  • 61. Data: 2018-01-15 01:31:26
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-14, Kviat <Kviat> wrote:
    > Chodziło mi o to, że skoro każde dziecko doznaje uszczerbku na psychice
    > z powodu braku kontaktu z jakąś płcią i nie może się wychowywać z tegoż
    > powodu, to w przypadku *BRAKU* jednego z rodziców, <ironia> sąd - dla
    > dobra dziecka - powinien nakazem przydzielić takiego rodzica z urzędu.
    > A żeby zapewnić prawidłowy rozwój dziecka, powinien nakazem zarządzić,
    > że rodzic dotychczasowy ma mieć prawidłowe relacje i obowiązki
    > (oczywiście małżeńskie) z urzędowo nadanym partnerem. Pod groźbą
    > odebrania dziecka i spaleniem na stosie opierającego się rodzica. </ironia>

    No ale są jeszcze inne warunki do spełnienia (np. więź emocjonalna obu
    rodziców z dzieckiem) i wstawienie figuranta w niczym sytuacji nie uzdrowi.

    > Czy samotny heteroseksualny ojciec wychowa homosia na syna, a córkę na
    > lesbijkę?
    > Dlaczego rodzice homoseksualni mieliby niby zabraniać dziecku kontaktu z
    > płcią przeciwną?

    Myślę, że społeczny strach jest głownie przed kopiowanie przez dzieci
    wzorców homoseksualnych od rodziców - bo przecież nie zmusi sie kogoś
    aby został homoseksualistą lub hetero.
    Przykład - jak widzę całujących się facetów to jest to dla mnie bardzo
    nieprzyjemny widok, ale jakbym wychował się w rodzinie z dwoma tatusiami
    to byłoby mi to pewnie obojętne. Pytanie, czy ma to jakiekolwiek
    znaczenie? Badania sugerują, że nie, ale z drugiej strony, cała ta
    machina biologiczno-seksualna w duzym stopniu bazuje na tego typu
    uwarunkowaniach. Wybór i rywalizacja o partnera, te sprawy.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2018-01-15 10:04:20
    Od: Kviat

    > Ale to trochę inna sprawa. Przyjmijmy, że mamy prawo pozwalające na
    > adopcję dzieci przez pary jednopłciowe i taka para ubiega się o adopcje.
    > To dziecko pójdzie w końcu do szkoły i pewnie szybko wyjdzie na jaw, że
    > ma np. 2ch tatusiów. Nie mam cienia watpliwości, że przy obecnym
    > stosunku wiekszości osób w Polsce do homoseksualistóoe, to dziecko będzie
    > miało mniej lub bardziej przes...ne. I co teraz? Na ogół (teoretycznie)
    > powinniśmy się kierować dobrem dziecka

    Ten stosunek należy zmienić. Choćby wymusić prawnie.
    Dlatego kierując się dobrem dziecka należy penalizować obecny stosunek
    większości osób w Polsce do homoseksualistów.

    Jak budujesz dom, to wstawiasz do niego zamki, a w więzieniu zamykasz
    złodzieja, który do tego domu się włamie.
    Skoro istnieją złodzieje, to nie znaczy, że trzeba zabierać ludziom
    prawo do budowy domów.
    Jakoś nikt nie ma wątpliwości, że złodzieje nadal będą istnieć, ale to
    nie jest powód, żeby domów nie budować.

    Takich wymuszeń prawnych do "zmiany stosunków" jest wiele i jakoś nikogo
    nie dziwią.

    > Innymi słowy, czy prawo do adopcji powinno być tutaj jakimś dobrem
    > wyższym

    A czy prawo do równego traktowania wszystkich ludzi jest dobrem wyższym?

    > w stosunku do praw dziecka na rozwój w rodzinie,

    Badania naukowe pokazały, że nie ma różnicy.

    > która
    > oczywiście nie zagwarantuje niczego (z pozostałej puli patologii, która
    > sie może przydarzyć),

    Tak jakby dzieci w "normalnej" rodzinie miały jakieś gwarancje...
    Nie mają.

    Dziecko o ciemniejszej karnacji może wyjść na ulicę i dostać wpierdol od
    prawdziwych Polaków. Czy z tego powodu powinniśmy takie dzieci zabierać
    rodzicom?
    Nie. Trzeba ścigać i karać tych, którzy ten wpierdol spuścili.

    > ale nie jest już na starcie dotknięta taką
    > społeczną niechęcią.

    Społeczną niechęcią są również dotknięte dzieci biedne, otyłe, noszące
    okulary i pierdyliard innych powodów z których może mieć mniej czy
    bardziej przesrane.
    Jeżeli pani w szkole potrafi zareagować na gnębienie dziecka za to, że
    jest biedne, to może również zareagować z innych powodów.
    A od skrajnych przypadków jest policja i prokurator opłacani z podatków.
    Płaconych również przez osoby homoseksualne.

    Równość w obowiązkach i nierówność w prawach. To jest prawdziwa patologia.

    Nie wywracajmy problemu do góry nogami.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 63. Data: 2018-01-15 12:24:49
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-15, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    [...]

    > Przykład - jak widzę całujących się facetów to jest to dla mnie bardzo
    > nieprzyjemny widok,

    A dwie całujące się kobiety już będą ok? :)
    Albo (dla kontrastu), całującą się namiętnie parę 70-cio, czy 80-latków?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 64. Data: 2018-01-15 13:27:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-15, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:
    > On 2018-01-15, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A dwie całujące się kobiety już będą ok? :)

    Tak jest. Skąd wiedziałeś? :)

    > Albo (dla kontrastu), całującą się namiętnie parę 70-cio, czy 80-latków?

