  • 1. Data: 2005-10-19 10:11:41
    Temat: Autotransfuzja a dzień wolny
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    Czy pracownikowi który oddał krew (autotransfuzja) przysługuje dzień wolny
    płatny. Przeszukałem ustawę i przyznam że nie wyjaśniła ona moich
    wątpliwości.

    pl

  • 2. Data: 2005-10-19 11:15:28
    Temat: Re: Autotransfuzja a dzień wolny
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy pracownikowi który oddał krew (autotransfuzja) przysługuje dzień
    wolny
    > płatny. Przeszukałem ustawę i przyznam że nie wyja?niła ona moich

    Z tego co pamietam to nie .... ale moze dostac jeden dzien zwolnienia od
    lekarza płatny 80%.

  • 3. Data: 2005-10-19 20:56:26
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > wolny
    >
    > Z tego co pamietam to nie .... ale moze dostac jeden dzien zwolnienia od
    > lekarza płatny 80%.

    Jak to sie ma do przepisu, ktory mowi, ze pierwszy dzien zwolnienia
    zdrowotnego jest bezplatny? (Moge nie byc na biezaco... jakis czas temu ten
    przepis byl jeszcze, nie wiem czy jest w chwili obecnej).

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-10-20 07:32:03
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jak to sie ma do przepisu, ktory mowi, ze pierwszy dzien zwolnienia
    > zdrowotnego jest bezplatny? (Moge nie byc na biezaco... jakis czas temu ten
    > przepis byl jeszcze, nie wiem czy jest w chwili obecnej).

    Hehehe ..... od wejcia do UE juz go nie ma ;) "Jakis czas temu" ;-))))

  • 5. Data: 2005-10-20 09:07:48
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Hehehe ..... od wejcia do UE juz go nie ma ;) "Jakis czas temu" ;-))))

    No... to by sie chyba zgadzalo :-) Wtedy ostatni raz chorowalem.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2005-10-20 11:09:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Auguro wrote:
    > Czy pracownikowi który oddał krew (autotransfuzja) przysługuje dzień wolny
    > płatny. Przeszukałem ustawę i przyznam że nie wyjaśniła ona moich
    > wątpliwości.

    To w końcu oddał krew, czy została mu przetoczona jego własna?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)