  • 81. Data: 2010-02-18 13:07:36
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Bernat pisze:

    > Nie w Jankach, tylko w Katowicach, nie Shell, tylko BP. Reszta się zgadza:

    Jeszcze się nie obudziłeś? To był PRZYKŁAD na to, jak takie instalacje
    mogą wyglądać!

    Połączenie na jednym placu stacji paliw i jakiejś szybkiej jadłodajni
    jest bardzo popularne.

    Sam widzisz.

  • 82. Data: 2010-02-18 13:11:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > ale co to obchodzi wlasciciela terenu, takie informacje nie sa ukryte, i
    > spokojnie da sie je dostrzec bez specjalnego szukania, tak samo jak i w
    > tym przypadku

    Tia... To mi przypomina mentalność tego burmistrza(?) z "Autostopem
    przez Galaktykę"... Argumentował podobnie: przecież informacja o
    planowanych pracach była dostępna (gdzieś na jakiejś tablicy
    informacyjnej w jakimś zapyziałym pokoju w kącie urzędu), więc można
    było ją przeczytać i zgłosić zastrzeżenia.

    Jakoś nie mógł zrozumieć takiej samej argumentacji, jak Vogonowie
    przylecieli wyburzyć Ziemię ;->

    > ale kiedy do ciebie dotrze ze to stacja, a nie parking, nalezy do grupy
    > tych chamow, ktorym trzeba w ten sposob uswiadamiac ten powszechnie
    > znany fakt?

    "Parking -- wyznaczone miejsce służące do odstawiania (parkowania)
    pojazdów mechanicznych lub innych środków komunikacji."

  • 83. Data: 2010-02-18 13:11:27
    Od: "M" <u...@s...ru>

    Myślę że agent czy właściciel stacji mógł eskalować przemoc ( ale może
    woli wojnę)
    Ciekawe co powie wkur. inspektorowi (pracy,ppoz,us, etc )
    który miał właśnie sraczke i siedziałau niego w kiblu 2h

    Najpierw
    1)Tablica " Parking tylko dla klientów. Dziękujemy"
    2)j/w "Uwaga teren Bez monitoringu zdarzają się przypadki wandalizmu" a
    przy dystrybutorach 10 fałszywych kamer
    3) Graffiti na płocie
    4) Żul który przypilnuje samochodu
    5) Parę dzieciaków na rolkach
    ............100 pomyslow

    Wreszcie:
    6) Rejestracja parkingu płatnego z cennikiem, Tablica " Parking tylko dla
    klientów stacji .1g gratis Dziękujemy"
    Koniecznie BARDZO! drogi Złoty szlaban + kamera ( &uszkodzenie mienia)

  • 84. Data: 2010-02-18 13:13:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d3a02$1@news.home.net.pl...

    > W czym? Wyciąłeś za dużo.

    artykul i ja twierdze, ze stacja i mcdonald to dwaj oddzielni uslugodawcy,
    ty twierdzisz ze nie, wiec udowodnij swoje twierdzenie

    > Walczysz z "chamstwem" promując bandyckie chamstwo?

    "fight fire with fire"
    pozatym nie uwazam, zeby zakladnanie blokad takim cwaniakom, bylo bandyckie
    czy chamskie, twierdze ze jest to jedyna skuteczna i korzystna dla stacji
    metoda

    > I nie doczytałeś artkułu - redaktorka była w pawilonie tej stacji paliw
    > i "załatwiała sprawy". A blokada została założona.

    myslalem ze juz uzgodnilismy ze przypadek redaktorki byl przegieciem

    > Teraz jak odróżnisz stojący na parkingu samochód należący do kogoś
    > "załatwiającego sprawy" na stacji, od samochodu należącego do kogoś
    > "załatwiającego sprawy" gdzie indziej?

    nie ma takiej potrzeby, wystarczy tylko zegarek, jesli stoi powyzej
    wyznaczonego czasu, blokada, choc osobiscie uwazam ze czas powinien byc
    wydluzony do 60 minut

    > Normalnie są.

    bo ty tak twierdzisz?

    > Artykuł przeczytałem

    chyba jednak nie

    > twój tekst był tak
    > sformułowany, że sugerował parkowanie przy dystrybutorach.

