  • 11. Data: 2011-05-18 14:21:24
    Temat: Re: CYFRA+ szantaż?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 15:43:00 +0200, Ariusz napisał(a):
    /.../
    > OKI czyli już wiem, że taki zapis w regulaminie jest! I pewnie jest on
    > zgodny z prawem.
    > Niestety nie zmienia to mojego poirytowania. Jakoś mam wrażenie,że jest
    > to szantaż.

    Złe wrażenie.

  • 12. Data: 2011-05-18 15:10:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ariusz napisa?(a):

    [...]

    > Niestety nie zmienia to mojego poirytowania. Jakoś mam wrażenie,że jest
    > to szantaż.

    Jak Kali wisiec kasa to dobrze ale jak Kalemu nie pozwolic wylaczyc
    opcji bo on wisiec kasa to zle ;P

    j.

    ps. powinni Ci jeszcze odsetki kazac zaplacic zanim wylacza Ci te opcje ;P

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2011-05-18 15:23:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ariusz" napisał w wiadomości grup
    > OKI czyli już wiem, że taki zapis w regulaminie jest!
    > I pewnie jest on zgodny z prawem.
    > Niestety nie zmienia to mojego poirytowania. Jakoś mam wrażenie,że jest to
    > szantaż.

    To czego podpisywałeś taką umowę? Trzeba było iść do konkurencji jak Ci taki
    zapis nie podoba.
    Wszyscy winni, tylko nie ty...

  • 14. Data: 2011-05-18 15:59:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 17:23, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" napisał w wiadomości grup
    >
    > To czego podpisywałeś taką umowę? Trzeba było iść do konkurencji jak Ci
    > taki zapis nie podoba.
    > Wszyscy winni, tylko nie ty...

    Niemniej jednak taki zapis jest bezsensowny.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-05-18 19:15:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wybór dodatkowej Opcji) wyłącznie pod warunkiem, iż nie posiada
    > wymagalnego zadłużenia wynikającego z Umowy. Abonent składa wniosek o
    > zmianę w zakresie Opcji telefonicznie pod aktualnym numerem telefonu
    > Centrum Telefonicznego AbonentówOperatora CYFRY+ lub w drodze
    > elektronicznej lub pisemnej. Abonent może dokonać zmiany w zakresie
    > danej Opcji jeden raz w miesiącu kalendarzowym itd.
    >

    > Czyli panienka niedoinformowana, ale niestety ma racje, tzn podpisałeś i
    > zgodziłeś się na takie warunki. Płacz i płać bo licznik bije.

    Moim zdaniem nie ma racji. regulamin, regulaminem, a wypowiedziweć umowę
    zawsze im może. Tyle, ze ja bym to pisemnie robił.

  • 16. Data: 2011-05-18 20:32:38
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-18 21:15, Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem nie ma racji. regulamin, regulaminem, a wypowiedziweć umowę
    > zawsze im może. Tyle, ze ja bym to pisemnie robił.

    On nie chce wypowiadać umowy tylko zrezygnować z opcji. Wypowiedzieć
    umowę może, na to jest inny paragraf z karami umownymi za niedotrzymanie
    okresu minimalnego. Bardzo nieopłacalnymi.

    --
    MZ

  • 17. Data: 2011-05-18 20:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > On nie chce wypowiadać umowy tylko zrezygnować z opcji. Wypowiedzieć
    > umowę może, na to jest inny paragraf z karami umownymi za niedotrzymanie
    > okresu minimalnego. Bardzo nieopłacalnymi.

    On wypowiada umowę skąłdajac im inną ofertę, którą mogą przyjąć, lub
    odrzucić.

  • 18. Data: 2011-05-18 22:36:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl>

    > Pytanie było proste, a może ni do końca- w takim układzie jeszcze raz:
    > Skoro mając regularnie płacone rachunki można bez problemu odłączyć opcję
    > HBO to czy zaległości w opłacie mogą uniemożliwić wyłączenie tej opcji?
    >
    > Płacę regularnie nie mam zaległości odłączą mi HBO bez problemu.
    > NIE MAM ZAPŁACONEJ NALEŻNOŚCI nie odłączą opcji HBO do puki tej należności
    > nie zapłacę.
    >
    > Dla mnie jest to szantaż - ty zapłacisz to ci odłączymy, a jak nie to
    > będziemy naliczać dalej..
    >
    > Jeżeli nawet taki zapis w regulaminie jest - choć wątpię - to czy takie
> [...]

    Jak wymówisz to mogą tylko kary umowne stosować i okres wypowiedzenia. Nie
    zależy od ich woli zupełnie.

  • 19. Data: 2011-05-18 23:11:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.05.2011 17:59, Liwiusz pisze:

    > Niemniej jednak taki zapis jest bezsensowny.

    Dla normalnego, uczciwego człowieka? Owszem.

    Dla złodziejskiej firmy? Jak najbardziej! Spóźniłeś się dwa dni z
    zapłatą? Parę groszy z tego będzie - ale jak jeszcze dopłacisz za
    wszystkie opcje, z których chciałeś zrezygnować: to jest już konkretna kasa!

    Swoją szosą czy nie dałoby się powołać w tym przypadku na niezgodność z
    zasadami współżycia społecznego?

    Tak czy inaczej doradzam rezygnację z usług kanciarzy z tak oszukańczymi
    zapisami w umowie.

  • 20. Data: 2011-05-19 06:31:30
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 00:36, niusy.pl pisze:

    > Jak wymówisz to mogą tylko kary umowne stosować i okres wypowiedzenia.
    > Nie zależy od ich woli zupełnie.
    "Tylko kary umowne" to w C+ bardzo duże pieniądze, podchodzące pod
    tysiąc złotych albo i więcej, zależnie jaki pakiet wymawiamy. Umowa jest
    momentami dziwna, ale jeśli ktoś płaci regularnie to problemów nie ma.
    Inne platformy wcale nie są lepsze, a w C+ przynajmniej można mieć
    własny dekoder który bez problemu działa z ich kartą, również HD. Tylko
    na niektóre promocje (zwłaszcza HBO) trzeba uważać, bo konsultanci (z
    zewnętrznej firmy) są bardzo namolni, udają niedoinformowanych i
    wciskają ludziom ten pakiet, a potem się okazuje że zobowiązanie jest z
    okresem minimalnym, że nie ma w nim kanałów HD i kosztuje (to ostatnio
    okazało się numerem popisowym jednego pana) przykładowo nie 12 tylko 19
    zł w promocji, a potem np 32 zł -"bo wie pan, te naście to mi się ciągle
    myli, ale oczywiście podpisujemy?!?".

    --
    MZ