  • 1. Data: 2021-04-06 13:41:07
    Temat: Najgorsze jest to,...
    Od: Kviat

    ...że policja ich nie powstrzymuje, nie reaguje, woli się szarpać z
    kobietami niż gonić nazioli."

    https://oko.press/obywatelski-poscig

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 2. Data: 2021-04-06 14:01:42
    Temat: Re: Najgorsze jest to,...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 6 Apr 2021 13:41:07 +0200, Kviat napisał(a):

    > ...że policja ich nie powstrzymuje, nie reaguje, woli się szarpać z
    > kobietami niż gonić nazioli."

    No ale dziewczyna protestowała przeciw władzy ludowej, a naziole to niemal
    ideowi bracia większości milicjantów. Dlatego na ich poczynania często
    patrzą z aprobatą i adekwatnie (nie) reagują.

    Parę lat temu aryjska młodzież pobiła Andrzeja Majdana z KOD, a ziobrotura
    oskarżyła go o udział w bójce. Kulsonów oczywiście nie było, ale może to
    nawet dobrze, bo jeszcze by się przyłączyli do nazioli.

    https://www.newsweek.pl/polska/polityka/zarzuty-dla-
    dzialacza-kod-dzialacz-kod-pobity-w-radomiu/8w8k4b1

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2021-04-06 14:42:46
    Temat: Ziew... Przecież wszyscy wiedzą że PiS nie ma jaj oby rozgonić wiatropylne siksy.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Obchodzili się z nimi jak z wielkanocnymi jajkami ;-)

  • 4. Data: 2021-04-06 15:51:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2021 14:42:46 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Obchodzili się z nimi jak z wielkanocnymi jajkami ;-)

    Nie pisz rzeczy których ci będzie wstyd kiedy dorośniesz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 5. Data: 2021-04-06 20:04:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wstyd to kraść i łamać inne paragrafy ;-)

    PS. A największy wstyd to pisać takie prawo żeby każdy mógł je
    interpretować po swojemu.
    Jeb...ć PRAWNIKÓW ;-)

  • 6. Data: 2021-04-07 16:55:40
    Od: Zygmunt Yörgensen <z...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > ...że policja ich nie powstrzymuje, nie reaguje, woli się szarpać z
    > kobietami niż gonić nazioli."
    >
    > https://oko.press/obywatelski-poscig
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Policaje mają pilnować/chronić przygłupów przykutych do słupa?

  • 7. Data: 2021-04-07 20:06:44
    Od: Kviat

    W dniu 07.04.2021 o 16:55, Zygmunt Yörgensen pisze:

    > Policaje mają pilnować/chronić przygłupów przykutych do słupa?

    A skąd. Obywatele płacą im pensje żeby się przyglądali jak naziole ich
    kopią.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr