  • 11. Data: 2021-04-09 13:08:44
    Temat: Re: Blokowanie ulicy przez
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w
    <news:60703279$0$517$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    > m4rkiz w

    > I licza sie DMC, a nie "masy"

    Ty kurwa ślepy jesteś? Co ja powyżej napisałem?

    > A jak widac DMC fusiona jest wieksza niz "masa".
    > A jak w przyczepie ?

    Ja widać Fusion ma techniczne ograniczenie do 900kg dla przczepy z hamulcem,
    a DMC ma 1605, więc max to 2505 brakuje trochę do 3500 c'nie???

    > zomo sie moze doliczyc.

    Zomowiec pierdoli, że do ciągnięcia przyczepy o DMC 750,001kg fusionem o DMC
    1605 potrzeba kat. E.

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2021-04-09 13:18:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    J.F. w
    > Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup

    >>> zomowiec

    >Ty kurwa ślepy jesteś? Co ja powyżej napisałem?

    Ty tak. A Kviatek ?

    >Ja widać Fusion ma techniczne ograniczenie do 900kg dla przczepy z
    >hamulcem,
    >a DMC ma 1605, więc max to 2505 brakuje trochę do 3500 c'nie???

    I to ma czegos dowodzic? Ze naleza sie dwa mandaty ?

    Bo DMC tej przyczepy to ile wynosi ?

    I tu racje moze miec Michal - DMC tej przyczepy to istotnie moze byc
    750kg - nie bez powodu :-)

    >Zomowiec pierdoli, że do ciągnięcia przyczepy o DMC 750,001kg
    >fusionem o DMC
    >1605 potrzeba kat. E.

    W tym przypadku owszem - pierdoli.

    Ale jak to dokladnie z tymi kg jest, to niech Kviatek wyjasni.

    J.

  • 13. Data: 2021-04-09 13:32:40
    Od: Kviat

    W dniu 09.04.2021 o 12:08, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > Maksymalna masa przyczepy z hamulcami 900 kg
    > Maksymalna masa przyczepy bez hamulców 500 kg

    Możliwe.
    Odniosłem się tylko do tego co pisał Robert.

    "Jeśli miało choć o 1 gram więcej, niż 750 kg, to nie o sumę masy
    zestawu chodziło, a o przyczepę. Potrzebne było co najmniej prawo jazdy
    kat. B+E."

    Co nie jest prawdą.
    Można mieć prawo jazdy i na samolot, ale jak DMC przyczepy przekracza to
    co jest wpisane w dowodzie samochodu, to i tak w przypadku kontroli
    dalej się nie pojedzie. Więc to nie ma nic wspólnego z kategorią prawa
    jazdy. Jakby miał B+E, to też by zakazali dalszej jazdy.

    A już ten jeden gram więcej kompletnie był bez sensu.
    Można mieć prawo jazdy B i ciągnąć przyczepę np.1000 kg.

    Bladego pojęcia nie mam, czy ta ich przyczepa miała hamulce, czy nie
    miała. Zakładając, że nie miała i miała DMC <=500 kg (to była jakaś
    stara przyczepa kempingowa - tak wynika z artykułu), to nawet gdyby
    załadowali do niej sprzęt nagłaśniający i całość ważyła 750,001 kg, to
    nie ma nic wspólnego z tym, czy ktoś ma prawo jazdy B, czy B+E.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2021-04-09 13:42:04
    Od: Kviat

    W dniu 09.04.2021 o 12:47, J.F. pisze:

    > tylko troche.

    py-kempingowe-jakie-moge-ciagnac-swoim-samochodem-i-
    jakie-uprawnienia-sa-potrzebne-poradnik/

    ~~~~~~~~~~~~~~~~

    > A jak do przyczepy wsadzisz dwa rowery i tesciową?

    To nie pojedziesz dalej przez rower i teściową, a nie dlatego, że nie
    masz E.
    Teściową i rower zrzucasz na pobocze i jedziesz dalej.

    > Skup sie: DMC.

    Skup się: przekraczała wg nich 3,5 tony.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 15. Data: 2021-04-09 14:03:54
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Michal Jankowski w

    > W przypadku przyczepy to jest prawie na pewno DMC, właśnie dlatego, że
    > jest to dokładnie 750 kg.

    Hmmm, Niewiadów 126 miał 400, a ta jest co najmniej dwa razy większa

    <https://scontent.fwaw7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.6435-0/
    s350x350/51762695_10205898603580135_5146763077206671
    36_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-3&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=
    -PLrvE0aX2cAX-yJvvG&_nc_ht=scontent.fwaw7-1.fna&tp=7
    &oh=a31f457464cdc103c16c86cc2b98d542&oe=60971D8E>

    --
    'Tom N'

  • 16. Data: 2021-04-09 14:08:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Skup się: przekraczała wg nich 3,5 tony.

    Ale ile wynosila DMC obu pojazdow ?

    Bo Robert juz ci napisal, ze Fusion ma DMC 1605kg, co wyglada
    prawdopodobnie, natomiast 1200kg wyglada nieprawdopodobnie.

    Czyli podajesz co najmniej jedna zla mase, i dziwisz sie, ze zomowcom
    wychodzi inaczej.

