  • 111. Data: 2010-02-08 07:29:26
    Temat: Re: Co grozi za nieplacenie pracownikowi za prace?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-08 01:04, pmlb pisze:

> [...]

    -przeczytaj-o-ile-wszystko-zdrozalo,wid,11926666,wia
    domosc.html

    > Takie wlasnie dane macie, nie sprawdzicie, nie zweryfgikujecie... Jakis
    > pismak nabazgra cos o epoce o ktorej pojecia bladego nie ma i juz mamy
    > wiarygodne zrodlo... A nawet tableli pozadnie zrobic nie potrafi.

    Po raz kolejny dowiodłeś że nie wiesz o czym piszesz. Za butelkę wódki
    to wtedy można było _załatwić_ kupno węgla a nie tyle że tyle ta tona
    kosztowała.

    --
    spp

  • 112. Data: 2010-02-08 08:20:45
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 23:59:20 -0000, pmlb napisał(a):

    > Nie, to wszystko klamstwa by ciebie oszukac a nie oczernic kima - rozumiesz
    > roznice?

    To podaj link do filmów pokazujących najedzonych i szczęśliwych mieszkańców
    Obozu 22. Skoro na Youtube jest ich mnóstwo, to nie powinno być dla Ciebie
    problemem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 113. Data: 2010-02-08 09:22:53
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message
    W dniu 2010-02-07 17:42, pmlb pisze:

    > Natomiast chcialem napisac o pewnej ciekawostce jak juz przy tv kolorowych
    > jestesmy i radiach - heheh
    > w Latach 80-0siatych bardzo popularne byly koncerty zwane: stereo i w
    > kolorze, polegalo to na tym, ze w tv kolorwym ogladalo sie koncert a
    > sluchalo w radio w stereo:)) To chyba pierwsza ogolno krajowa emisja
    > programu sterefonicznego w europie:))

    Nie pamiętam tych programów telewizyjnych, ale pamiętam strojenie
    głosników: głośnik prawy....szum testowy, głośnik lewy...szum testowy :-)
    Pierwsze stereo jaki sobie kupiłam to było radio Pionier.

    Ten test stereo stosowany jest do dzis w dobrym sprzecie, nagrany na cd lub
    kasecie:)
    Te szumy jak sie domyslasz to rozne czestotliwosci i natezenia.
    A o programach "tereo i w kolorze" moglas nie slyszec, bo dotyczyly glownie
    koncertow z filharmoni:)
    Kiedys (nie pamietam teraz) byc moze nawet jakies "Opole" szlo w tej
    technice.
    Czy masz na mysli Pionier Unitra?:)

  • 114. Data: 2010-02-08 09:27:57
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik pmlb p...@d...com ...

    > w 1997 roku kilku moich znajomych było w GBR i jakos nie spoktali sie z
    > takimi reakcjami. Cos sciemniasz.

    Rok 1997 jest specyficzny i latwy w zapamietaniu ze wzgledu na wielka powodz
    w Polsce.
    Mam dalej kontynuowac?:))
    W Prasie pojawialy sie glosy o braku schronienia dla tysiecy ludzi w Polsce
    ze wzgledu na zalane pomieszczenia mieszkalne robione na wpol w ziemi i na
    powierzchni - innymi slowy ziemianka.
    Zdjecia w prasie pokazywaly strzechy dachow reszta po woda oraz widok ludzi
    ewakuowanych lub uciekajacych przed wielka woda, widok przypominal sceny z
    wojny jugoslowianskiej lub irackiej. W tym samym czasie podawano informacje
    powodziowe z niemiec, jak sadzisz byla roznica w przekazie:)))?

  • 115. Data: 2010-02-08 09:34:35
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> wrote in message

    > To podaj link do filmów pokazujących najedzonych i szczęśliwych
    > mieszkańców
    > Obozu 22. Skoro na Youtube jest ich mnóstwo, to nie powinno być dla Ciebie
    > problemem.

    Nie! Sam poszukaj! Od tego masz glowe. Ja wiem, ze nauczyles sie, ze
    wszystko dostaniesz na talerzu. Nie ja ci nie dam, albo sam poszukasz albo
    wierz bezwwzglednie w papke serwowana ci przez polskojezyczne media.
    Naum sie weryfikowac doniesienia, a nie jedynie je konsumowac.
    Ja ci tylko mowie, ze wiele informacji na temat Korei Polnocnej jest
    zaciemniona i przesadzona. A dlaczego prawdy nie powiedza to sam sie domysl.
    ps. jako jeden z faktow powiem ci, ze w Korei Polnocnej kazda rodzina ma
    swoje mieszkanie, dom, mieszkanie w bloku ma przewaznie po 80m2 i wiecej:)
    aha i mieszka tam jedna rodzina, np. para bez dziecka:) tak sie tam buduje:)
    Mieszkania sa za darmo. Ale to tylko napisalem jako informacja ktorej nie
    przeczytasz w Polskojezycznych mediach.
    Ostatnio zmienil sie kierunek ucieczki:) wiecej ludzi ucieka do Korei
    polnocnej z poludnia niz odwrotnie:)))
    Linka ci nie podam - szukaj!

