  • 1. Data: 2005-10-19 09:30:40
    Temat: Wezwanei do sądu w formie świadka
    Od: "BD" <b...@b...pl>

    Witam,

    Dostałem wezwanie na sprawe, jestem świadkiem, czy jeśli pojade swoim
    samochodem to moge liczyć na zwrot kosztów podróży?

  • 2. Data: 2005-10-19 09:57:23
    Temat: Re: Wezwanei do sądu w formie świadka
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dj53o7$chn$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *BD* napisał(a):

    > Dostałem wezwanie na sprawe, jestem świadkiem, czy jeśli pojade swoim
    > samochodem to moge liczyć na zwrot kosztów podróży?

    Mój brat będąc kiedyś świadkiem dostał zwrot kosztów podróży kuszetką z
    jednego końca Polski w drugi i z powortem. Wszystko zależy od sądu,
    który i tak kogoś obciąży kosztem postępowania w które pewnie wejdzie
    koszt Twojego dojazdu.

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2005-10-19 10:07:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    BD napisał(a):

    > Dostałem wezwanie na sprawe, jestem świadkiem, czy jeśli pojade swoim
    > samochodem to moge liczyć na zwrot kosztów podróży?

    Sprawa Karna czy Cywilna ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2005-10-19 13:51:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
    > Sprawa Karna czy Cywilna ?

    a jaka różnica?

    KG

  • 5. Data: 2005-10-19 13:59:50
    Od: "BD" <b...@b...pl>

    nie wiem, chyba karna

  • 6. Data: 2005-10-19 16:20:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BD" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dostałem wezwanie na sprawę, jestem świadkiem, czy jeśli pojadę
    swoim
    > samochodem to mogę liczyć na zwrot kosztów podróży?

    Sąd nie wymaga biletu, ale płaci za najtańszy środek lokomocji, a nie
    za samochód.

  • 7. Data: 2005-10-19 21:15:08
    Od: "GoldSilver" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "BD" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > swoim
    >
    > Sąd nie wymaga biletu, ale płaci za najtańszy środek lokomocji, a nie
    > za samochód.

    Znam przypadek, gdy osoba niepełnosprawna dostała zwrot za taksówkę, ale
    musiała pokazać rachunek i chyba dołączyć jakieś pisemne wyjaśnienie i ksero
    zaświadczenia o niepełnosprawności.

  • 8. Data: 2005-10-19 21:39:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GoldSilver" <b...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:dj6csd$8rk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    ale
    > musiała pokazać rachunek i chyba dołączyć jakieś pisemne wyjaśnienie

    Jak sam zaznaczyłeś był to jakiś jednostkowy i uzasadniony
    okolicznościami przypadek.

  • 9. Data: 2005-10-20 10:32:12
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    BD napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Dostałem wezwanie na sprawe, jestem świadkiem, czy jeśli pojade swoim
    > samochodem to moge liczyć na zwrot kosztów podróży?

    Znajomy, który często jeździ, żeby nie było przepychanek w sądzie i
    niepotrzebnego liczenia, podjeżdża zawsze najpierw na dworzec, bierze
    bilet od któregoś z wysiadających pasażerów i występuje o zwrot kosztów
    dojazdu pociągiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin