  • 1. Data: 2002-10-02 07:28:59
    Temat: Odp: gdzie znajdę tekst ustawy o inwalidach?
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

    Myślę, że na pl.soc.inwalidzi udzielą Ci wyczerpującej odpowiedzi.

    Wiola

  • 2. Data: 2002-10-02 07:30:20
    Temat: gdzie znajdę tekst ustawy o inwalidach?
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Gdzie znajdę tekst ustawy który uprawnia osoby niepełnosprawne do parkowania
    w strefie ograniczonego parkowania bez opłat?
    Nie podoba mi się że chcą dzielić tych ludzi wg. jakiś kryteriów.
    Dotychczas było tak że jeśli lekarz wystawił zaświadczenie o
    niepełnosprawności ruchowej to przysługiwało takie prawo obawiam się jednak
    że teraz jeśli ktoś ma np. niepełnosprawność dot. np. rąk(narząd ruchu) to
    nie podlega takiemu prawu.
    k...@w...pl

  • 3. Data: 2002-10-11 13:59:58
    Temat: Re: gdzie znajdę tekst ustawy o inwalidach?