  • 41. Data: 2009-02-23 23:48:14
    Temat: Re: ubawilem się jak czytałem co napisaliście
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > To trochę przegięcie w drugą stronę. Ale faktycznie Celnicy maja prawo
    > te próbki pobierać i nikt nikogo o zgodę nie będzie pytał.

    Próbki - tak. Ale jak nie ma technicznej możliwości normalnego pobrania
    próbek - mają niby rozbierać pojazd na części?

  • 42. Data: 2009-02-23 23:54:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:139f.00000298.49a31e4c@newsgate.onet.pl k...@o...pl
    <k...@o...pl> pisze:

    > I w sytuacji gdy nie mogą wsadzić wężyka do baku i zwyczajowo proszą (
    > mogą kazać tylko to trochę nieładnie) o otworzenie maski słyszą że
    [cut wizje i fantasmagorie]
    Szybko się takim towarem jaki wchłaniasz załatwisz, słowo daję...
    Żadne z psów się nie poważą na kręcenie przy aucie na drodze.
    Konsekwencje z tytułu uszkodzenia mienia to pikuś, gorzej jeśli coś się
    stanie w zakresie bezpieczeństwa.
    Zatrzymają auto bo miało filtr przed zbiornikiem (może fabryczny?) i rurki
    nie mogli wetknąć?
    Nie kierowcy wina. Sprawa potoczy się dalej, jeśli paliwo będzie OK.
    Pominę tu ewidentne pierdoły o fabrykowaniu dowodów, bo na to to trzeba by
    odpowiedzieć, że pan Heniek nie miał nic do roboty, gdyż celników było tylko
    dwóch i obaj zginęli na drodze w niewyjaśnionych okolicznościach, zaś ich
    ciała całkowicie spłonęły w służbowym samochodzie.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2009-02-24 08:54:21
    Temat: Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > jasne, wygodniej jest mieć przestrzelone opony

    Już widzę jak strzelają do każdego auta które bez powodu mają ochotę
    zatrzymać.

    *

  • 44. Data: 2009-02-24 10:11:07
    Od: "znowu się ubawiłem" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

> [...]
    > dwóch i obaj zginęli na drodze w niewyjaśnionych okolicznościach, zaś ich
    > ciała całkowicie spłonęły w służbowym samochodzie.

    Ty albo jesteś młody i naiwny albo miałeś ojca milicjanta i w genach
    zmodyfikowanych etanolem dostałeś przepis na życie. Jak celnicy dorwą samochód
    to mogą go rozkręcić do ostatniej śrubki , a to co się nie daje odkręcić
    odetną palnikiem. Jak głupi zacznie się burzyć przy drodze. To nie dość ze
    przeczeszą mu samochód to jeszcze zdrutują.

  • 45. Data: 2009-02-24 12:36:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:u6pb76-f5e.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Próbki - tak. Ale jak nie ma technicznej możliwości normalnego pobrania
    > próbek - mają niby rozbierać pojazd na części?

    Teoretycznie tak. Z tym, że jeśli by później się okazało, że paliwo było w
    porządku, to zainteresowany mógłby spore odszkodowanie dostać. Więc ta
    procedura jest tylko na wyjątkowe wypadki, gdy prawdopodobieństwo trafienia
    jest bardzo duże.

  • 46. Data: 2009-02-24 14:11:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Feb 2009, Krzysztof 45 wrote:

    > Bo akcyza, a olej po frytkach można?

    Formalnie tak samo.
    Po sławnym uniewinnieniu fałszerzy przez SN (bo zamiast zarzutu
    karnego o fałszerstwo wytoczono im sprawę karnoskarbową o obejście
    akcyzy, a w przepisie było o PRZEZNACZENIU, zaś oni sprzedawali
    chłam NIE PRZEZNACZONY do roli paliwa) zmieniono przepis w ustawie.

    Akcyzją jest objęte również:
    <cytat> "lub używane jako paliwa silnikowe"<koniec>
    Stąd:

    Dolewasz oleju z frytek - powinieneś płacić akcyzę.

    Nie, proszę NA MNIE nie krzyczeć, to nie ja pisałem ustawę!!

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2009-02-24 14:36:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Akcyzją jest objęte również:
    > <cytat> "lub używane jako paliwa silnikowe"<koniec>

    O, proszę, jaka przyszłościowa ustawa. Jakiś czas temu zastanawiałem
    się, w jaki sposób "wadza" nałoży podatek na powietrze, jeśli
    upowszechnią się samochody na ten sprężony gaz, a tu widzę, że przepis
    już istnieje i obowiązuje :)

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2009-02-24 15:00:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:go0h3q$k3a$1@inews.gazeta.pl znowu się ubawiłem
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

> [...]
    > odkręcić odetną palnikiem. Jak głupi zacznie się burzyć przy drodze. To
    > nie dość ze przeczeszą mu samochód to jeszcze zdrutują.
    Trudna sztuka czytania ze zrozumieniem w narodzie lawinowo zanika, czego
    dowód powyżej. Wiedza do tego szczątkowa, myślenie w końcowym stadium
    atrofii. I jeszcze - ubawione toto. Z siebie chyba.
    A co do mojego ojca to możesz najwyżej jego buty pozdrowić.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2009-02-24 20:36:20
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > atrofii. I jeszcze - ubawione toto. Z siebie chyba.
    > A co do mojego ojca to możesz najwyżej jego buty pozdrowić.

    Nie da się czytać ze zrozumieniem jak za przeproszeniem idiota nie znający
    realów życia próbuje udowodnić że kaczki szczekają. Jak jesteś taki cwany to daj
    chociaż jeden przepis że można odmówić takiej jak temacie kontroli, i nie
    ponieść konsekwencji. A co do butów tatuśka. Po co mi oglądać słomę.

  • 50. Data: 2009-02-24 20:46:30
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 21:22:00 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Ma prawo próbować zatrzymać... Może też strzelać... jak się nie będą bali
    > konsekwencji. Podobnie jak strażaki miejskie, sokiści, piloci LOT itp. itd.
    > Reszta zależy od ludzi... niestety zatrzymują się każdemu ciu*owi w mundurku
    > i w czapeczce, a zasada jest prosta: policja i tylko policja wg określonych
    > zasad.
    >
    > *

    Piotruś gdzie ty kodeks drogowy czytałeś? W Etiopii? Masz obowiązek
    podporządkować się każdemu organowi kierującemu aktualnie ruchem (bez
    sensu, ale prawda - policja, celnicy, łopatolog w koszulce odblaskowej
    itp). Oczywiście możesz się udać na najbliższy posterunek w obawie przed
    przebierańcami.