  • 116. Data: 2010-02-08 09:37:07
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hkoegn$lsr$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Po raz kolejny dowiodłeś że nie wiesz o czym piszesz. Za butelkę wódki to
    > wtedy można było _załatwić_ kupno węgla a nie tyle że tyle ta tona

    Pewnie, bo tak napisano w jakims podrzednym artykuliku. W ktorym
    zamieszczono tabnleke dotyczaca wodki a przedstawiono cianiki ursus...
    rzetlnosc godna PO i PiS-U:)) Noie wazny styl wazne by srac na PRL.

  • 117. Data: 2010-02-08 09:38:47
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:hko6n2$5g0$1@news.onet.pl...

    -przeczytaj-o-ile-wszystko-zdrozalo,wid,11926666,wia
    domosc.html

    > No właśnie - nałgałeś ile można (jakoby węgiel kosztował tyle co pół
    > litra) a teraz poprawiasz sobie samopoczucie ciągnikiem Ursus? A czemu nie
    > lokomotywami? No i prasą - można jej mniej kupić niż wtedy?

    Poprawiac samopoczucie - ten atrykol to nawet do czytania sie nie nadaje,
    skoro tak razace bledy sa wnim, ze pisze sie o ilosci wodki a w tabelce masz
    ciagniki ursus:)))
    Wiec czego oczekujesz, poklepania po ramieniu i powiedziec mam: tak, tak
    masz racje?

    > No i to w zasadzie wszystko - lądujesz w czymś, czego wtedy nie było nawet
    > w UK - w KF-ie. :)

    Sie mam rozplakac czy jak? To ty ze mna podejmujesz yskusje nie ja z toba...
    Nawet tego nie rozumiesz?

  • 118. Data: 2010-02-08 09:38:58
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-08 10:34, pmlb wrote:

> [...]
    > informacja ktorej nie przeczytasz w Polskojezycznych mediach.
    > Ostatnio zmienil sie kierunek ucieczki:) wiecej ludzi ucieka do Korei

    Czyta się Ciebie coraz lepiej :-) Może teraz coś o Wenezueli napiszesz?

  • 119. Data: 2010-02-08 10:20:50
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 8 Feb 2010 09:34:35 -0000, pmlb napisał(a):

    > Nie! Sam poszukaj! Od tego masz glowe. Ja wiem, ze nauczyles sie, ze
    > wszystko dostaniesz na talerzu.

    Dziękuję bardzo. Czyli przyznajesz, że nie ma żadnych filmów pokazujących
    jak dobrze żyje się w KRLD? Jeżeli są, to pokaż je. Ja Ci pokazałem filmy o
    głodzie w Korei, terrorze, obozach koncentracyjnych, eksperymentach na
    ludziach, uciekinierach. Są tam filmy kręcone ukrytą kamerą, relacje
    uciekinierów. Możliwe, że są zmanipulowane, możliwe, że uciekinierzy
    kłamią. Pokaż więc film pokazujący sielskie życie koreańskich rodzin. Pokaż
    ten raport CIA mówiący o kwitnącej gospodarce KRLD.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 120. Data: 2010-02-08 10:39:39
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 6 Feb 2010 22:32:25 -0000, pmlb napisał(a):

    > Korea gloduje?
    > Masz jakies zrodla tej rewelki?
    > Bo wg. informacji CIA to w Korei jest nizsza smirtelnosc na 1000 mieszkancow
    > niz w Polsce:))
    > Moze ten "glod" im sluzy?

    Znów kłamiesz. Dane CIA dla KRLD:

    Death rate:
    10.52 deaths/1,000 population (July 2009 est.)
    country comparison to the world: 54

    Life expectancy at birth:
    total population: 63.81 years
    country comparison to the world: 170
    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/geos/kn.html

    A dla Polski CIA podaje:

    Death rate:
    10.05 deaths/1,000 population (July 2009 est.)
    country comparison to the world: 62

    Life expectancy at birth:
    total population: 75.63 years
    country comparison to the world: 75
    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/geos/pl.html

    Jak chcesz prowadzić komunistyczną agitację, to sprawdź choć co podają
    źródła, na które się powołujesz. Bo na razie to jesteś tylko pożytecznym
    idiotą. Poczytaj sobie kto i kogo tak nazywał :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek