  • 1. Data: 2018-06-19 07:38:57
    Temat: CBA skurwysyny, NIE MOIM KOSZTEM
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Ponieważ w NFZ handlowali (Mariusz Załuski) moją krwią (co widziałam na
    własne oczy) pobraną bez mojej zgody po krwotoku u mnie, napisałam o
    udostępnienie mi danych o mnie z baz NFZ (2017). Nie dali.
    Napisałam więc do GIODO (styczeń 2018). Odpowiedzieli (Paulina
    Dawidczyk) listem celowo źle zaadresowanym, by nie doszedł. Ale doszedł z
    opóźnieniem. Kazali wpłacić 10 zł, i przesłać oryginał wpłaty.
    Wpłaciłam, przesłałam ksero wpłaty wiedząc, że rozpatrujący sprawę
    (Maciej Rączka) oryginałem podetrze sobie dupę, i jak ja mu to udowodnię?
    Gdy długo nie dostałam odpowiedzi, wysłałam kilka mejli z ponagleniem,
    wykonałam wiele telefonów, w żadnym nie poinformowano mnie, że nie uznano
    dowodu wpłaty, w każdym zwodzono, że odpowiedź będzie wysłana w tym dniu
    itp. (mam nagrania).

    Zgodnie z pouczeniem na stronie GIODO napisałam skargę mejlową do sądu
    administracyjnego (24 kwietnia). Odpowiedzieli (Małgorzata Plicha) coś o
    przesłaniu do GIODO, ale słowa nie ma w ich piśmie o jakiejkolwiek opłacie.
    Nie było odpowiedzi z sądu administracyjnego.
    Z GIODO przyszła odpowiedź negatywna, z uzasadnieniem o braku oryginału
    dowodu wpłaty (Anna Korzecka), z pouczeniem by braki formalne usunąć w 7
    dni. Nie przesłałam im oryginału nadal, ponieważ pismo potraktowałam jako
    próbę wyłudzenia ode mnie, mojego dokumentu świadczącego przeciwko GIODO, a
    skarga na urzędnika była i tak już w sądzie administracyjnym, więc mnożenie
    dokumentów nie miało sensu.
    Na wszelki wypadek skan dowodu wpłaty wysłałam mejlem do sądu
    administracyjnego.
    !!!!!!!!!!!!
    Wczoraj dostałam odpowiedź z sądu administracyjnego:
    w jednej kopercie cały plik dokumentów:
    - wezwanie bym wpłaciła 100zł, z pouczeniem, że jak nie wpłacę, to skarga po
    prostu nie zostanie rozpatrzona (Marek Kozłowski, jedna strona).
    - zarządzenie o wezwaniu do zapłaty 100zł (sędzia Andrzej Kołodziej,jedna
    strona)
    -doręczenie zarządzenia bym wpłaciła 100zł ( stron 2).
    - doręczenie odpisu odpowiedzi na skargę (Marek Kozłowski , 2 strony)
    -odpowiedź na skargę z GIODO, bez pieczątki że to odpis (Edyta Bielak
    Jamaa, 3 strony)

    Byle nie dać danych, byle przeciągać sprawę, byle handel krwią w NFZ kwitł
    bezkarnie, byle niszczyć mi zdrowie przez denerwowanie i w dowolny inny
    sposób, bo ,
    mam chore serce, wątrobę, nerki, przewód pokarmowy, babskie sprawy ...
    wszystko.
    z powodu celowego zarażenia przez tą policyjno - żydowsko- klerykalną mafię
    i ważne BANDYCKĄ mafię, tę samą, która na terenie sądu pracy strzelała do
    mnie 26 grudnia 2006.

    Całą noc nie spałam, miejcie skurwysyny satysfakcję, że przepłakałam , z
    bezsilności niszczenia mi życia od najmłodszych lat.
    Byle oszukać, okraść, dokuczyć, zdenerwować, w dowolny sposób, w każdej
    dziedzinie.
    Wierzę, że będzie jakiś anty PiSo-Ziobrowski przewrót i odsiedzicie WSZYSCY
    w kiciu.

    Nie wpłacę, wiem, że normalnie i tak nie dostanę danych medycznych o mnie.
    Jak mogą mi coś dać, skoro sami naruszą podstawowe moje prawa?

