  • 1. Data: 2002-03-25 16:51:03
    Temat: przedplata
    Od: Picv <p...@w...pl>

    Witam

    Zamowilem towar w hurtowni, kierownik uprzedzil mnie, ze bedzie
    konieczna przedplata.
    Jak powinienem sie zabezpieczyc, aby nie zrobili mnie w balona ?
    jakas umowa ? co powinno w niej byc zawarte ?
    Dodam, ze jestem osoba fizyczna (zwykly ludzik)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-03-25 17:01:59
    Temat: Re: przedplata
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 25 Mar 2002, Picv wrote:

    > Zamowilem towar w hurtowni, kierownik uprzedzil mnie, ze bedzie
    > konieczna przedplata.
    > Jak powinienem sie zabezpieczyc, aby nie zrobili mnie w balona ?
    > jakas umowa ? co powinno w niej byc zawarte ?

    Umowa sprzedaży oczywiście, z zastrzeżeniem że towar zostanie wydany
    kupującemu po uiszczeniu x procent ceny, a reszta do zapłaty w dniu takim
    i takim (albo na raty).

    > Dodam, ze jestem osoba fizyczna (zwykly ludzik)

    I nie prowadzisz dzgosp? To czemu kupujesz w hurtowni i to, jak sie
    domyslam, wieksza partie towaru?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-25 17:13:37
    Od: Picv <p...@w...pl>

    Gwidon S. Naskrent napisał:

> [...]
    >i takim (albo na raty).

    >I nie prowadzisz dzgosp? To czemu kupujesz w hurtowni i to, jak sie

    Wielkie dzieki za odpowiedz.

    Kupuje w hurtowni poniewaz jest to bardzo specyficzny towar
    sprowadzany na zamowinie i niestety nie mozna go kupic w pierwszym
    lepszym sklepie. Poza tym sklepy detaliczne wypinaja sie na takie
    zamowienia

    Co do wiekszych ilosci >>> to zamawiam minimale jakie sa mozliwe

    Jeszcze raz dzieki
    Pozdrawiam
    Piotr