  • 1. Data: 2018-01-04 22:10:32
    Temat: Dziedziczenie po ojczymie
    Od: "Jolka" <n...@w...pl>

    Witam serdecznie

    Chciałabym sie dowiedzieć, czy jeśli ojczym nie ma żadnej rodziny, ponieważ
    wszyscy najbliźsi poumierali
    (ojciec, matka, ciotki, wujowie, brat - kawaler, siostra - panna, syn,
    który był kawalerem, druga żona, która
    nie miała dzieci), a swój majątek w darowiźnie oddał obcym ludziom,
    to czy ja jako pasierbica mogłabym ubiegać
    się o zachowek? Chciałam zaznaczyć, że moi rodzice nie żyją.

    Pozdrawiam
    Jolka

  • 2. Data: 2018-01-04 22:22:57
    Temat: Re: Dziedziczenie po ojczymie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 22:10, Jolka pisze:
> [...]
    > czy ja jako pasierbica mogłabym ubiegać
    > się o zachowek? Chciałam zaznaczyć, że moi rodzice nie żyją.

    Czy byłaś przez ojczyma formalnie przysposobiona?

  • 3. Data: 2018-01-04 22:29:37
    Od: "Jolka" <n...@w...pl>

    Dnia 04.01.2018 t-1 dokonal ponizszego cudu (by zylo sie lepiej):

    Niestety nie byłam przysposobiona.

  • 4. Data: 2018-01-04 22:32:06
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 22:22, t-1 pisze:

    > Czy byłaś przez ojczyma formalnie przysposobiona?

    http://www.kancelariasznajder.pl/index.php/aktualnos
    ci/9-artykuly/133-dziedziczenie-przez-pasoerba

  • 5. Data: 2018-01-04 22:38:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-04 o 22:29, Jolka pisze:

    > Niestety nie byłam przysposobiona.

    No to szkoda.

  • 6. Data: 2018-01-04 22:46:26
    Od: "Jolka" <n...@w...pl>

    >http://www.kancelariasznajder.pl/index.php/aktualno
    sci/9-artykuly/133-dziedziczenie-przez-pasoerba

    Dziękuję za informację