  • 1. Data: 2005-05-04 11:36:16
    Temat: Może ktoś odpowiedzieć !
    Od: "RB" <r...@p...fm>

    Ile godz. wolnego należy się po nocnej zmianie
    praca: od godz. 10.00 wieczór do 6 .00 rano

    Chodzi o to co mówi o tym Kodeks Prawa Pracy

  • 2. Data: 2005-05-04 11:41:02
    Temat: Re: Może ktoś odpowiedzieć !
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    RB <r...@p...fm> napisał(a):

    [ciach wszystko]

    1. Już raz pytałeś. Marudzenie i naprzykrzanie się zwykle powoduje skutek
    odwrotny do zamierzonego.
    2. Google'a ukradli?

    JoP

  • 3. Data: 2005-05-04 11:43:11
    Od: "RB" <r...@p...fm>

    Mniej czasu by zajęło napisanie mi odpowioedzi
    Goglowałem i nie znalazłem !

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2005-05-04 11:48:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "RB" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Mniej czasu by zajęło napisanie mi odpowioedzi
    > Goglowałem i nie znalazłem !

    no to ja napisz.

    p.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 5. Data: 2005-05-04 11:51:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RB napisał(a):

    > Mniej czasu by zajęło napisanie mi odpowioedzi
    > Goglowałem i nie znalazłem !

    Pewnie cos zle zrobiles. Rob tak jak na tym obrazku:
    http://tinyurl.com/bn4es

    j.

    ps. i tnij cytaty...

  • 6. Data: 2005-05-04 11:51:35
    Od: Wilczur <m...@w...pl>

    RB napisał(a):
    > Mniej czasu by zajęło napisanie mi odpowioedzi
    > Goglowałem i nie znalazłem !
    >
    > Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    tez sie naprzykrze ;)

    Google.pl --> w okienko Kodeks Pracy =
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/

    /Dział szósty Czas pracy/
    /Rozdział V Praca w porze nocnej/
    Art. 1517.

    § 1. Pora nocna obejmuje 8 godzin między godzinami 21.00 a 7.00.

    § 2. Pracownik, którego rozkład czasu pracy obejmuje w każdej dobie co
    najmniej 3 godziny pracy w porze nocnej lub którego co najmniej 1/4
    czasu pracy w okresie rozliczeniowym przypada na porę nocną, jest
    pracującym w nocy.

    § 3. Czas pracy pracującego w nocy nie może przekraczać 8 godzin na
    dobę, jeżeli wykonuje prace szczególnie niebezpieczne albo związane z
    dużym wysiłkiem fizycznym lub umysłowym.

    § 4. Wykaz prac, o których mowa w § 3, określa pracodawca w porozumieniu
    z zakładową organizacją związkową, a jeżeli u pracodawcy nie działa
    zakładowa organizacja związkowa - z przedstawicielami pracowników
    wybranymi w trybie przyjętym u danego pracodawcy, oraz po zasięgnięciu
    opinii lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad
    pracownikami, uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa pracy
    i ochrony zdrowia pracowników.

    § 5. Przepis § 3 nie dotyczy:

    1) pracowników zarządzających w imieniu pracodawcy zakładem pracy,

    2) przypadków konieczności prowadzenia akcji ratowniczej w celu ochrony
    życia lub zdrowia ludzkiego, ochrony mienia lub środowiska albo
    usunięcia awarii.

    § 6. Na pisemny wniosek pracownika, o którym mowa w § 2, pracodawca
    informuje właściwego inspektora pracy o zatrudnianiu pracowników
    pracujących w nocy.

    Art. 1518.

    § 1. Pracownikowi wykonującemu pracę w porze nocnej przysługuje dodatek
    do wynagrodzenia za każdą godzinę pracy w porze nocnej w wysokości 20%
    stawki godzinowej wynikającej z minimalnego wynagrodzenia za pracę,
    ustalanego na podstawie odrębnych przepisów.

