  • 1. Data: 2007-09-02 14:21:34
    Temat: CBA part 2
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kalisz ciut rozwinal o co mu chodzilo z art 19 ustawy o CBA

    "Zastępca ministra sprawiedliwości Andrzej Duda ujawnił, że to Ziobro
    poinformował w lipcu Kaczmarka o akcji CBA. Podkreślił, że minister miał
    prawo i obowiązek powiedzieć o tym Kaczmarkowi, bo szef MSWiA sprawuje
    nadzór nad szefem BOR (który chronił wówczas wicepremiera Leppera).
    Kalisz nie zgadza się z tą argumentacją, przywołał art.19 ustawy o CBA,
    z którego wywodził, że minister sprawiedliwości może być informowany
    przez szefa CBA o określonych czynnościach operacyjnych, ale sam nie ma
    prawa przekazywać tej wiedzy dalej, a komunikować z szefem BOR powinien
    się w takiej sprawie szef CBA."

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 2. Data: 2007-09-02 16:53:10
    Temat: Re: CBA part 2
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Padnij teraz przed Kaliszem na kolana.

    jak ja was wyborcy pisu kocham ....

    P.

  • 3. Data: 2007-09-02 16:56:25
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

  • 4. Data: 2007-09-02 17:06:18
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Sowiecki Agent wrote:
    > jak ja was wyborcy pisu kocham ....

    wróżbita czy co ???

  • 5. Data: 2007-09-02 17:13:20
    Od: "chiroproktolog" <c...@o...eu>

    Smok Eustachy wrote:
    > Sowiecki Agent pisze:
    > /..../

    > A Kalisza otaczasz czcia.

    Kalisz jest za gruby aby go otaczać :)

  • 6. Data: 2007-09-02 17:14:48
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    /..../

  • 7. Data: 2007-09-02 17:15:23
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    chiroproktolog pisze:

    > wróżbita czy co ???

    Nie wiesz ze wyborca PiS --> osoba nie glosujaca na PiS?

  • 8. Data: 2007-09-02 19:55:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Sun, 02 Sep 2007 19:13:20 +0200, chiroproktolog napisał(a):

    > Kalisz jest za gruby aby go otaczać :)

    Można w pionie :)

    p. m.

  • 9. Data: 2007-09-02 19:59:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    mvoicem pisze:

    > Można w pionie :)

    Dajcie se na luz! :)
    Ja kalisza lobie :) Normalnie tak wyluzowanego człowieka to rzadko się
    spotyka :D

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 10. Data: 2007-09-02 20:16:11
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):
    > Sowiecki Agent pisze:
    > /..../

    > A Kalisza otaczasz czcia.

    a Kalisza szanuje. Za jego wiedze prawnicza i dojarzalosc w rozmowie
    podobnie jak Kaczmarka.