    Chyba w sumie prędzej niż 2ch facetów.

    No co zrobić, biologii się nie przeskoczy, przynajmniej w zakresie tego
    typu odruchów.

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2018-01-15 13:27:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-15, Kviat <Kviat> wrote:

    > Ten stosunek należy zmienić. Choćby wymusić prawnie.
    > Dlatego kierując się dobrem dziecka należy penalizować obecny stosunek
    > większości osób w Polsce do homoseksualistów.

    Co chesz penalizować? Że nie będa się z nim kolegować i śmiać się po
    kryjomu? A jeszcze weź pod uwagę, że penalizowac to możesz rodziców.

> [...]
    > prawo do budowy domów.
    > Jakoś nikt nie ma wątpliwości, że złodzieje nadal będą istnieć, ale to

    Nie ma alternatywy dla budowy domów, tu alternatywa jest.

    > Takich wymuszeń prawnych do "zmiany stosunków" jest wiele i jakoś nikogo
    > nie dziwią.

    Pamiętaj, rozważamy co lepsze, a nie czy w ogóle.

    > A czy prawo do równego traktowania wszystkich ludzi jest dobrem wyższym?

    Nad dobrem dziecka? Nie wiem. Jest?

    Zobacz do czego zmierzam, jesi sądy podzielałyby przedtawione
    watpliwości to to prawo byłoby martwe.

    > Badania naukowe pokazały, że nie ma różnicy.

    A były jakies robione w społeczeństwach homofobicznych, bo USA czy Europa
    Zachodnia są dużo bardziej otwartymi w tym względzie społeczeństwami.

> [...]
    > rodzicom?
    > Nie. Trzeba ścigać i karać tych, którzy ten wpierdol spuścili.

    Ponownie, tu nie ma alternatywy.

    > Społeczną niechęcią są również dotknięte dzieci biedne, otyłe, noszące
    > okulary i pierdyliard innych powodów z których może mieć mniej czy
    > bardziej przesrane.

    Tu też nie ma alternatywy. To samo grube dziecko będzie miało prz..ne
    bez względu na rodziców.

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2018-01-15 13:31:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-14 o 18:52, Kviat pisze:

    > https://wiadomosci.onet.pl/kiosk/oto-najwieksi-wspol
    czesni-mysliciele/7e205#slajd-10

    > (29 lis 2012)

    No bez jaj, Clintonowie i Sikorski, takim myślicielem, to ja też jestem.

    > 10. David Blankenhorn, Narayana Kocherlakota, Richard A. Muller
    >
    > Aktywista, Ekonomista, Fizyk - nominowani za zmianę poglądów
    >
    > David Blankenhorn, który był aktywnym przeciwnikiem małżeństw
    > jednopłciowych zmienił w tej kwestii zdanie. W czerwcu tego roku na
    > łamach "Timesa" ogłosił się orędownikiem i gorliwym propagatorem tego
    > typu związków.

    Ale zdaje się on zmienił zdanie na temat małżeństw homoseksualnych a nie
    adopcji przez nich dzieci, a o tym jest mowa. Poza tym nie wiadomo czemu
    zmienił zdanie, może przeszedł na drugą stronę mocy?

  • 67. Data: 2018-01-15 13:31:57
    Od: z <...@...pl>

    t-1-homoseksualizm-jest-wrodzony

    Są badania i badania.

    i pewnie jak to w życiu sprawa jest bardziej skomplikowana niż twierdzą
    zwolennicy jednej i drugiej teorii.

  • 68. Data: 2018-01-15 13:37:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 10:04, Kviat pisze:

    > Ten stosunek należy zmienić. Choćby wymusić prawnie.

    Uwaga FASZYSTA!

  • 69. Data: 2018-01-15 13:45:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >(teoretycznie)
    >powinniśmy się kierować dobrem dziecka i zwykle, w przypadkach

    Im wczesniej zaczniemy, tym wczesniej sie ludzie przyzwyczaja, ze to
    normalne, wiec to kiepski argument :-)
    Poza tym "a moi tatusiowie sa razem silniejsi niz twoj" :-)

    No i taka sytuacja to sie juz zdarza - sa rozwody, jest dwoch
    tatusiow.
    Wypadki na szczescie rzadkie, ale mama moze umrzec ...

    >Innymi słowy, czy prawo do adopcji powinno być tutaj jakimś dobrem
    >wyższym w stosunku do praw dziecka na rozwój w rodzinie, która
    >oczywiście nie zagwarantuje niczego (z pozostałej puli patologii,
    >która
    >sie może przydarzyć), ale nie jest już na starcie dotknięta taką
    >społeczną niechęcią.

    No ale nie dasz prawa, to "dyskryminacja" :-)

    J.

  • 70. Data: 2018-01-15 14:07:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Im wczesniej zaczniemy, tym wczesniej sie ludzie przyzwyczaja, ze to
    > normalne, wiec to kiepski argument :-)

    Jeśli status quo można nazwać argumentem. To jest rzeczywistość, którą
    nalezy zmieniać, ale póki jest ona jaka jest to jest MZ problem.

    > Poza tym "a moi tatusiowie sa razem silniejsi niz twoj" :-)

    Uprasza się nie ignorować mamuś.

    > No i taka sytuacja to sie juz zdarza - sa rozwody, jest dwoch
    > tatusiow.

    I żyją razem? Bo nie fakt, że 2ch, a fakt, że żyją jest dla wielu tak
    trudny do zniesienia.

    > No ale nie dasz prawa, to "dyskryminacja" :-)

    No bo formalnie jest. Pytanie czy istnieje dobro wyższe, które ją
    usprawiedliwia.

    --
    Marcin