  • 1. Data: 2002-10-02 09:37:52
    Temat: BSA
    Od: "Glory" <g...@s...pl>

    w oparciu o jakie podstawy prawne i jakie uprawnienia posiada BSA w trakcie
    kontroli oprogramowania w firmie?

    Pozdrawiam - Glory

  • 2. Data: 2002-10-02 09:46:36
    Temat: Re: BSA
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Glory napisał:
    > w oparciu o jakie podstawy prawne i jakie uprawnienia posiada BSA w trakcie
    > kontroli oprogramowania w firmie?
    W skrócie - podstawy działania ma mniej więcej takie jak ZAIKS.
    W Polsce jest zarejestrowane jako stowarzyszenie broniące praw twórców
    oprogramowania.
    Może kazać "rączki od komputera i sprawdzamy co jest w środku".
    Na ogół przychodzą w towarzystwie Policji (co by nie było przymusu
    bezpośredniego stosować nie mogą i siłą sami Cie od komutera odciągnąc
    nie maja prawa.)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-02 10:01:09
    Od: "Glory" <g...@s...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na ogół przychodzą w towarzystwie Policji (co by nie było przymusu
    > bezpośredniego stosować nie mogą i siłą sami Cie od komutera odciągnąc

    a bardziej szczegolowo na czym ich uprawnienia polegaja?

    Pozdrawiam - Glory

  • 4. Data: 2002-10-02 10:03:36
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

    > Może kazać "rączki od komputera i sprawdzamy co jest w środku".

    A co , jeśli powiem , że odejście od komputera i niezakończenie pewnych
    działań zagraża życiu ludzkiemu ?

    --
    _
    |\ /| (_ m...@w...pl
    ___________________________
    Ziemia jest piekłem innego świata

  • 5. Data: 2002-10-02 18:48:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    IYIS wrote:

    > A co , jeśli powiem , że odejście od komputera i niezakończenie pewnych
    > działań zagraża życiu ludzkiemu ?

    No pewnie potem przed sadem bedziesz sie tlumaczyl kto to mial zginac i
    dlaczego.

    Pozatym w uproszeniu stanie nad Toba pan z palka i powie ze jak pan ekspert
    zobaczy ze cos kasujesz to dostaniesz palka po glowie a pan ekspert
    nacisnie szybko reset.

  • 6. Data: 2002-10-02 19:36:07
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "IYIS" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A co , jeśli powiem , że odejście od komputera i niezakończenie pewnych
    > działań zagraża życiu ludzkiemu ?

    To sobie powiesz.

  • 7. Data: 2002-10-02 20:54:38
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Maddy napisa_(a):
    > W skrócie - podstawy działania ma mniej więcej takie jak ZAIKS.

    Czyli?

    > W Polsce jest zarejestrowane jako stowarzyszenie broniące praw twórców
    > oprogramowania.
    > Może kazać "rączki od komputera i sprawdzamy co jest w środku".

    A na jakiej podstawie?

    > Na ogół przychodzą w towarzystwie Policji (co by nie było przymusu
    > bezpośredniego stosować nie mogą i siłą sami Cie od komutera odciągnąc
    > nie maja prawa.)

    Raczej chodzi o to, że sami niewiele mogą.
    Specjaliści (art.205 kpk) ?

    KG

  • 8. Data: 2002-10-02 21:24:30
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako kam zamieszkała pod adresem
    <k...@p...onet.pl> napisała:

    > Maddy napisa_(a):
    >
    > Czyli?

    > A na jakiej podstawie?

    no właśnie?

    > Raczej chodzi o to, że sami niewiele mogą.
    > Specjaliści (art.205 kpk) ?

    A jak w nakazie rewizji nie ma wyszczególnionych specjalistów z BSA to
    spokojnie czekają za drzwiami, jesli nie wyrażę chęci wpuszczenia ich do
    domu? A przeciez moge nie chcieć, żeby weszli...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 9. Data: 2002-10-02 22:01:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A jak w nakazie rewizji nie ma wyszczególnionych specjalistów z BSA to
    > spokojnie czekają za drzwiami, jesli nie wyrażę chęci wpuszczenia ich do
    > domu? A przeciez moge nie chcieć, żeby weszli...

    Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale AFAIR kiedyś była tu dyskusja,
    z której wynikało, że zgodnie z obowiązującym prawem to nakaz rewizji
    wcale nie jest tak potrzebny jak to się wydaje.
    Są jakieś wyjątki typu "w uzasadnionych przypadkach", czy podobnie,
    w których nakaz może być uzyskany po fakcie.
    Konkretnej podstawy prawnej niestety nie pamiętam, ale to chyba było
    coś z KPK.

    pozd.Pix

  • 10. Data: 2002-10-03 06:01:10
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

    co jest w środku".

    > To sobie powiesz.

    No i kto wtedy weźmie odpowiedzialność za katastrofę komunikacyjną ?

    --
    _
    Ziemia jest piekłem innego świata