  • 31. Data: 2009-02-23 16:51:39
    Temat: Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Pierwszy błąd! Niepotrzebnie się celnikom zatrzymał... chyba, że z miśkami
    byli i misiek go zatrzymał.

    *

  • 32. Data: 2009-02-23 17:20:36
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > niech powie jak było kupił na stacji beznyzonwej nie pamieta na jakiej i
    > co mu mogą zrobić? Czy jak kupujesz paliwo to pobierasz próbkę i
    > pieczętujesz ja do celów dowodowych?
    Tak powiedział,był dzisiaj na rozmowach w UKS.
    Wskazał jakąś hipotetyczną stację na trasie typu E-cośtam, popisali zapytali o
    kwitek, to się zaśmiał.
    "dostanie pan pismo w tej sprawie"
    I poszedł.

  • 33. Data: 2009-02-23 19:42:50
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > A kto potem to poskłada do kupy, odpowietrzy i poniesie konsekwencje
    > ewentualnego spartaczenia roboty, hmm?

    milicja wie co robi, wie co mówi i zna się na robocie, taki delikfent ma
    remont generalny gratis i jeszcze się czepia:O)

  • 34. Data: 2009-02-23 19:43:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    *piotr'ek* wrote:
    > Pierwszy błąd! Niepotrzebnie się celnikom zatrzymał... chyba, że z
    > miśkami byli i misiek go zatrzymał.

    ooo gestapo celne ma chyab prawo zatrzymywać każdego gdzie chce.

    co glupsze mogą zarządać od ciebie kwitu na to że posiadany laptop został
    leganie zakupiony w Polsce :)

  • 35. Data: 2009-02-23 20:22:00
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > ooo gestapo celne ma chyab prawo zatrzymywać każdego gdzie chce.

    Ma prawo próbować zatrzymać... Może też strzelać... jak się nie będą bali
    konsekwencji. Podobnie jak strażaki miejskie, sokiści, piloci LOT itp. itd.
    Reszta zależy od ludzi... niestety zatrzymują się każdemu ciu*owi w mundurku
    i w czapeczce, a zasada jest prosta: policja i tylko policja wg określonych
    zasad.

    *

  • 36. Data: 2009-02-23 21:11:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:
    > Pierwszy błąd! Niepotrzebnie się celnikom zatrzymał...

    jasne, wygodniej jest mieć przestrzelone opony

  • 37. Data: 2009-02-23 22:08:12
    Temat: ubawilem się jak czytałem co napisaliście
    Od: k...@o...pl

    > ROTFL
    >
    > A kto potem to poskłada do kupy, odpowietrzy i poniesie konsekwencje
    > ewentualnego spartaczenia roboty, hmm?
    I w sytuacji gdy nie mogą wsadzić wężyka do baku i zwyczajowo proszą ( mogą
    kazać tylko to trochę nieładnie) o otworzenie maski słyszą że: Jotte, Verox,
    Lawa ( niepotrzebne skreślić ) nie wyrażają zgody na pobranie próbki z pompy
    wtryskowej. Wtedy z za samochodu wychodzi cud krokodylkowa ( 90-60-90 ) w tak
    kusym krokodylkowym mundurku że widać gdzie się pończochy kończą. I trzepocząc
    rzęsami słodkim głosem mówi że bardzo przeprasza za stratę czasu. Oczywiście
    można jechać dalej. Ale ona proponuje kolację ze śniadaniem u niej w domu. I ze
    przyjdą jeszcze dwie jej koleżanki. Bo jeśli jej kolegom nie udało się wsadzić
    wężyka to ona w ramach rekompensaty ułatwi wsadzanie innego wężyka w inny wlew.
    W tym momencie słychać głos zony że trzeba wstawać do pracy. W realu będzie to
    wyglądało tak. Co pan chce odkręcać przy moim silniku. Protestuję. W tym
    momencie łysy pan krokodylek w kombinezonie krzyknie do swojego kolegi w
    mundurze roboczym żeby przyniósł druk na zatrzymanie samochodu. Samochód na
    parking przy urzędzie celnym. sprawdzą jak będą chcieli i czas mieli. Uprzejmie
    poinformują że jak: Jotte, Verox, Lawa ( niepotrzebne skreślić ) da z buta trzy
    kilometry do tyłu to dojdzie do PKSu. Pól roku samochód pognije na parkingu
    strzeżonym przy UC i go będzie można uprzejmie odebrać. Oczywiście po uiszczeniu
    wszystkich mandatów i innych kar. Bo oni zapomną że zatrzymali samochód.
    Przypomną sobie jak się dym zacznie robić. Wtedy Heniek weźmie 5 litrów oranżady
    i wleje do zbiornika. Bez żadnych konsekwencji dla Heńka taki samochód mógłby
    stać u nich góra dwa tygodnie. Ale pól roku bez powodu to przesada i Heniek
    zjebki by dostał. A jak będzie oranżada w zbiorniku to nie dostanie zjebków
    tylko pochwalę.

  • 38. Data: 2009-02-23 22:21:11
    Temat: Re: ubawilem się jak czytałem co napisaliście
    Od: "Adameo" <r...@b...pl>

    > [CIACH - BREDNIE]

    Co ty palisz czlowieku?

  • 39. Data: 2009-02-23 22:21:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    To trochę przegięcie w drugą stronę. Ale faktycznie Celnicy maja prawo te
    próbki pobierać i nikt nikogo o zgodę nie będzie pytał.

  • 40. Data: 2009-02-23 22:26:51
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Co ty palisz czlowieku?
    >
    > --
    Ja Klubowe palę. Ale jak chcesz coś lepszego to mogę od sąsiada pożyczyć. Nie
    ważne co ja palę. Co palą ci co nie pozwolą celnikowi sprawdzić jakie mają
    paliwo w baku. Dziurę gwoździem może zrobić w zbiorniku, nikt mu nie zabroni.