  • 231. Data: 2010-02-19 12:05:02
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:hllub2$qri$6@news.onet.pl...

    > Jak nie za ogrodzeniem to może być różnie.

    nie, mam byc tak jak chce wlasciciel, bo to jego teren i on nim dysponuje

    > Jak te całe apelansy napisały
    > nie można stosować blokady, tylko funkcjonariusze mogą.

    ale co ma piernik do wiatraka, nie o blokadach teraz rozmawiamy

  • 232. Data: 2010-02-19 12:10:32
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 13:05:02 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@e...pl> napisał w wiadomości

    > nie, mam byc tak jak chce wlasciciel, bo to jego teren i on nim
    > dysponuje

    A jak ma służebność założoną? Np?

    > ale co ma piernik do wiatraka, nie o blokadach teraz rozmawiamy

    Popatrz na tytuł wątku.
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 233. Data: 2010-02-19 12:38:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:4b7e7bd5@news.home.net.pl...

    > przedluzaj sobie dalej, ale to i tak nie pomoze ;)

    Musisz tutaj leczyć swoje kompleksy?

    > o umiejscowieniu tablicy?
    > ciekawa teoria

    Przez osoby, które jej sprawę zgłosiły.

    > nie mam takiej potrzeby, jak narazie, ale byc moze potrzeba spoleczna
    > uruchomi pewne mechanizmu, ktore zalegalizuja ten proceder

    Proceder - dobre określenie.

    > spokojna twoja rozczochrana

    Pożyjemy, zobaczymy.

    > ty naprawde nie dostrzezesz ironi, nawet jak cie kopnie w zyc

    Tak się teraz tłumacz - ironią - kłamczuszku.

    > apropo haraczy, napisalem to juz wczesniej, ale przekopiuje tutaj
    >
    > "ok, zostawmy blokady i teraz zrobmy cos takiego
    > ustawiamy tablice z oplatami 20 zeta za godzine, ktos przyjezdze
    > regularnie,
    > tablic nie czyta, bo poco, ajent ma to w d... bo codziennie robi zdjecia,
    > zbieraja sie fotki z calego miesiaca, na okolo 3500 tysia i co?"

    [ciach]

    Działają standardowe regulacje dotyczące skutecznego poinformowania o
    warunkach umowy. Oraz o nieproporcjonalnie wysokich cenach. Zapoznaj się
    z KC. Ach, przeproaszam - to dla ciebie za trudne... Wolisz chwycić za
    łom albo inny łańcuch.

    > gdzie ty w pierwszym cytacie widzisz znak zapytania, to nie bylo pytanie
    > a propozycja rozwiazania problemu, ty naprawde jestes taki uposledzony,
    > czy bierzesz jakies specjalne lekcje?

    I kolejny przykład twojej skłonności do manipulacji cytatami... Kilka
    znaków cytowania dopisujesz i masz nadzieję, że nikt nie zauważy?

  • 234. Data: 2010-02-19 12:56:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b7e862b$1@news.home.net.pl...

    > Przez osoby, które jej sprawę zgłosiły.

    powiedzialy jej gdzie stoi tablica?
    ciekawa teroria, ale jakze nie poparta faktami

    > Tak się teraz tłumacz - ironią - kłamczuszku.

    gorzej niz z trzylatkiem

    > I kolejny przykład twojej skłonności do manipulacji cytatami... Kilka
    > znaków cytowania dopisujesz i masz nadzieję, że nikt nie zauważy?

    sugerujesz ze zmienilem kolejnosc cytatow?

    chyba zaczynam rozumiec, ciebie nikt nie przekona, ze czarne jest czarne, a
    biale jest biale :)

  • 235. Data: 2010-02-19 12:59:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A jak ma służebność założoną? Np?

    a jak tam bedzie przedszkole?
    w przyszlosci?

    przestan, bo to juz przestaje byc smieszne

    > Popatrz na tytuł wątku.

    ale nie rozmawiamy teraz o blokadach, tylko o parkowaniu na cudzym terenie

  • 236. Data: 2010-02-19 13:02:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010, Smok Eustachy wrote:

    > Przy czym zastawianie to coś innego niż blokada.

    Wyraźnie zmierzałem do literalnego poznania przepisu - dajmy
    na to, wjeżdża ktoś na prywatne podwórze i zostaje zastawiony.
    Czy jakikolwiek przepis staje w jego "obronie"?
    Jeśli tak - jak on *BRZMI* - bo od jego brzmienia będzie
    zależało, czy "w świetle prawa" będzie to co innego niż
    blokada, czy jednak to samo (taki sam czyn).

    pzdr, Gotfryd

  • 237. Data: 2010-02-19 13:03:36
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 13:59:06 +0100, szerszen napisał(a):

> [...]
    > w przyszlosci?
    >
    > przestan, bo to juz przestaje byc smieszne

    > ale nie rozmawiamy teraz o blokadach, tylko o parkowaniu na cudzym

    Po pierwsze to o blokadach a po drugie to już tłukłem do głowy, że
    prywatne może być publiczne z dodaniem prawniczego slangu.
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 238. Data: 2010-02-19 13:03:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Po pierwsze to o blokadach a po drugie to już tłukłem do głowy, że
    > prywatne może być publiczne z dodaniem prawniczego slangu.

    przestan juz bredzic, przeczytaj ponownie kilka ostatnich postow, to sie
    zorientujesz, ze temat miedzy nami zboczyl z blokad, i wszedl wlasnie na
    parkowanie na cudzej wlasnosci

  • 239. Data: 2010-02-19 13:08:29
    Od: Smok Eustachy <s...@e...pl>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 14:03:41 +0100, szerszen napisał(a):
    /.../

    > przestan juz bredzic, przeczytaj ponownie kilka ostatnich postow, to sie
    > zorientujesz, ze temat miedzy nami zboczyl z blokad, i wszedl wlasnie na
    > parkowanie na cudzej wlasnosci

    Jeśli ta własność jest dostępna publicznie to można. Tłumacze kolejny
    raz.
    --
    Smok Eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 240. Data: 2010-02-19 13:10:07
    Od: Herald <h...@o...eu>

    > nie, mam byc tak jak chce wlasciciel, bo to jego teren i on nim dysponuje

    Sęk w tym że wówczas (bez ogrodzenia) trudno przypadkowemu
    kierowcy/przechodniowi/człowiekowi zgadnąć gdzie się rozpoczyna/kończy
    czyjś teren.
    Dlaczego istnieją granice i przejścia graniczne? :)
    Nie wystarczy że Polak wie ze to "jego ziemia"? ;P