  • 11. Data: 2005-05-04 20:12:27
    Temat: Re: Odp: Co mi grozi?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    albert wrote:

    > a przypadkiem w cenie nie ma tam jakiejś działki dla zaiksu?

    z tego co wiem, to w cenie nosnikow CD sa jakies stawki dla ZAIKSu
    wlasnie...

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 12. Data: 2005-05-04 21:05:42
    Temat: Odp: Odp: Co mi grozi?
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    > z tego co wiem, to w cenie nosnikow CD sa jakies stawki dla ZAIKSu
    > wlasnie...

    ano właśnie a jeśli dla zaiksu to za co? chyba za muzykę która się na tej
    płycie znajdzie
    więc posiadanie takiej płyty pełnej mp3 jest w pełni legalne ktoś kasę za to
    wziął.

  • 13. Data: 2005-05-04 21:12:53
    Temat: Re: Odp: Odp: Co mi grozi?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    albert wrote:

> [...]
    > płycie znajdzie
    > więc posiadanie takiej płyty pełnej mp3 jest w pełni legalne ktoś kasę za to

    No i widzisz. A jednak jest nielegalne. Jak to w pieknym swiecie -
    kazdy cie chce orznac, a wygrywa ten, kto ma lepszych prawnikow...