  • 1. Data: 2005-05-04 10:40:41
    Temat: Co mi grozi?
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    Witam.
    Co mi grozi za posiadanie na kompie kilkunastu mp3, kilkunastu filmow divix?
    Windows, Office, i wszystkie inne programy calkowity legal i wersje
    pudelkowe.

    k...@p...pl

  • 2. Data: 2005-05-04 10:45:03
    Temat: Re: Co mi grozi?
    Od: "Marek A." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Karo800 <k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Co mi grozi za posiadanie na kompie kilkunastu mp3, kilkunastu filmow divix?
    > Windows, Office, i wszystkie inne programy calkowity legal i wersje

    Grozi Ci pójście do piekła po śmierci

  • 3. Data: 2005-05-04 10:48:15
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    Pytam powaznie, poprostu czy w razie kontroli beda problemy czy jak zobacza
    ze windows itp sa legalne to moga machnac reka?
    Pozdrawiam
    ps. a do piekla i tak pojde i nie za to:)

    k...@p...pl

  • 4. Data: 2005-05-04 11:06:10
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Karo800" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > divix?
    > Windows, Office, i wszystkie inne programy calkowity legal i wersje

    Policza dokladnie ile kosztowalo nielegalne oprogramowanie + wszystekie mp3
    wg stwaki ~5 zl za utwor. Dodatkowo grzywna.

  • 5. Data: 2005-05-04 11:07:30
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    > Pytam powaznie, poprostu czy w razie kontroli beda problemy czy jak
    > zobacza
    > ze windows itp sa legalne to moga machnac reka?

    Jak juz przyjda to raczej nie poto zeby machac reka. Na pewno sie uciesza ja
    co bedzie nielegalnego. Tak mysle, bo to ich praca i za to dostaja nagrody.

  • 6. Data: 2005-05-04 11:11:00
    Od: "stachu" <s...@g...pl>

    Użytkownik "pifpaf" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Policza dokladnie ile kosztowalo nielegalne oprogramowanie + wszystekie
    > mp3 wg stwaki ~5 zl za utwor. Dodatkowo grzywna.

    A możesz mi powiedzieć skąd się biorą stawki rzędu ~5 zł. Najlepiej poprzyj
    to jakąś podstawą prawną.
    Pozdrawiam
    Stachu

  • 7. Data: 2005-05-04 11:15:03
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "stachu" <s...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:d5aak4$2lt$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "pifpaf" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A możesz mi powiedzieć skąd się biorą stawki rzędu ~5 zł. Najlepiej
    > poprzyj to jakąś podstawą prawną.

    Tak prokurator wstepnie szacuje wartosc. Jezli w sumie bedzie to mala kwota
    to pewnie sprawa nie trafi do sadu, ale nie wiem.

    Pisze bo widzialaem protokol ze sprawdzenia legalnosci softu i utworow
    znajdujacych sie na dysku...no i tam bylo to tak policzone.

  • 8. Data: 2005-05-04 18:03:24
    Temat: Odp: Co mi grozi?
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Pisze bo widzialaem protokol ze sprawdzenia legalnosci softu i utworow
    > znajdujacych sie na dysku...no i tam bylo to tak policzone.

    co to znaczy mp3 =5zł?
    a wav to po ile?
    a ruskie cd to po ile?
    a ja mam jeszcze gdzieś karton kaset CC to po ile wycenic?
    i czy ma znaczenie że jedne są nagrane w dolby B inne dolby C a jeszcze
    inne w DBX ?
    jedne z radia inne z CD ma to znaczenie?
    a jakbym poszukał to bym znalazł jeszcze spiracone pocztówki dźwiekowe /było
    cos takiego/
    to po ile to?

    uprasza się trzasnąć w głowę i otrzeźwieć
    muzyczkę czy filmy na własny użytek możesz
    sobie mieć kopie i nikomu nic do tego.
    a ta grzeszna mp3 to tylko jedna z wielu form wykonania kopi.

    ale jak zaczniesz tym handlować to już inna sprawa.

  • 9. Data: 2005-05-04 19:30:58
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    Użytkownik "albert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a ta grzeszna mp3 to tylko jedna z wielu form wykonania kopi.
    >
    > ale jak zaczniesz tym handlować to już inna sprawa.

    te, albert. mi sie wydaje ,ze nie chodzi tutaj o format w jakim sa spiracone
    dane, ale co to jest i ile tego jest.
    widac ten gosc mial same hity i dlatego policzyli po 5 zl.

  • 10. Data: 2005-05-04 20:02:27
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    spiracone
    > dane, ale co to jest i ile tego jest.
    > widac ten gosc mial same hity i dlatego policzyli po 5 zl.

    a moje kasety pracowicie nagrywane to piraty?
    to może ktoś mi wyjaśni dlaczego się sprzedaje puste kasety płyty itp?
    nie podpadnie to pod ułatwianie przestępstwa?
    a przypadkiem w cenie nie ma tam jakiejś działki dla zaiksu?
    czy jest na grupie lekarz?
    mi już ręce opadają........