  • 101. Data: 2010-02-07 23:47:57
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    ..

    ----------

    > Macie jakis problem z poprawnym cytowaniem swoich wypowiedzi?

    Tak!
    Nie mam cytatow Animki...
    Wiec staram sie odzielic jej wypowiedzi od moich wykreskowana linia.
    Gdyby to dotyczylo wszystkim prblem byl by u mnie, ale to dotyczy moze 3
    uzytkownikow na usnecie!

  • 102. Data: 2010-02-07 23:52:21
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > I to w jakis sposob naszych zamordowanych ma pocieszyc? Czy ich
    > rodziny?
    > Super - nastepnym razem na jak bede na cmentarzu to im powiem, zeby
    > sie nie martwili, ze Pan Beton na internecie mowil, ze w innych
    > krajach tez mordowali. Ze Bierut, Stalin i Gomulka byli przeciez oki
    > bo przemysl ciezki i produkcja zbrojeniowa mialy nam zapewnic dobrobyt
    > i samowystarczalnosc.

    Ales ty glupek. Takie czasy byly matolku.
    A przemysl ciezki byl diabelnie potrzebny, widzisz, dzis nie ma przemyslu w
    Polsce rzadnego... i co i musisz wszystko sprowadzac...

    > Do reszty postu sie nie odniose - jestes po prostu betonem i reliktem
    > przeszlosci, do ktorego nie trafia zadne argumenty. Uparles sie, ze
    > masz patent na nieomylnosc - tylko ty masz racje, tylko twoje
    > [pseudo]fakty nie wymagaja podawania zrodel i linkow, tylko ty zyles
    > w prl i tylko ty wiesz jak bylo na prawde. Reszta z nas to po prostu
    > dekle wychownai prez IPN ;)

    Ale jakie argumenty? Ja ci przedstawiam to co bylo!
    Napisz ile masz lat? Zweryfikujemy pamiec bardzo szybko!

  • 103. Data: 2010-02-07 23:59:20
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message

    > Link?

    > Link?

    > Link?

    > Podaj linki. A wcześniej poczytaj o dobrobycie w KRLD, bo chyba nie masz o
    > tym bladego pojęcia:
    >
    > http://www.polska-azja.pl/2010/01/09/nicolas-levi-po
    lscy-zwolennicy-kim-jong-ila-to-pozyteczni-idioci/
    > http://www.polska-azja.pl/2009/05/17/korea-polnocna-
    oboz-przetrwania/
    > http://www.polska-azja.pl/2009/08/07/clinton-w-pheni
    anie/

    > Tu koreańskie dziecko mdlejące z przejedzenia:
    > http://patrz.pl/filmy/korea-polnocna-filmowana-ukryt
    a-kamera

    > http://www.youtube.com/watch?v=SuzWaSYXwEQ
    > http://www.youtube.com/watch?v=h9HyNO2UZOY
    >
    > Jak myślisz? To wszystko są kłamstwa, by oczernić koreańskiego przwódcę?

    Nie, to wszystko klamstwa by ciebie oszukac a nie oczernic kima - rozumiesz
    roznice?
    Wiesz jak o Polsce pisano w europie w czasach PRL-u?
    Mialem okazjie byc w kilku krajach, w jednym z krajow Grecja zapytano mnie
    czy chce poznac smak coca coli - takiego napoju amerykanskiego, slodkiego...
    i tu litania opisu co to jest coca-cola. Na moja reakcie, ze w Polsce
    coca-cola jest i pepsi jest gosciowi szczenka opadla bo w TV mowili, ze
    Polska i wyszystkie kraje demoludow zyja nadal w warunkach II wojny
    swiatowej.... Poza Jugoslawia. Ze w Polsce ludzie mieszkaja w ziemiankach i
    szopach (co zaradniejsi), ze chlop kosi zborze sierpem a furmanki to w
    Polsce transport podstawowy - mowie o latach 80-siatych!!!
    Pomysl tylko teraz jak ci przedstawiaja Kore Polnocna? Nie ma podobienstwa?

    ps.
    W UK jeszcze w 1997 roku pisali o Polsce jako kraju, gdzie ludzie nadal zyja
    w ziemiankach!

