  • 1. Data: 2007-09-02 10:38:00
    Temat: Re: Jak pozbyć się słupu TP SA na działce ?
    Od: pavka <p...@j...pl>

    On 2 Wrz, 11:28, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > A 10 lat temu to kto pozwolil na postawienie slupa?

    Ja tez mam slup ale z Energetyki i nikt sie nie pytal o postawienie po
    prostu przyjechali postawili.

  • 2. Data: 2007-09-02 11:17:19
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    pavka pisze:

    > Ja tez mam slup ale z Energetyki i nikt sie nie pytal o postawienie po
    > prostu przyjechali postawili.

    Aby było tak jak mówisz?

    Jeżeli kogoś interesują tego typu sprawy to proszę tylko na prv.

    Michał

  • 3. Data: 2007-09-02 16:05:28
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net>

    Użytkownik "pavka" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > A 10 lat temu to kto pozwolil na postawienie slupa?

    >Ja tez mam slup ale z Energetyki i nikt sie nie pytal o postawienie po
    >prostu przyjechali postawili.

    Wzywasz ZE do przestawienia słupa i/lub zapłaty odszkodowania za bezumowne
    korzystanie z nieruchomości.

    Wzór takiego wezwania np. tytaj:
    http://www.portal.advokat.com.pl/downloads.php?cat_i
    d=8