    § 2. W stosunku do pracowników wykonujących pracę w porze nocnej stale
    poza zakładem pracy dodatek, o którym mowa w § 1, może być zastąpiony
    ryczałtem, którego wysokość odpowiada przewidywanemu wymiarowi pracy w
    porze nocnej.

    nie wiem czy odpowiedz jest zawarta czy nie ale prosze siegnac do
    materialow i tam na pewno bedzie ;)
    ....zajelo to 1 minutke

    --
    Pozdrawiam Wilczur
    ""Nie kłóć się z idiotą,bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona

  • 7. Data: 2005-05-04 11:53:32
    Od: Wilczur <m...@w...pl>

    Wilczur napisał(a):
    a przepraszam jeszcze :
    Rozdział III Okresy odpoczynku

    Art. 132.

    § 1. Pracownikowi przysługuje w każdej dobie prawo do co najmniej 11
    godzin nieprzerwanego odpoczynku, z zastrzeżeniem § 3 oraz art. 136 § 2
    i art. 137.

    § 2. Przepis § 1 nie dotyczy:

[...]

    § 3. W przypadkach określonych w § 2 pracownikowi przysługuje, w okresie
    rozliczeniowym, równoważny okres odpoczynku.

    Art. 133.

    § 1. Pracownikowi przysługuje w każdym tygodniu prawo do co najmniej 35
    godzin nieprzerwanego odpoczynku, obejmującego co najmniej 11 godzin
    nieprzerwanego odpoczynku dobowego.

    § 2. W przypadkach określonych w art. 132 § 2 oraz w przypadku zmiany
    pory wykonywania pracy przez pracownika w związku z jego przejściem na
    inną zmianę, zgodnie z ustalonym rozkładem czasu pracy, tygodniowy
    nieprzerwany odpoczynek może obejmować mniejszą liczbę godzin, nie może
    być jednak krótszy niż 24 godziny.

    § 3. Odpoczynek, o którym mowa w § 1 i 2, powinien przypadać w
    niedzielę. Niedziela obejmuje 24 kolejne godziny, poczynając od godziny
    6.00 w tym dniu, chyba że u danego pracodawcy została ustalona inna godzina.

    § 4. W przypadkach dozwolonej pracy w niedzielę odpoczynek, o którym
    mowa w § 1 i 2, może przypadać w innym dniu niż niedziela.

    Art. 134.

    Jeżeli dobowy wymiar czasu pracy pracownika wynosi co najmniej 6 godzin,
    pracownik ma prawo do przerwy w pracy trwającej co najmniej 15 minut,
    wliczanej do czasu pracy.

  • 8. Data: 2005-05-04 11:55:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <d5ac50$333$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, RB wrote:
    > Mniej czasu by zajęło napisanie mi odpowioedzi
    > Goglowałem i nie znalazłem !

    Łączymy się z tobą w bólu. Na krótko.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2005-05-04 12:27:46
    Od: "RB" <r...@p...fm>

    BARDZO DZIĘKUJE !
    Panie Wilczurze !

    Niektórzy w zgrai myuślą że są mocniejsi
    koleżkowie z przedszkola, ach szkoda gadać !

    Jeszcze raz dziękuję bo naprawdę nie mam czasu szukać po tym kodeksie !!!!

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 10. Data: 2005-05-04 15:24:51
    Od: biuro <b...@p...pl>

    RB wrote:

    > Ile godz. wolnego należy się po nocnej zmianie
    > praca: od godz. 10.00 wieczór do 6 .00 rano
    >
    > Chodzi o to co mówi o tym Kodeks Prawa Pracy
    rozumiem , że chodzi o umowe o prace, a nie o jakieś formy pragmatyk
    służbowych. Kolejne pytanie to czy zakład pracuje w ruchu ciagłym oraz jaki
    jest przyjety system rozliczania i ewidencji czasu pracy . czy są w
    zakładzie jakieś szczególne unormowania