  • 2. Data: 2018-06-19 08:37:59
    Temat: Re: CBA skurwysyny, NIE MOIM KOSZTEM
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

> [...]
    > mafię
    > i ważne BANDYCKĄ mafię, tę samą, która na terenie sądu pracy strzelała do

    Sory, miało być 29 grudnia 2006, ta pomyłka, to przez tę nieprzespana noc.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2018-06-19 10:41:43
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 19.06.2018 o 07:38, Stokrotka pisze:
    >    Ponieważ w NFZ handlowali (Mariusz Załuski) moją krwią  (co
    > widziałam na własne oczy) pobraną bez mojej zgody po krwotoku u mnie,
    > napisałam o udostępnienie mi danych o mnie z baz NFZ (2017).

    NFZ to siedlisko wampirów, co jest zrozumiałe. Z samych pobrań masz co
    najmniej kilkadziesiąt litrów krwi dziennie. Krew jest badana w
    laboratoriach na obecność patogenów, grupowana (wampir pijący nie swoją
    grupę traci "moce" i staje się podatny na ludzkie choroby) i
    dystrybuowana w "środowisku" za duże pieniądze. Wątpię byś otrzymała
    prawdziwe informacje.

  • 4. Data: 2018-06-19 10:48:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-19 o 10:41, test pisze:

> [...]
    > grupę traci "moce" i staje się podatny na ludzkie choroby) i
    > dystrybuowana w "środowisku" za duże pieniądze. Wątpię byś otrzymała

    Misie wydaje że jom klonujo. Skoro taka shorowana to napewno niebawem
    zejdzie i kto bendzie pisał takie gupoty? Takiej krwi i DNA to ze
    świecom szukać.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 5. Data: 2018-06-19 10:53:37
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-06-19 o 07:38, Stokrotka pisze:

> [...]
    > i ważne BANDYCKĄ mafię, tę samą, która na terenie sądu pracy strzelała

    Ja bym się raczej zaczął martwić mózgiem.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-06-19 10:57:15
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 19.06.2018 o 10:48, LordBluzg(R) pisze:

    > Misie wydaje że jom klonujo. Skoro taka shorowana to napewno niebawem
    > zejdzie i kto bendzie pisał takie gupoty? Takiej krwi i DNA to ze
    > świecom szukać.

    Po sklonowaniu nie zachowa wspomnień (przynajmniej dawniej tak było), a
    jedynie pamięć genetyczną. Trzeba by całe środowisko sklonować, a to
    jest bardzo drogie i czasochłonne.

  • 7. Data: 2018-06-19 11:09:15
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    W pouczeniu doczytałam się, że "Nieusunięcie braków formalnych skargi w
    terminie spowoduje odrzucenie skargi ".
    Doczytałam się też, że jestem zobowiązana do informowania sądu o zmianie
    adresu.
    Odpisałam im więc dziś mejlem, że:
    - zmienili numer sprawy z 68 na 322 (wiadomo, że idzie o ukrycie, że sami
    celowo przeciągają sprawę);
    - że nie wpłacę 100zł, i że przeczytałam pouczenie jak na wstępie;
    - podałam na końcu adres garażowy, żeby już nic nie wysyłali na Poste
    Restante i mnie nie denerwowali.
    Czyli, że by sąd się odpieprzył.

  • 8. Data: 2018-06-19 11:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Misie wydaje Ĺźe jom klonujo. Skoro taka shorowana to napewno niebawem
    > zejdzie i kto bendzie pisał takie gupoty? Takiej krwi i DNA to ze
    > świecom szukać.

    Tak to jest jak sie do złego lekarza chodzi ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 9. Data: 2018-06-19 16:31:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-06-19 07:38, Stokrotka wrote:
> [...]
    >Całą noc nie spałam, miejcie skurwysyny satysfakcję, że przepłakałam ,
    > z bezsilności niszczenia mi życia od najmłodszych lat.

    wow, jak pare lat temu trafialem na posty w nowej ortografii to zupelnie
    nie przyszlo mi na mysl ze mozna dotrzec do takiego punktu, a jak sadze
    to jeszcze nie koniec

  • 10. Data: 2018-06-19 17:00:35
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > wow, jak pare lat temu trafialem na posty w nowej ortografii to zupelnie
    > nie przyszlo mi na mysl ze mozna dotrzec do takiego punktu, a jak sadze to
    > jeszcze nie koniec

    Dzięki,pszypomniałeś mi skąd obecnie ta masońska agresja w stosunku do mnie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)