  • 1. Data: 2004-06-14 14:53:08
    Temat: Praca na roli a emerytura
    Od: "Jarek K" <j...@f...com.pl>

    Witam!
    ...Zus nie uznal kilku lat pracy na roli motywując, ze w tym czasie osoba
    ubiegajaca sie o swiadczenie emerytalne dojezdzala do szkoly (sredniej;
    dodam ze to w latach 1955-1960) w związku z czym "nie mogla stale i w pelnym
    wymiarze czasu pracowac w gospodarstwie" bo na roli pracuje się codziennie
    od 8:00 do 16:00. Czy macie pomysł jak odeprzec takie argumenty? A moze w
    ustawie jest zapisany wymiar czsu pracy na roli? -jesli tak to prosze o
    wskazanie ustawy

    Pozdrawiam i prosze o sugestie.

    Jarek

  • 2. Data: 2004-06-14 19:07:24
    Temat: Re: Praca na roli a emerytura
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Jarek K" <j...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od 8:00 do 16:00. Czy macie pomysł jak odeprzec takie argumenty? A moze w
    > ustawie jest zapisany wymiar czsu pracy na roli? -jesli tak to prosze o

    tylko sąd okręgowy sąd pracy i ubezpieczeń społecznych
    tak jak w pouczeniu decyzji

    chociaż miałem taką sprawę i wyszło na moje
    nie można dojeżdzać i pracować w pełnym wymiarze
    spójrz na :1998.11.13 wyrok SN II UKN 299/98 OSNP 1999/24/799