy+2010&aq=1&aqi=g3&aql=&oq=Krus
    +zasi%C5%82ek+pogrzebowy&gs_rfai=&gs_upl=10259%2C192

    Animka, pipo grochowa ;)
    Przecież ten zmarły nie był UBEZPIECZONY.
    Nie był też na utrzymaniu pytającej.
    Dlaczego tutaj miałby |płacić" KRUS?
    Nie był ubezpieczony, więc pretensję teraz można słać na berdyczów.