  • 1. Data: 2018-01-05 15:36:08
    Temat: Quiz prawno-historyczny: W jakim kraju twórcę filmu "Duch roku 1776" skazano na 10 lat? [Prawo 20 wieku]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    1776 jak rok proklamowania Deklaracji Niepodległości USA [1] ;-)

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Deklaracja_niepodleg%C
    5%82o%C5%9Bci_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-01-05 20:26:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-01-05 15:36, A. Filip wrote:
    > 1776 jak rok proklamowania Deklaracji Niepodległości USA [1] ;-)
    >
    > [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Deklaracja_niepodleg%C
    5%82o%C5%9Bci_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych

    Później wyrok zmniejszono do 3 lat.

  • 3. Data: 2018-01-05 20:46:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    5%82o%C5%9Bci_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych

    > Później wyrok zmniejszono do 3 lat.

    *Sąd* zmniejszył? *Sądy* nie zmieniły wyroku 10 lat pierdla.
    Dla sądów wyrok 10 lat był i pozostał właściwy i prawem uzasadniony.
    To jest grupa *prawo*, widzimisię ober-ułaskawiacza po tym jak zastraszanie
    stało się mniej potrzebne to coś innego niż prawo IMHO.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-01-06 11:37:32
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > To jest grupa *prawo*, widzimisię ober-ułaskawiacza po tym jak zastraszanie
    > stało się mniej potrzebne to coś innego niż prawo IMHO.

    Wyluzuj :) Ober-ułaskawiacz też to zrobił zgodnie z prawem.

  • 5. Data: 2018-01-06 17:27:14
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Wyluzuj :) Ober-ułaskawiacz też to zrobił zgodnie z prawem.

    Ale już oficjalnie całkowicie uznaniowo?

    Jak inny ober-ułaskawiacz "jedynego winnego" za masakrę w My Lai
    "skazał" tylko na areszt domowy to też było prawo USA?

    --
    A. Filip