  • 21. Data: 2009-02-22 13:06:48
    Temat: Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik sok marchwiowy napisał:
    > Poszło dalej bo musiało. Nie ma linii obrony. Pierdoły wypisują znawcy prawa.
    [..]

    A Ty praktyki w takiej sprawie.
    W tej chwili urzędy przegrywają wszystkie takie sprawy bo jakieś
    rozporządzenia zostały wydane z naruszeniem prawa a inne nie zostały wydane.
    Bazują tylko na frajerach co się poddadzą dobrowolnie karze.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2009-02-22 19:45:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sok marchwiowy wrote:

    > Poszło dalej bo musiało. Nie ma linii obrony. Pierdoły wypisują
    > znawcy prawa. Co najwyżej nie władować się dalej. Zapłaci akcyzę od
    > pojemności zbiornika. I teraz myk. Jak ma na przykład dom i
    > ogrzewanie na olej. To jak się wygada ze wziął z tamtego zbiornika to
    > zapłaci akcyzę od pojemności zbiornika z którego wziął. W marketach
    > można kupić opał w ilościach detalicznych. Tam kupił. Tylko niech
    > sprawdzi czy w okolicy opal w markecie jest albo był.

    niech powie jak było kupił na stacji beznyzonwej nie pamieta na jakiej i co
    mu mogą zrobić? Czy jak kupujesz paliwo to pobierasz próbkę i pieczętujesz
    ja do celów dowodowych?

  • 23. Data: 2009-02-22 21:07:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gnri3t$7pn$1@inews.gazeta.pl sok marchwiowy
    <s...@N...gazeta.pl> pisze:

    > Biorą z przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej.
    Jasne.
    Wyciągają skrzyneczkę narzędziową i kręcą na drodze w cudzym samochodzie.
    Potem składają z powrotem, odpowietrzają układ i wystawiają gwarancję, że
    jest dobrze poskręcane.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2009-02-23 00:30:14
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > powiedzieć prawdę, zacisnąć zęby i zapłacić.

    ale za co? za niewinność?

    Pozdrawiam Przemek

  • 25. Data: 2009-02-23 06:47:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > ale za co? za niewinno?ae?

    ja to się mówi

    był w złym miejscu o złym czasie

  • 26. Data: 2009-02-23 09:48:37
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sun, 22 Feb 2009 12:57:33 +0000 (UTC), sok marchwiowy napisał:

    > Biorą z przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej.

    Taaa... już sie na to zgodziłem...
    Nie podpada to pod niszczenie mienia ?

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 27. Data: 2009-02-23 14:55:10
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Feb 2009 21:57:00 +0000, Rentier napisał(a):

    > Marek Dyjor pisze:

    ciach

    > Przecież mógł kupić 3 litry do kanistra, bo np. płukał starą głowicę od silnika..A
    nie może przecież
    > resztek wylać do kanału;-)
    > Może w ten deseń?

    Nie mógł kupić opału bez określenia celu (palenie w piecu). Czyli miał
    piec. Czyli mógł palić nie lać do baku.

  • 28. Data: 2009-02-23 15:01:39
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 14:05:30 +0100, MM napisał(a):

    > Przypomniała mi się myśl Kisiela "socjalizm to ustrój, który bohatersko
    > walczy z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju".
    >
    > I teraz pytanie. Czy już mamy ten europejski ustrój socjalny czy tylko w
    > pocie czoła do niego dążymy?

    Nie dążymy.

    Niezmordowanie walczymy. Odważnie wdrażamy krzewiąc wiecznie żywe idee. By
    płomień ustroju ogarnął całą Ziemię (bilety na księżyc pilnie kupię)

  • 29. Data: 2009-02-23 15:33:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    sok marchwiowy pisze:

    > Biorą z przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej.

    ROTFL

    A kto potem to poskłada do kupy, odpowietrzy i poniesie konsekwencje
    ewentualnego spartaczenia roboty, hmm?

  • 30. Data: 2009-02-23 15:48:00
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    cranky pisze:
    > Nie mógł kupić opału bez określenia celu (palenie w
    > piecu). Czyli miał piec. Czyli mógł palić nie lać do
    > baku.
    Normalnie kupuje sie sie opał bez określania celu, a jak sie
    już trafi przypadkiem punkt że tego wymagają, to nie wnikają
    co sie tam wpisuje, np do nagrzewnicy na budowie lub do
    płukania jamy ustnej bo i taki wpis widziałem.
    --
    Krzysiek