    J.

  • 17. Data: 2021-04-09 14:16:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >"Jeśli miało choć o 1 gram więcej, niż 750 kg, to nie o sumę masy
    >zestawu chodziło, a o przyczepę. Potrzebne było co najmniej prawo

    Nie jest.

    >Można mieć prawo jazdy i na samolot, ale jak DMC przyczepy przekracza
    >to co jest wpisane w dowodzie samochodu, to i tak w przypadku
    >kontroli dalej się nie pojedzie.

    W DR samochodu sa rubryki O.1 i O.2 "maksymalna masa calkowita
    przyczepy".
    Musisz sie nauczyc odrozniac rozne masy, bo inaczej mozesz zarzucac
    nieprawde zomowcom.

    > Więc to nie ma nic wspólnego z kategorią prawa jazdy. Jakby miał
    > B+E, to też by zakazali dalszej jazdy.

    Ale sa limity zwiazane z kategoria PJ.
    Tylko, ze dotycza DMC.

    >A już ten jeden gram więcej kompletnie był bez sensu.

    Ale 1 kg moze czynic roznice :-)

    >Można mieć prawo jazdy B i ciągnąć przyczepę np.1000 kg.

    Tylko jeszcze trzeba przeczytac inne przepisy, aby nie byc na drodze
    zatrzymanym.
    Slusznie zatrzymanym.

> [...]
    >załadowali do niej sprzęt nagłaśniający i całość ważyła 750,001 kg,
    >to nie ma nic wspólnego z tym, czy ktoś ma prawo jazdy B, czy B+E.

    No chyba, ze ma DMC np 1500kg ... a pojazd 2001

    J.

  • 18. Data: 2021-04-09 14:24:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    Michal Jankowski w

    >Hmmm, Niewiadów 126 miał 400,

    a teraz ma DMC 650 lub 750

    https://niewiadow.pl/sklep/przyczepy/camping/n-126-e
    /
    https://niewiadow.pl/sklep/przyczepy/camping/n-126-n
    /

    Jaka maja mase wlasna ... nawet nie chce im sie napisac :-)

    >a ta jest co najmniej dwa razy większa

    Ale powietrze lekkie jest, mozna by nawet rzec, ze niewazkie :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-04-09 15:00:29
    Od: Kviat

    W dniu 09.04.2021 o 14:03, TomN pisze:
> [...]
    -PLrvE0aX2cAX-yJvvG&_nc_ht=scontent.fwaw7-1.fna&tp=7
    &oh=a31f457464cdc103c16c86cc2b98d542&oe=60971D8E>

    Ale czy to ta ze zdjęcia?

    "Historia przyczepy zaczyna się po morderstwie prezydenta Gdańska Pawła
    Adamowicza, gdy pod TVP częste były demonstracje. Piotr Łopaciuk z
    Lotnej wymyślił, by pod siedzibą telewizji w przyczepie stworzyć mobilne
    studio i prostować w nim propagandowe kłamstwa. Wynajęli stary kemping
    za 500 zł na miesiąc, wyposażyli go w głośniki i wzmacniacz.

    Pierwszy raz użyli jej 9 lutego 2019 r. pod TVP w Warszawie puszczając
    hasła typu ,,TVP Łże" i cytaty polityków PiS. Policja zamykała im wjazd
    na ul. Jasną, tarasowała radiowozami wolne miejsca parkingowe, by
    ,,puczepa" tam nie zaparkowała. W końcu zatrzymała ich drogówka,
    wspierana przez sukę i drugi radiowóz. Nakazała odholowanie. Bo masa
    przyczepy (750 kg) i forda Fusion (1,2 t) który ją ciągnął, przekraczała
    wg nich 3,5 tony. I to aż o 300 kg. I według policji na taki zestaw
    trzeba mieć już prawo jazdy na ciężarówkę. Przeczyło to matematyce i
    kodeksowi drogowemu, ale policja się uparła."

    (...)
    "Lotna następnego dnia wynajęła kolejną przyczepę. Zatrzymania i
    śledzenie były też jej codziennością."

    (...)
    ",,Policja reagowała na przyczepę tak nerwowo, że aż śmieszne, więc
    zdecydowaliśmy się to kontynuować" - wspomina Tita. Zamiast wynajmować,
    skorzystali z przyczepy KOD-u. Obecna przyczepa Lotnej to 34-letnia
    ,,Hobby a Wohnwagenwerk" niemieckiej produkcji Ing. H. Striewski Gmbh
    Fockbek, która służy opozycji ulicznej od 2016 r. Polacy widywali ją
    wielokrotnie."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2021-04-09 15:04:43
    Od: Kviat

    W dniu 09.04.2021 o 14:08, J.F. pisze:
> [...]
    > prawdopodobnie, natomiast 1200kg wyglada nieprawdopodobnie.
    >
    > Czyli podajesz co najmniej jedna zla mase, i dziwisz sie, ze zomowcom

    Skup się, nic nie podaję. To był cytat z artykułu.

    Jesteś tak rozkojarzony, że nawet nie wiesz kto co podaje.
    DMC 1605kg podał m4rkiz

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr