  • 1. Data: 2021-04-09 18:39:19
    Temat: Sędzina mać
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Scheurin-Wielgus ze 20 razy powtórzyła SĘDZINA na antenie tvn24

    Jakaś nowelizacja nastąpiła ;-)

  • 2. Data: 2021-04-09 21:36:15
    Temat: Re: Sędzina mać
    Od: rAzor <"he he he"@he he he he.il>

    _Master_ pisze:
    > Scheurin-Wielgus ze 20 razy powtórzyła SĘDZINA na antenie tvn24
    Badalem na TVP nie bylo tego
    > Jakaś nowelizacja nastąpiła ;-)

    Sendzina znaczy swinia o to ci chodzi mastacho! O tej szmacie piszesz to
    pisz otwarcie nie boj sie chlopku

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.

  • 3. Data: 2021-04-10 00:57:41
    Od: n...@o...pl

    w <60708337$0$553$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Scheurin-Wielgus ze 20 razy powtórzyła SĘDZINA na antenie tvn24
    >
    > Jakaś nowelizacja nastąpiła ;-)

    tak, dawno, niestety nie w twoim mózgu

    Odpowiedź na to pytanie znajdziemy także na stronie internetowej Rady Języka
    Polskiego. Parę lat temu (w 2005 r.) przewodniczący Rady prof. A. Markowski
    napisał::
    ,,W starannej polszczyźnie sędzina to żona sędziego, natomiast kobieta
    wykonująca zawód sędziego to (pani) sędzia (odmiana: pani sędzia, tej pani
    sędzi, tę panią sędzię, tą panią sędzią, o tej pani sędzi, te dwie panie
    sędzie, tych dwóch pań sędzi itd.).
    Potocznie określa się także nazwą sędzina kobietę-sędzię. Nie powinno się
    jednak tego robić w polszczyźnie starannej ani oficjalnej" - zaznaczył
    Markowski.

  • 4. Data: 2021-04-10 00:57:55
    Od: n...@o...pl

    w <s4qabe$eq1$1@gioia.aioe.org>, rAzor <"he he he"@he he he he.il> napisał(-a):

    > Badalem na TVP nie bylo tego
    >
    > Sendzina znaczy swinia o to ci chodzi mastacho! O tej szmacie piszesz to
    > pisz otwarcie nie boj sie chlopku

    leżeć burek i zostawić nogawki

  • 5. Data: 2021-04-11 11:28:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dokładnie to przeczytałem przed napisaniem posta. ;-)

    Jeśli wypowiedzi w mediach mają używać potocznej mowy to nie mam więcej
    pytań.

    Ale myślę że ta pani zamroczona lewackimi zaimkami się poprostu
    wystrzelała i chciała zabłysnąć

    Ale jeżeli jest PROSTAKIEM to niech się tymi świniami właśnie zajmie

    Cieszę się że jeszcze mnie SĘDZINA RAZI ;-)