  • 1. Data: 2005-10-19 09:51:14
    Temat: Do studentów/absolwentow prawa. System Ochrony Prawnej.
    Od: "abc2005" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaka jest najlepsza pozycja ksiazkowa wg Was??
    Niestety nie moglam byc na wykladach a musze sie przygotowac na egzamin.
    Z gory dziekuje za propozycje.

  • 2. Data: 2005-10-19 13:42:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    abc2005 napisał(a):
    > Jaka jest najlepsza pozycja ksiazkowa wg Was??
    > Niestety nie moglam byc na wykladach a musze sie przygotowac na egzamin.

    Najlepsza jest ta, ktora napisal pan profesor, z ktorym masz egzamin,
    ewntualnie ta, ktora on polecal na wykladzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-10-20 09:55:12
    Od: "abc2005" <a...@W...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Najlepsza jest ta, ktora napisal pan profesor, z ktorym masz egzamin,
    > ewntualnie ta, ktora on polecal na wykladzie.

    Gdybys byl bardziej uwazny to bys zauwazyl ze nie bylam na wykladach stad tez
    nie wiem co polecal i co napisal.
    Gdybym byla obecna na wykladach nie potrzebowalabym pomocy i nie
    rozpisywalabym sie tutaj.
    Dzięki Bogu, sa bardziej zyczliwi i pomocni ludzie; juz otrzymalam informacje
    ktorych poszukiwalam.

  • 4. Data: 2005-10-20 14:48:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    abc2005 napisał(a):

    > Gdybys byl bardziej uwazny to bys zauwazyl ze nie bylam na wykladach stad tez
    > nie wiem co polecal i co napisal.

    Chcesz powiedziec, ze nie znasz ani jednej osoby z roku co byla na
    pierwszym wykladzie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-10-28 17:34:50
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    > Chcesz powiedziec, ze nie znasz ani jednej osoby z roku co byla na
    > pierwszym wykladzie ?

    Wiesz, ja ma pierwszym roku nie byłam ani razu na wykladach więc nie znałam
    nikogo z mojego roku, a i wykładowców poznałam dopiero na egzaminach.
    Zdanych od pierwszego podejscia dodam:)))

    HaNkA