  • 1. Data: 2005-05-04 09:38:41
    Temat: FALSZYWE ZEZNANIA
    Od: <w...@i...pl>

    witam i prosze o pomoc,

    sasiedzi wspolnie (2 osoby ) skladaja falszywe zeznania , ze halasuje.
    niestety zlozyli juz 2 razy doniesienie.
    poniewaz przewaznie bywam sam nie mam swiadkow (z poprzedniego donosu
    zostalem skazany ale sie odwolalem). syn, ktory po poprzednim donosie zlozyl
    zeznanie, ze tosasiadka z gory halasuje a nie ja nie przekonal sadu....
    Nie wiem co robic, oskarzenia sa falszywe, ja w trudnej sytuacji bo sasiedzi
    oczywiscie klamia a ich glownym celem jest eksisja (na co nie maja zadnych
    instrumentow prawnych) albo takie utrudnienie mi zycia poprzez donosy zebym
    sam sie wyprowadzil (mieszkam w mieszkaniu juz 20 lat!).

    Dodam, ze zaczelo sie od zlozenia doniesienia na sasiada, ktory wybil mi
    szybe i nie chcial za nia zaplacic.
    Teraz sei mszcza!

    prosze o pomoc bo nerwowo juz nie wytrzymuje a nei satc mnie na prawnika
    (zreszta co w takie prostej sytuacji moze pomoc prawnik?).

    WSZEYSTKIE rady mile widzaine. POMOZCIE.

    C.