eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię › Re: Podanie o przepis, było: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podanie o przepis, było: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja
    chyba śnię
    Date: Fri, 19 Feb 2010 14:02:41 +0100

    On Fri, 19 Feb 2010, Smok Eustachy wrote:

    > Przy czym zastawianie to coś innego niż blokada.

    Wyraźnie zmierzałem do literalnego poznania przepisu - dajmy
    na to, wjeżdża ktoś na prywatne podwórze i zostaje zastawiony.
    Czy jakikolwiek przepis staje w jego "obronie"?
    Jeśli tak - jak on *BRZMI* - bo od jego brzmienia będzie
    zależało, czy "w świetle prawa" będzie to co innego niż
    blokada, czy jednak to samo (taki sam czyn).

    pzdr, Gotfryd