  • 113. Data: 2021-03-07 10:59:59
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

    > Tą liczbą nadmiarowych zgonów też się manipuluje. Już pisałem
    > kiedyś, że od marca do grudnia nie odbyło się ok. 500 000 badań
    > lekarskich na wykrywanie najbardziej niebezpiecznych chorób, w tym
    > raka
    > https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-mniej-badan-dia
    gnostycznych-w-
    > dobie-pandemii-to-dane-o-ktorych-sie-nie-mowi-658867
    9876238144a
    > Ci ludzie właśnie teraz umierają. Bo albo ich nie przyjęto, albo
    > bali się iść na badania.

    Zapewne w jakiejs czesci masz racje.
    Ale jest zbyt duza korelacja miedzy wzrostem zachorowań covid ktory to
    wypikował na poczatku pazdziernika a ogromnym wzrostem liczby zmarłych
    ktory to wypikował dokładnie na poczatku pazdziernika.

    I to mi mowi ze liczba 30 tys zmarłych na covid jest niedoszacowana.
    Po prostu w miesiacach pazdziernik - grudzien zmarło tyle ludzi ze nikt
    sie nie zajmował badaniem przyczyn. Umarł zanim dojechała karetka?
    Przeciez nikt nie zrobił posmiertnie badania na covid.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 112. Data: 2021-03-07 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Ma znaczenie _kiedy_ umrę, teraz czy za dwadzieścia lat.

    Otoz to.
    Tylko jeden debil na grupie potrafi twierdzic ze jak 100 tysiecy ludzi
    umrze pare lat wczesniej to jest to bez znaczenia.

    Skoro nie ma dla ciebie znaczenia na co umrzesz, to chyba rozumiesz, ze
    czym wieksza liczba chorych na covid tym wiecej ludzi umrze. Zarowno na
    covid jak i dlatego ze nieprzygotowana słuzba zdrowia nie pomoze z
    innymi chorobami.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 110. Data: 2021-03-07 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Minister skutecznością 90% uzasadniał pomysł noszenia maseczek
    > zamiast kominków, przyłbic i innych podobnych rzeczy. Nic nie
    > wspominał o klasie maseczek. A ja właśnie zwracam uwagę na
    > bezsensowność tego stwierdzenia prowadzącego do absurdalnego
    > wniosku, że szczepienie nie ma sensu.

    Ok, to mamy tu zgodnosc, przy czym imo musisz popracowac nad jasnoscia
    wypowiedzi.
    Bo twoje tezy wygladały tak jakbys podwazał sens szczepien a nie
    kompetencje ministra.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 114. Data: 2021-03-07 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...

    > Z perspektywy czasu widać jedno, pis niepotrzebnie słuchał
    > takich jak TY, GWna&Niusłika&panikarzy. Nic dobrego z tego nie
    > wyszło. Jak się wyłącza służbę zdrowia i tłucze tylko kowida,
    > czego się spodziewać? Mamy więc pytanie, dlaczego rząd wyłączył
    > służbę zdrowia?

    Rzad kogos słucha? Ciekawe...

    Ale powiedz mi, jak sobie relatywizujesz to ze słuzba zdrowia była
    trudno dostepna najbardziej w pierwszej czesci pandemii czyli gdzies
    tak do konca wrzesnia, a ludzie masowo zaczeli umierac w pazdzierniku,
    dokładnie wtedy kiedy wyskoczyła do gory liczba chorych na covid?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 115. Data: 2021-03-07 11:01:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tylko czasami inaczej się nie da. Większość ludzi nie jest Mahatma
    > Gandhi i Jezus Chrystus, że nadstawią drugi policzek. Dodatkowo, nie mam
    > przekonania, czy to akurat w omawianym przypadku dobra reakcja, bo jakby
    > się tak stało, to pewnie nikt by o tym zdarzeniu nie usłyszał.

    Takich zdarzeń bez mordobicia jest w Polsce pewnie z kilkadziesiąt
    tysięcy dziennie. Niestety, raz na czas trafi się "wybitny znawca
    konstytucji" i trzeba mu siłą pokazać miejsce w szeregu.

    --
    Robert Tomasik

  • 116. Data: 2021-03-07 11:08:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Z tym, że w zależności od sytuacji i dziaań czołgu :), bywa, że ma to
    > jednak sens, ale to już moje zdanie.

    Bardzo mi się spodobała ta analogia i kupuję ją. :-) No więc ja też
    uważam, ze ma to sens, ale trzeba to przemyśleć i zrobić mądrze. Jak
    jedzie na Ciebie czołg, to strzelanie "z VISa w pancerz" jest bez sensu.
    Możemy tu wygłosić tysiące pogadanek na temat niesprawiedliwości.
    Domagać się tupiąc nogami wyrównanego pojedynku, czyli by załoga wyszła
    z takiego czołgu i wówczas strzelała się z naszym bohaterem. Uznać to za
    niesprawiedliwość dziejową, ze jeden ma pistolet, a drugi czołg.

    Czoł i VIS-em można spróbować zatrzymać strzelając po optyce czołgu
    przykładowo. Można go obrzucić kilkoma naczyniami z farbą z pobliskiego
    sklepu i co prawda bedzie nadal cały, ale tak jakby mniej użyteczny, bo
    załoga nic nie będzie widziała.

    Przekładając na sytuację z funkcjonariuszem skarga będzie o wiele
    skuteczniejsza, choć być może mniej spektakularna.

    --
    Robert Tomasik

  • 117. Data: 2021-03-07 11:11:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.03.2021 o 10:33, Kviat pisze:
    > Temu kolesiowi wydaje się, że obywatel nie ma prawa dyskutować z
    > kulsonem, nawet jeżeli kulson nie ma racji. A jak dyskutuje, to kulson
    > słusznie używa ŚPB, bo "filozofowanie" jest przestępstwem.

    "Filozofować" możesz sobie przed sądem. Sąd jest po to, by wysłuchał
    racji obydwu stron. Na ulicy to bez sensu. Jeśli policjant uważa, ze
    popełniłeś wykroczenie, to ma do tego takie same prawo, jak Ty do
    uznania, ze nie. W miarę możliwości należy stanowisko uzgodnić w
    cywilizowany sposób, a nie dając sobie po pysku, bo bez względu na to,
    kto ostatecznie wygra to fizyczne starcie w żaden sposób się to na racje
    w zakresie prawa nie przekłada.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2021-03-07 11:12:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2021 22:17:19 +0100, Henryk Hajdan napisał(a):

    > zdrowy ? kto chory ?

    Co sobie żałujesz spacji ?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 119. Data: 2021-03-07 11:25:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zatrzymanie przez Srasz Wiejską jest możliwe wyłącznie w celu przekazania Policji.
    O ile mniejsze lub większe uprawnienia ma obywatel dokonując zatrzymania?

    -----

  • 120. Data: 2021-03-07 11:28:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli Ty nie przyjąłbyś takiej skargi od obywatela na Srasznika Wiejskiego i nie
    przekazał dalej do proka, czy byś przyjął i
    przekazał?

    -----