    "Zdarzało się nawet, że ktoś zostawił swój samochód na kilka godzin pod
    dystrybutorem! "

    juz pisalem, czytaj uwaznie

    > Twierdzisz, że w Katowicach są tajne strefy płatnego parkowania? ;)

    dlaczego tajne?

    > Nie jest sprzeczne. Stacje są normalnym miejscem na odpoczynek podczas
    > dłuższych podróży.

    ale nie parkingiem dla pracownikow okolicznych biurowcow

  • 85. Data: 2010-02-18 13:17:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d3a9d@news.home.net.pl...

    > Nie na stacje. Na parking.

    ale tu mamy stacje, i wlasnie debilom ktorzy mysla ze to parking, trzeba
    uswiadamiac ze jest inaczej

    > Nikt tu nie popiera zajmowania miejsc parkingowych wbrew woli
    > właściciela. Tutaj chodzi o METODY tego właściciela!

    ale metody sa jak najbardziej ok, dlaczego probujesz caly ciezar walki o
    swoje przewalic na wlasciciela gruntu, jakby wszyscy zachowywali sie zgodnie
    z ogolno przyjetymi normami spolecznymi, nie bylo by blokad i tego problemu

    > Celowo kłamiesz, czy zwyczajnie nie rozumiesz, co się do ciebie pisze?

    ja doskonale rozumiem zwiazek przyczynowo skutkowy calego zajscia, dlatego
    nie zgadzam sie z wami w kwesti obciazenia wlasciciela konsekwencjami
    czyjejs bezmyslnosci

  • 86. Data: 2010-02-18 13:18:24
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 12:57:32 +0100, szerszen napisał(a):

    > bo co im tego zabrania?

    prawo

    > ale co ty bredzisz, twierdzisz ze nie maja prawa zakladac blokad, policja w
    > tym artykule zostala wezwana, jaka byla odpowiedz,

    Bo w 90% ci którzy przyjeżdzają to tępaki którym się nie chce nic robić, a
    o przepisach i prawie nie mają pojęcia

    > sytucja hipotetyczna, ze wezwiesz ich bo ktos stal dluzej niz godzine i nie
    > chce zaplacic za parkowanie, to odpowiedz bedzie inna, pomijam juz fakt, jak
    > wyobrazasz sobie zatrzymanie kogos na stacji do czasu przyjazdu policji,

    Ale po co zatrzymywać? A jak twoim zdaniem i na jakiej podstawie łapią tych
    co nie zapłacili za paliwo? Widzisz jakąś różnicę? Bo ja nie. Mają dane i
    nagrania z kamer. Tyle wystarczy. Oczywiście zakłądając, że jest
    informacja, że postój jest płatny.

    --
    marcin

  • 87. Data: 2010-02-18 13:21:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d37c9@news.home.net.pl...

    > Przetwornica.

    koljene 1,5 stowki, pytanie ile aku pociagnie

  • 88. Data: 2010-02-18 13:25:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    mi tam to wyglada na calkiem dwa oddzielne place http://tnij.org/fw2h

  • 89. Data: 2010-02-18 13:27:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7d3c5f$1@news.home.net.pl...

    > Jakoś nie mógł zrozumieć takiej samej argumentacji, jak Vogonowie
    > przylecieli wyburzyć Ziemię ;->

    nie no ty postulujesz budowanie specjalnych tablic, szlabanow, zabezpieczen,
    aby przekazac niektorym to, co dla wiekszosci jest oczywiste

    > "Parking -- wyznaczone miejsce służące do odstawiania (parkowania)
    > pojazdów mechanicznych lub innych środków komunikacji."

    i co to wg ciebie ma zmienic, mowimy o stacji, z tkroej niektorzy robia
    sobie parking, to ze sa na niej miejsca postojowe dla klientow, nie czyni z
    niej publicznego parkingu

  • 90. Data: 2010-02-18 13:29:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    badzio pisze:

    > Dziennikarze cos pokrecili, policmajstrzy niedouczeni czy tez ja
    > jestem w bledzie?

    Zapewne to i to.

    --
    @2009 Johnson