  • 1. Data: 2002-10-02 10:26:32
    Temat: Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
    Od: "lomisz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pewien problem: czy jest jakaś możliwość przyśpieszenia otrzymania
    pieniędzy z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych? Pracowałem do
    maja, firma upadła i należą mi się pieniądze za dwumiesięczny oraz odprawa
    plus zaległe
    wynagrodzenie. Pieniądze powinienem otrzymać do końca sierpnia w wiem że nie
    będzie ich do listopada a pewnie i dłużej. Gdy dzwonię do wrocławskiego FGŚP
    zwłokę tłumaczą brakiem funduszy i przeciągającym się zaciąganiem kredytu na
    ten cel. Czy muszę być natarczywy i czy to może pomóc? A może napisać do
    centrali? (proszę o adres). A jak z odsetkami za zwłokę?
    Pozdrawiam i proszę o pomoc
    Piotrek