  • 1. Data: 2002-10-02 07:34:26
    Temat: Czas pracy kasjerki
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    Mam pytanie doszanownych grupowiczy.
    Mianowicie jaki jest czas pracy kasjerki zatrudnionej na caly etat nie
    pracujacej w banku. Bo slyszalem ze to ma znaczenie czy w banku czy nie.
    Pozdrawiam Adam

    Adaś N.
    (((.)))
    ***********************

  • 2. Data: 2002-10-02 12:17:22
    Temat: Re: Czas pracy kasjerki
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adaś N." <N...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mianowicie jaki jest czas pracy kasjerki zatrudnionej na caly etat nie
    > pracujacej w banku. Bo slyszalem ze to ma znaczenie czy w banku czy nie.

    Nie wiem jaki jest czas, ale sa inne przepisy jesli ktos ma zatrudnienie
    etat_KASJER- nie pracownik dzialu kas,czy zakres obowiazkow obsluga kasy
    TMK

  • 3. Data: 2002-10-03 07:45:59
    Od: "Adaś N." <N...@f...onet.pl>

    > Nie wiem jaki jest czas, ale sa inne przepisy jesli ktos ma zatrudnienie
    > etat_KASJER- nie pracownik dzialu kas,czy zakres obowiazkow obsluga kasy
    > TMK

    Moze jakis namiar na podstawe prawna?

    Adaś N.
    (((.)))