  • 441. Data: 2021-03-19 00:24:24
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No tam to tym bardziej. Kanalie co naczelnikowi brata zabiły siem tam
    > gromadzom!

    Ci to akurat są nadal nietykalni i takimi pozostaną, bo przecież nie
    można ich złapać i osądzić. Ale jak tak dalej pójdzie to tak się właśnie
    stanie. W którymś momencie nie będą już potrzebni propagandzie. Nawet
    Tupolew się w końcu zużył.

    --
    Marcin

  • 442. Data: 2021-03-19 00:27:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kto zginął pod trybunałem, że go parawanem zakryli?

    Bądź dobry, szlachetny, proaktywny. Osłoń zmarzniętą grupę przed
    wiatrem, a zaraz się znajdzie jakaś cholera co się zacznie czepiać.

    --
    Marcin

  • 443. Data: 2021-03-19 00:34:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Spora - moze nie pomyslal, moze go sytuacja zlapala przypadkiem, moze
    > nie wie, ze jest poszukiwany, albo zapomnial.

    Ale spora absolutnie czy, że niezerowa? Bo absolutnie to nie wiem, ale
    jakoś wydaje mi się, że zamknięcie centrum handlowego i przetrzepanie
    zamkniętych byłoby skuteczniejsze.

    > No i zawsze mozna pomyslec jak Robert - normalny czlowiek pokaze
    > dowod, a jak nie pokaze - to mamy uzasadnione podejrzenie, ze ma cos
    > do ukrycia :-P

    No coś w tym jest. Choć z drugiej strony służby innych krajów mają jakby
    inne zdanie - jak na jednym lotnisku zacząłem się kiedyś awanturować
    przy czwartej już kontroli, to sprawdzili wszystkich tylko nie mnie.

    --
    Marcin

  • 444. Data: 2021-03-19 06:41:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2021 o 20:22, J.F. pisze:

    > Nie ma dowodow, to nie ma takiego zwyczaju, i Bob nawet na to nie
    > wpadnie :-)

    Albo na odwrót. NIe ma zwyczaju to nie ma dowodu:P

    > Ale jak widac - przez chwile mieli ... moze bobki za czesto chcialy
    > legitymowac i narod sie zbuntowal.
    > A moze tylko "w imie zasad" :-)

    Obstawiam to drugie. Trzeba by się też zastanowić jak bardzo terrorystom
    te dowody przeszkadzały;)

    > Ale przeciez poza tym maja te same problemy  - pijanych kierowcow,
    > poszukiwane osoby, protesty na ulicach, drobnych zlodzieji, kradzione
    > samochody ... i musza z tym jakos zyc :-)

    No i jakoś sobie dają radę.

    --
    Shrek

  • 445. Data: 2021-03-19 06:42:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bądź dobry, szlachetny, proaktywny. Osłoń zmarzniętą grupę przed
    > wiatrem, a zaraz się znajdzie jakaś cholera co się zacznie czepiać.

    No tak - zapomniałem już że oni "służą i chronią". Źli ludzie
    dopowiadają, że partię:P

    --
    Shrek

  • 446. Data: 2021-03-19 06:46:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ci to akurat są nadal nietykalni i takimi pozostaną, bo przecież nie
    > można ich złapać i osądzić.

    W sumie racja. To tak jakby szatana kościół zutylizował. Z kim by
    walczyli? To jak z policją i patologią - patologia jest policjantowi
    potrzebna do emki. Tylko ci popieprzeni obywatele się czepiają, żeby
    ruszyli dupę...

    > Ale jak tak dalej pójdzie to tak się właśnie
    > stanie. W którymś momencie nie będą już potrzebni propagandzie. Nawet
    > Tupolew się w końcu zużył.

    A gdzie tam - mieli właśnie puszczać jakiś program z tuskiem w roli
    głównej. Zresztą - myślisz że lokdawłn kończy sie 9 pszypadkiem? Nie
    sondzem:P

    --
    Shrek

  • 447. Data: 2021-03-19 06:48:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No coś w tym jest.

    Nie ma. W ślad za tymi dowodami idą wnioski do sądu i czasem wnioski o
    lokaty do sanepisu. Normalny człowiek chce mieć jak najmniej wspólnego z
    państwem.

    --
    Shrek

  • 448. Data: 2021-03-19 06:48:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-03-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale spora absolutnie czy, że niezerowa?

    niezerowa, bo duzo tych osob poszukiwanych jest.
    Robert moze poda czy znajdzie ilu,

    https://dziennikpolski24.pl/tysiace-przestepcow-wpad
    a-przypadkowo/ar/3442957

    Tu np mowa o 39 tys zlapanych ... to ilu bylo poszukiwanych ? 30 tys
    srednio, 50 tys, 100 tys, 200 tys ?
    Tak czy inaczej - sprawdzisz 1000 osob, cos tam zlapiesz ...

    > Bo absolutnie to nie wiem, ale
    >jakoś wydaje mi się, że zamknięcie centrum handlowego i przetrzepanie
    >zamkniętych byłoby skuteczniejsze.

    A to zalezy jaka impreza - na niektorych moze byc statystycznie
    wiekszy udzial tych osob.

    Ale czemu galeria - mozna o 6 rano czy 21 odwiedzic jakis blok
    mieszkalny i wszystkich sprawdzic :-P
    Albo po prostu dac patrolowi zadanie - skontrolowac 50 osob na ulicy.

    Pytanie co wolisz - kontrole w domu, w galerii handlowej, na ulicy,
    gdy sie spieszysz do pracy, czy na jakiejs imprezie/protescie :-P

    A moze wolisz, zeby przestepcy chodzili swobodnie po ulicach ? :-P

    Zagraniczne lotnisko i w jednym dniu ?

    J.

  • 449. Data: 2021-03-19 06:51:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.03.2021 o 06:48, J.F. pisze:

    > Ale czemu galeria - mozna o 6 rano czy 21 odwiedzic jakis blok
    > mieszkalny i wszystkich sprawdzic :-P
    > Albo po prostu dac patrolowi zadanie - skontrolowac 50 osob na ulicy.

    Mam pomysła - zamknąć w kocioł kościoły i sprawdzać każdego po kolei
    wychodzącego. Na końcu księży.

    --
    Shrek

  • 450. Data: 2021-03-19 07:54:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Mam pomysła - zamknąć w kocioł kościoły i sprawdzać każdego po kolei
    >wychodzącego. Na końcu księży.

    Ksiadz pierwszy wychodzi.

    Jest to jakis pomysl, tylko czy bedzie tam jakas wieksza szansa
    zastania "poszukiwanych" ?

    Jak to ksiadz "narodowy" to moze i wieksza, tylko wczesniej trzeba by
    postawic narodowcom jakies zarzuty, zeby trzeba ich bylo poszukiwac.
    O podpalenie mieszkania ?

    No chyba, ze wylegitymowac, jako swiadkow - moze ksiadz cos tam
    chlapnal na mszy, swiadkowie sie przydadza :-)

    J.