  • 41. Data: 2021-04-12 14:51:58
    Temat: Re: Blokowanie ulicy przez
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kviat w
    <news:607423bb$0$503$65785112@news.neostrada.pl>:

    > c)zespołem pojazdów złożonym z pojazdu, o którym mowa wlit.a, oraz z
    > przyczepy innej niż lekka,
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > o ile łączna dopuszczalna masa całkowita zespołu tych pojazdów nie
    > przekracza 4250kg, z zastrzeżeniem ust.2,

    > 2.Zespołem pojazdów, o którym mowa w ust.1 pkt 6 lit.c, którego
    > dopuszczalna masa całkowita przekracza 3,5t
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    > , może kierować osoba, która zdała część praktyczną egzaminu
    > państwowego, potwierdzoną wpisem do prawa jazdy"

    > Ą jeżeli nie przekracza 3,5 t, to bez dodatkowego egzaminu.

    No i? Chciałeś napisać coś, z czym sie nie zgadzam, czy, że może kłamię
    Kmiocie!!!

    --
    'Tom N'

  • 42. Data: 2021-04-12 15:38:48
    Od: Kviat

    W dniu 12.04.2021 o 14:51, TomN pisze:
    > Kviat w

    > No i?

    No i masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

    Każda przyczepa inna niż lekka (czyli od 750kg) może być na B ciągana
    BEZ ZDAWANIA EGZAMINU I BEZ WPISU DO PJ, byle zestaw nie przekroczył 3,5 t

    > Chciałeś napisać coś, z czym sie nie zgadzam, czy, że może kłamię
    > Kmiocie!!!

    To po chuj pytasz skąd się wzięło te od 3,5 t?
    Kmiocie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 43. Data: 2021-04-12 18:03:55
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Kviat w

> [...]

    ^^^^^^^^^^^
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > To po chuj pytasz skąd się wzięło te od 3,5 t?

    Ile razy trzeba ślepakom pokazywać palcem?

    Przeprosić potrafisz? Czy może potrzebujesz dodatkowego bodźca lub
    wyjaśnienia wprost dla idiotów?

    --
    'Tom N'

  • 44. Data: 2021-04-12 20:09:26
    Od: Kviat

    W dniu 12.04.2021 o 18:03, TomN pisze:

    > Ile razy trzeba ślepakom pokazywać palcem?

    Też mnie to zastanawia.
    Na pewno wiele razy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr