  • 1. Data: 2007-09-02 13:52:35
    Temat: pracodawca a kategoria wojskowa
    Od: "moj_kawalek_podlogi" <k...@m...podlogi.pl>

    Mam kategorie D i nie posiadam jakichś widocznych objawów kalectwa. Czy
    pracodawca ma prawo pytać z jakiego powodu przyznano mi tę kategorię? w
    dokumentach wpisuje: uregulowany stosunek do służby wojskowej.

  • 2. Data: 2007-09-02 14:06:06
    Temat: Re: pracodawca a kategoria wojskowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fbefh4$g2i$1@nemesis.news.tpi.pl moj_kawalek_podlogi
    <k...@m...podlogi.pl> pisze:

    > Mam kategorie D i nie posiadam jakichś widocznych objawów kalectwa. Czy
    > pracodawca ma prawo pytać z jakiego powodu przyznano mi tę kategorię? w
    > dokumentach wpisuje: uregulowany stosunek do służby wojskowej.
    Ma takie samo prawo pytać jak każdy. Ty nie masz obowiązku odpowiadać.
    Jakich informacji ma prawo wymagać pracodawca (raczej: przyszły pracodawca)
    określa art. 22^1 KP.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-09-02 15:17:30
    Od: "Darek." <t...@n...nie.ma>

    moj_kawalek_podlogi pisze:
    > Mam kategorie D i nie posiadam jakichś widocznych objawów kalectwa. Czy
    > pracodawca ma prawo pytać z jakiego powodu przyznano mi tę kategorię? w
    > dokumentach wpisuje: uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Mam kategorie "E" i nikt nigdy nie robil problemow. Wystarczylo
    zaswiadczenie od lekarza z badan okresowych...

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2007-09-04 11:00:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 02 Sep 2007 15:52:35 +0200, moj_kawalek_podlogi napisał(a):

    > Mam kategorie D i nie posiadam jakichś widocznych objawów kalectwa. Czy
    > pracodawca ma prawo pytać z jakiego powodu przyznano mi tę kategorię? w
    > dokumentach wpisuje: uregulowany stosunek do służby wojskowej.

    Czy ten pracodawca to policja lub podobne instytucje?

  • 5. Data: 2007-09-05 14:31:54
    Od: "se" <s...@s...org>

    Pracodawcy często pytają o rzeczy o które im nie wolno pytać. Jeśli nie
    odpowiesz, nie dostaniesz pracy. Najlepiej wymyślić coś co będzie wyglądać
    na nieszkodliwą chorobę. Chodzi o dyskryminację w zatrudnianiu osób
    niepełnosprawnych.