  • 1. Data: 2002-03-25 14:56:35
    Temat: Co z tymi butelkami?
    Od: "Pawel Nowak" <5...@p...com>

    Witam,

    Slyszalem gdzies, ze od jakiegos czasu sklepy maja obowiazek przyjmowac
    butelki zwrotne bez wzgledu na to, czy mam paragon ("na nie") czy nie. Czy
    bylby ktos laskaw mi powiedziec na jakiej podstawie?

    Pozdrawiam,
    PN

  • 2. Data: 2002-03-25 17:04:16
    Temat: Re: Co z tymi butelkami?
    Od: Picv <p...@w...pl>

    Pawel Nowak napisał:

> [...]
    >butelki zwrotne bez wzgledu na to, czy mam paragon ("na nie") czy nie. Czy
    >bylby ktos laskaw mi powiedziec na jakiej podstawie?

    Witaj

    Zadzwon do PIHu albo SANEPIDu i zapytaj jak oni patrza na ta sprawe. Z
    tego co wiem to sa organy kontrolne w tej sprawie. Wiec powinno byc
    tak jak oni Ci powiedza. W ustawie nie jest to jasno okreslone.
    (ustawa o opakowaniach i odpadach 22 czerwca 1999) >>> o ile dobrze
    pamietam

    Pozdrawiam
    Piotr

    PS Jak bys sie cos dowiedzial to daj znac na grupie, (albo priv) sam
    jestem ciekawy jak jest naprawde.

  • 3. Data: 2002-03-25 20:16:51
    Od: "Tomek K." <t...@w...pl>

    Pawel Nowak wrote:

> [...]
    > butelki zwrotne bez wzgledu na to, czy mam paragon ("na nie") czy nie. Czy
    > bylby ktos laskaw mi powiedziec na jakiej podstawie?

    Nie wiem na jakiej podstawie, ale
    bylem dzis w takim sklepie (Wroclaw - ul Hallera) widzialem tam
    kartke na ktorej bylo napisane, ze skup przyjmuje opakowania szklane
    w cenie widniejacej na paragonie (jesli takowy posiadamy) lub w cenie
    1gr. za sztuke - gdy paragonu nie posiadamy.

    pozdrawiam,

    tomekk

  • 4. Data: 2002-03-25 23:39:02
    Od: "Dziku" <d...@w...pl>

    ze skup przyjmuje opakowania szklane
    > w cenie widniejacej na paragonie (jesli takowy posiadamy) lub w cenie
    > 1gr. za sztuke - gdy paragonu nie posiadamy.
    sloiki tez?
    :)