    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: CBA skurwysyny, NIE MOIM KOSZTEM
    Date: Tue, 19 Jun 2018 07:38:57 +0200

    Ponieważ w NFZ handlowali (Mariusz Załuski) moją krwią (co widziałam na
    własne oczy) pobraną bez mojej zgody po krwotoku u mnie, napisałam o
    udostępnienie mi danych o mnie z baz NFZ (2017). Nie dali.
    Napisałam więc do GIODO (styczeń 2018). Odpowiedzieli (Paulina
    Dawidczyk) listem celowo źle zaadresowanym, by nie doszedł. Ale doszedł z
    opóźnieniem. Kazali wpłacić 10 zł, i przesłać oryginał wpłaty.
    Wpłaciłam, przesłałam ksero wpłaty wiedząc, że rozpatrujący sprawę
    (Maciej Rączka) oryginałem podetrze sobie dupę, i jak ja mu to udowodnię?
    Gdy długo nie dostałam odpowiedzi, wysłałam kilka mejli z ponagleniem,
    wykonałam wiele telefonów, w żadnym nie poinformowano mnie, że nie uznano
    dowodu wpłaty, w każdym zwodzono, że odpowiedź będzie wysłana w tym dniu
    itp. (mam nagrania).

    Zgodnie z pouczeniem na stronie GIODO napisałam skargę mejlową do sądu
    administracyjnego (24 kwietnia). Odpowiedzieli (Małgorzata Plicha) coś o
    przesłaniu do GIODO, ale słowa nie ma w ich piśmie o jakiejkolwiek opłacie.
    Nie było odpowiedzi z sądu administracyjnego.
    Z GIODO przyszła odpowiedź negatywna, z uzasadnieniem o braku oryginału
    dowodu wpłaty (Anna Korzecka), z pouczeniem by braki formalne usunąć w 7
    dni. Nie przesłałam im oryginału nadal, ponieważ pismo potraktowałam jako
    próbę wyłudzenia ode mnie, mojego dokumentu świadczącego przeciwko GIODO, a
    skarga na urzędnika była i tak już w sądzie administracyjnym, więc mnożenie
    dokumentów nie miało sensu.
    Na wszelki wypadek skan dowodu wpłaty wysłałam mejlem do sądu
    administracyjnego.
    !!!!!!!!!!!!
    Wczoraj dostałam odpowiedź z sądu administracyjnego:
    w jednej kopercie cały plik dokumentów:
    - wezwanie bym wpłaciła 100zł, z pouczeniem, że jak nie wpłacę, to skarga po
    prostu nie zostanie rozpatrzona (Marek Kozłowski, jedna strona).
    - zarządzenie o wezwaniu do zapłaty 100zł (sędzia Andrzej Kołodziej,jedna
    strona)
    -doręczenie zarządzenia bym wpłaciła 100zł ( stron 2).
    - doręczenie odpisu odpowiedzi na skargę (Marek Kozłowski , 2 strony)
    -odpowiedź na skargę z GIODO, bez pieczątki że to odpis (Edyta Bielak
    Jamaa, 3 strony)

    Byle nie dać danych, byle przeciągać sprawę, byle handel krwią w NFZ kwitł
    bezkarnie, byle niszczyć mi zdrowie przez denerwowanie i w dowolny inny
    sposób, bo ,
    mam chore serce, wątrobę, nerki, przewód pokarmowy, babskie sprawy ...
    wszystko.
    z powodu celowego zarażenia przez tą policyjno - żydowsko- klerykalną mafię
    i ważne BANDYCKĄ mafię, tę samą, która na terenie sądu pracy strzelała do
    mnie 26 grudnia 2006.

    Całą noc nie spałam, miejcie skurwysyny satysfakcję, że przepłakałam , z
    bezsilności niszczenia mi życia od najmłodszych lat.
    Byle oszukać, okraść, dokuczyć, zdenerwować, w dowolny sposób, w każdej
    dziedzinie.
    Wierzę, że będzie jakiś anty PiSo-Ziobrowski przewrót i odsiedzicie WSZYSCY
    w kiciu.

    Nie wpłacę, wiem, że normalnie i tak nie dostanę danych medycznych o mnie.
    Jak mogą mi coś dać, skoro sami naruszą podstawowe moje prawa?