  • 104. Data: 2010-02-08 00:04:35
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hkmq3f$4d2$1@news.onet.pl...

    > No i doprosiłeś się:
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,98674,title,Tesknisz-za-PRL
    -przeczytaj-o-ile-wszystko-zdrozalo,wid,11926666,wia
    domosc.html

    Nastepny nawiedzony z wypasionymi glupotami.
    Sprwdz tabelke pt. Ile butelek wodki mozna bylo kupic za przecietna pensje,
    tylko napisz mi prosze, dlaczego w tej tablece sa ciagniki ursus:)))
    Takie wlasnie dane macie, nie sprawdzicie, nie zweryfgikujecie... Jakis
    pismak nabazgra cos o epoce o ktorej pojecia bladego nie ma i juz mamy
    wiarygodne zrodlo... A nawet tableli pozadnie zrobic nie potrafi.

  • 105. Data: 2010-02-08 04:09:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-07 17:42, pmlb pisze:

    > Natomiast chcialem napisac o pewnej ciekawostce jak juz przy tv kolorowych
    > jestesmy i radiach - heheh
    > w Latach 80-0siatych bardzo popularne byly koncerty zwane: stereo i w
    > kolorze, polegalo to na tym, ze w tv kolorwym ogladalo sie koncert a
    > sluchalo w radio w stereo:)) To chyba pierwsza ogolno krajowa emisja
    > programu sterefonicznego w europie:))

    Nie pamiętam tych programów telewizyjnych, ale pamiętam strojenie
    głosników: głośnik prawy....szum testowy, głośnik lewy...szum testowy :-)
    Pierwsze stereo jaki sobie kupiłam to było radio Pionier.

    --
    animka

  • 106. Data: 2010-02-08 04:12:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-08 00:47, pmlb pisze:

> [...]
    > Wiec staram sie odzielic jej wypowiedzi od moich wykreskowana linia.
    > Gdyby to dotyczylo wszystkim prblem byl by u mnie, ale to dotyczy moze 3

    Pewnie masz źle skonfigurowanego Outlooka.

    --
    animka

  • 107. Data: 2010-02-08 05:16:16
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 01:04, pmlb pisze:

> [...]
    > pismak nabazgra cos o epoce o ktorej pojecia bladego nie ma i juz mamy
    > wiarygodne zrodlo... A nawet tableli pozadnie zrobic nie potrafi.

    No właśnie - nałgałeś ile można (jakoby węgiel kosztował tyle co pół
    litra) a teraz poprawiasz sobie samopoczucie ciągnikiem Ursus? A czemu
    nie lokomotywami? No i prasą - można jej mniej kupić niż wtedy?

    No i to w zasadzie wszystko - lądujesz w czymś, czego wtedy nie było
    nawet w UK - w KF-ie. :)

    Pa.

    --
    app

  • 108. Data: 2010-02-08 05:57:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > W UK jeszcze w 1997 roku pisali o Polsce jako kraju, gdzie ludzie
    > nadal zyja w ziemiankach!

    w 1997 roku kilku moich znajomych było w GBR i jakos nie spoktali sie z
    takimi reakcjami. Cos sciemniasz.

  • 109. Data: 2010-02-08 05:57:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pmlb p...@d...com ...

> [...]
    > Wiec staram sie odzielic jej wypowiedzi od moich wykreskowana linia.
    > Gdyby to dotyczylo wszystkim prblem byl by u mnie, ale to dotyczy moze 3

    mimo wszystko problem lezy po twojej stronie, choc niewatpliwie spowodowany
    jest sposobem kodowania postów przez Animke (po co qp?)

  • 110. Data: 2010-02-08 07:23:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Budzik napisal:
    > w 1997 roku kilku moich znajomych było w GBR i jakos nie spoktali sie z
    > takimi reakcjami. Cos sciemniasz.

    Jak w UK to nie wiem, ale w roku 1995 w Niemczech, a dokladniej w Bonn, jedno
    z biur turystycznych reklamowalo wycieczke do Polski sladami przodkow
    ilustrujac to dwoma zdjeciami: zapitego chlopa na furmance i wiejskiej
    babiny z dwiema kurami pod pachami. Epatowano prymitywizmem.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek