  • Data: 2018-06-19 11:09:15
    Temat: Re: CBA skurwysyny, NIE MOIM KOSZTEM
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W pouczeniu doczytałam się, że "Nieusunięcie braków formalnych skargi w
    terminie spowoduje odrzucenie skargi ".
    Doczytałam się też, że jestem zobowiązana do informowania sądu o zmianie
    adresu.
    Odpisałam im więc dziś mejlem, że:
    - zmienili numer sprawy z 68 na 322 (wiadomo, że idzie o ukrycie, że sami
    celowo przeciągają sprawę);
    - że nie wpłacę 100zł, i że przeczytałam pouczenie jak na wstępie;
    - podałam na końcu adres garażowy, żeby już nic nie wysyłali na Poste
    Restante i mnie nie denerwowali.
    Czyli, że by sąd się odpieprzył.