    From: "Tomek K." <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tymi butelkami?
    Date: Mon, 25 Mar 2002 21:16:51 +0100

    Pawel Nowak wrote:

    > Witam,
    >
    > Slyszalem gdzies, ze od jakiegos czasu sklepy maja obowiazek przyjmowac
    > butelki zwrotne bez wzgledu na to, czy mam paragon ("na nie") czy nie. Czy
    > bylby ktos laskaw mi powiedziec na jakiej podstawie?

    Nie wiem na jakiej podstawie, ale
    bylem dzis w takim sklepie (Wroclaw - ul Hallera) widzialem tam
    kartke na ktorej bylo napisane, ze skup przyjmuje opakowania szklane
    w cenie widniejacej na paragonie (jesli takowy posiadamy) lub w cenie
    1gr. za sztuke - gdy paragonu nie posiadamy.

    pozdrawiam,

    tomekk