  • 11. Data: 2009-02-21 22:34:20
    Temat: Re: Celnik znalazł olej opałowy w baku
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    news:gnprpn$2mh$2@inews.gazeta.pl...

    > 4 litry?
    > i na tym da się jeździć?
    Zależy co pijesz :)

    --
    Pawełj

  • 12. Data: 2009-02-21 22:51:16
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    witek pisze:
    > ale do baku też wlać nie wolno.
    Bo akcyza, a olej po frytkach można?

    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-02-21 22:53:35
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Rentier pisze:
    [...]

    Było kiedyś już dawno w tv o tym, jakis reportaż, gostek sie
    wykręcił wlasnie mala iloscia w baku, bo musial cos w lac by
    do stacji dojechac.
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-02-22 02:05:47
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Bo akcyza, a olej po frytkach mo=BFna?
    >
    > --=20
    > Krzysiek
    Można dokąd do oleju po frytkach nie dorzuci markera takiego jak w opale.

  • 15. Data: 2009-02-22 02:15:37
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    Rentier <f...@g...com> napisał(a):

    > Witam.
    > Proszę o info o procedurze karnej w takie sprawie.
    > Zatrzymali gościa, wsadzili rurkę do baku i zassali.
    > Uznali,że opał.
    > Miał tam ze 4 litry na dnie baku.
    > Nie wystawili żadnego mandatu.
    > Minęło 3 miesiące i gość dostał wezwanie do Urzędu kontroli skarbowej.Nie znam
    > paragrafów, na które
    > sie powołali, gdzieś zgubił wezwanie.
    > Policja może w takim wypadku ukarać mandatem do 500zł.Ale wygląda na to,że posz
> [...]
    Poszło dalej bo musiało. Nie ma linii obrony. Pierdoły wypisują znawcy prawa.
    Co najwyżej nie władować się dalej. Zapłaci akcyzę od pojemności zbiornika. I
    teraz myk. Jak ma na przykład dom i ogrzewanie na olej. To jak się wygada ze
    wziął z tamtego zbiornika to zapłaci akcyzę od pojemności zbiornika z którego
    wziął. W marketach można kupić opał w ilościach detalicznych. Tam kupił. Tylko
    niech sprawdzi czy w okolicy opal w markecie jest albo był.

  • 16. Data: 2009-02-22 11:05:48
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gnqcg9$50$1@inews.gazeta.pl...

    > Poszło dalej bo musiało. Nie ma linii obrony. Pierdoły wypisują znawcy
    > prawa.
    > Co najwyżej nie władować się dalej.

    No dobrze, a jeżeli prawda jest taka, że mu zabraklo paliwa na ulicy i
    odkupił od przypadkowego kierowcy, który się zlitował i ze swego baku mu
    odstąpił trochę? To co ma zrobić, kłamać że kupił olej opałowy itp?

    Pozdrawiam Przemek

  • 17. Data: 2009-02-22 11:19:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemek Lipski wrote:
    > U?ytkownik " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:gnqcg9$50$1@inews.gazeta.pl...

    > No dobrze, a je?eli prawda jest taka, ?e mu zabraklo paliwa na ulicy i
    > odkupi? od przypadkowego kierowcy, który sie zlitowa? i ze swego baku mu
    > odst?pi? troche? To co ma zrobiae, k?amaae ?e kupi? olej opa?owy itp?

    powiedzieć prawdę, zacisnąć zęby i zapłacić.

  • 18. Data: 2009-02-22 11:53:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Rentier <f...@g...com> wrote:

    > Proszę o info o procedurze karnej w takie sprawie.
    > Zatrzymali gościa, wsadzili rurkę do baku i zassali.

    Z ciekawości, co robią jeśli po drodze jest sitko
    i nie mogą pobrać paliwa przez wlew?

    a.

  • 19. Data: 2009-02-22 12:57:33
    Od: " sok marchwiowy" <s...@N...gazeta.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Z ciekawości, co robią jeśli po drodze jest sitko
    > i nie mogą pobrać paliwa przez wlew?
    >
    > a.
    Biorą z przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej.

  • 20. Data: 2009-02-22 13:05:30
    Od: MM <n...@i...pl>

    sok marchwiowy pisze:
    > Biorą z przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej.

    Przypomniała mi się myśl Kisiela "socjalizm to ustrój, który bohatersko
    walczy z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju".

    I teraz pytanie. Czy już mamy ten europejski ustrój socjalny czy tylko w
    pocie czoła do niego dążymy?

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl